ponedjeljak, 18.03.2013.

ODMOR NA MALTI

Mislim da svako mjesto u Hrvatskoj ,pa i šire ima svoga spliču. čovjeka koji je iz splita došao živjeti u vaš grad. zagrepčani sigurno znaju o čemu pričam. u svakom mjestu taj tip se naziva spličo. osobno poznajem spliču iz buzeta, iz poreča ,iz umaga ,iz rovinja i iz bjelovara...a da...znam i vukovarskog spliću...i bjelovarskog. spličo je dijalektički arhetip. socio-migracijski fenomen.
spličo iz mojega maloga mista zove se bole.
bole je muzičar. njegova izreka je
-ne tako gitaru!
ide mi nekad na živce jer potcjenjuje svoj vokal pa mumlja ko štulić.
kada sam sa boletom išao na hajduk-roma, kod njegovih sam doživio primaču sobu violete i pegule. čuo sam korake njezinog foxtrota. veliki balkon u kamenu, pozornica za beskrajna ljetna druženja...

jednom je mene i boleta nekakav političar prevarom stavio na svoju listu pa smo izveli performance:

nabio sam masku marsovca na glavu i vozili smo se po gradu s pratnjom i mahali pučanstvu.
održali smo govor mimo njegovog znanja na terasi. ljudi su se pišali od smijeha.
taj političar bokor ,za to je vrijeme čekao na skroz drugom mjestu sam i gledao na sat.
zvali smo se bokorovci.

ne bih vam puno drobio o boletu. poslušajte stvar Odmor na malti i recite sami kako vam se čini bole.
.
- 10:22 - To te ja pitam (14) - Print - #

Design @ by:Nisa