ponedjeljak, 04.03.2013.

4.o3.1943.

na današnji dan 1943. rodio se Lucio Dalla. Pjesmu koju je sam sebi bio posvetio za rođendan, objavljujem prigodno na današnji dan...



Kažu da je bio lijep čovjek
i da došao je s mora
pričao strani jezik
al voljeti je znao
i tog dana on povede moju majku
na livadu lijepu
u najslađi sat
prije nego će fasovat.

tako ona osta sama u sobi
u sobi u luci
u jedinoj bluzi
svakim danom sve kraćoj
i kako nije znala ime
a bome ni zemlju
iščekivala me slatko
već od mjeseca prvog


punila je 16 tog dana
moja mama
strofe iz taverne
joj zapjeva...nina-nana
i uz grud me držeć
koja miriše
miriše na more
igrala se žene
omatajući mene

i možda iz igre
ili iz ljubavi možda
da poželje me zvati
po Gospodinu našem
od njegova kratkog života
sjećanje,
sjećanje najveće
je svo u tom imenu koje stječem

i čak i sada kad igram karte
i pijem vino
ljudi iz luke me zovu
isus bambino



- 02:34 - To te ja pitam (13) - Print - #

Design @ by:Nisa