KRENULI TRENINZI



Prošli tjedan krenuli su treninzi 1A timova (seniori od 18.1, juniori od 23.1.)

Treninzi su do daljenjega prema slijedećem rasporedu:
- S1A ponedjeljkom u 1. gimnaziji i srijedom u OŠ I.Filipovića od 20:00 do 22:30,
- J1A subotom u 1. gimanziji od 10:00 do 12:30 sati

Ostali timovi, temeljem odluke Stožera treninge nemaju do 31.1.





Svi sastavi dobivaju snimke video-treninga i to:
- ponedjeljkom formacijski trening
- četvrtkom tehniciranje sa štapom





- do 31.1. nema nastupa





KIKA SE ZAPOSLILA

Mažoretkinja 1. formacije Kristina Koledić* Kika zaposlila se u trgovini Takko u Supernovoj u Garden Mallu u Dubravi.






KOLIKO KILOMETARA GODIŠNJE PROĐE ŠEF

U godinu dana Alen Šćuric, direktor Zagrebačkih mažoretkinja prosječno pređe:

46.000 km automobilom (službenim automobilima, rent'a'carom, sponzorskim autom...)
6.000 km autobusom
36.000 km avionom
3.000 km ostalim prijevoznim sredstvima (brodom, vlakom...)
= 91.000 km

Što znači da nam Šef više od dva puta godišnje pređe oko zemaljske kugle.





COVID-19 POVJERENICA

Iako je predstojnica za zdravstvo Zagrebačkih mažoretkinja magistra sestrinstva Irena Rašić, tim ima i povjerenicu za Covid-19 dr. Anu Beganović koja se isključivo bavi prevencijom, mjerama, edukacijom i kontrolama vezanim uz Covid-19. Dr.Beganović ima apsolutno sva ovlaštenja i tim po njenim odlukama bezrezervno postupa.

Od sredine ožujka 2020. imali smo Stručni krizni stožer za Covid-19 (dr.Beganović, dr. Tomčić, Irena Rašić, Kristina Vokić i prof.dr. Kiss), no kako se bolest širila i pojačavala morali smo ukinuti Stožer kako bi djelovanje bilo brže i efikasnije.

Dr.Beganović je liječnica u Hrvatskom ratnom zrakoplovstvu, a uskoro prelazi na ortopedsku kirurgiju Kliničke bolnice Sestara milosrdnica (Vinogradska) gdje je prije par dana pobijedila na natječaju. Inače dr.Beganović je bila dugogodišnja mažoretkinja u Ogulinu i višestruka prvakinja Hrvatske i Europe.





ZIMSKA SLUŽBA

235 zimskih ekipa
32 vozila za čiščenje snijega (30 ralica i 2 specijalizirana vozila)
14 baza zimske službe
11.000.000 kg soli u pričuvi
13.151.022 m2 čiščene i posipavane površine





MAMUTICA

Mamutica je najveća stambena zgrada (neboder) u Zagrebu i Hrvatskoj, a ubraja se među najveće stambene zgrade u Europi. Nalazi se u novozagrebačkom naselju Travno.

Izgradila ju je Industrogradnja 1974. godine prema projektu prof. Đure Mirkovića i Nevenke Postružnik. Zgrada je dugačka 240 metara, visine 60 metara sa 19 katova. U Mamutici stanuje 5000 ljudi u 1169 stanova. Zgrada ima ukupno 9 ulaza. U sklopu zgrade je 256 garaža, 30 lokala. Ukupna vrijednost zgrade je 135,7 milijuna EUR. Predsjednik vijeća stanara ima više stanovnika nego niz gradonačelnika gradova diljem Hrvatske.

Unutar zgrade nalaze se četiri banke, pošta, ispostava FINA-e, ured mjesnog odbora, kulturni centar, knjižnica, te velik broj ugostiteljskih objekata i trgovina. Neposredno uz mamuticu nalazi se osnovna škola, dječji vrtić, crkva i teniski tereni. Mamutica ima svoje taxi stajalište, te dvije stanice autobusa.







LJUBAVNE VEZE

Upucavat se = udvarati se
Zabrijati = flertati
Furati = hodati, biti u ljubavnoj vezi
Nucati = truditi se u laganom flertu, nametati, nabacivati
Cucflek = krvni podljev na vratu od ljubavnog ugriza
Cura i dečko = momak i djevojka
Oženiti = ući u brak
Pricufunknuti, dođoš, priženiti se = muškarac koji se doseli kod žene
Fačuk = dijete bez oca
Stara frajla = usidjelica
Profuknjača = prostitutka, pogrdno za djevojku sumnjiva morala

"Upucal sam joj se i sad furamo" = Uspjelo mi je udvaranje i sada smo u vezi
„Zabrijali smo“ = Imali smo flert
„Ma mi furamo već tri meseca“ = Već tri mjeseca hodamo
„Pucka naj se nucati“ = djevojko nemoj se uzaludno truditi






PULFER

Još u osamdesetima fakini su se vozili na pulferima, dok je u sedamdestima i prije to bila redovna pojava. Pulfer je stražnji odbojnik tramvaja na kojeg bi fakin skočio, primio se za rubove tramvaja i tako besplatno vozio. Neki fakini su se vozili i između dvoja kola tramvaja, no to je bilo izuzetno opasno, jer ako je pao sa stražnjeg puflera slomio bi se, ali bi ostao živ, a ako je pao sa srednjeg pulfera poginuo bi pod kotačima prikolice. Osobno sam vidio fakina koji je tako poginuo na Zapadnom kolodvoru.

Dok su Zagrebom vozili stari kockasti tramvaji kojima su se otvarali prozori fakine koji su se vozili na pulferu kondukteri bi znali po glavi tući sa kartama kao protest zašto nisu kupili karte.

Vožnja na pulferu je izumrla devedesetih kada su u tramvaje uveli automate za karte i izbacili konduktere.





EUROPSKO PRVENSTVO U TAEKWONDOU - 2. dio
foto: Željko Bakšaj Žac, službeni fotograf Zagrebačkih mažoretkinja

























...nastavak u idućem postu...

(objavljeno: utorak, 26.01.2021. u 10:04) komentiraj (0)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.