JAVILI NAM SE NAŠA PREVODITELJICA I TURISTIČKA VODIČKA




Naša prevoditeljica iz Shanghaia, Wu Fan, i naša turistička vodička Liang Jingyan su nam se javile sa vrlo emotivnim porukama čije prijevode objavljujemo:

Drage Ljepotice,
Ne mogu vjerovati da je prošlo već tjedan dana otkad smo otišli iz Šangaja, Kine. Riječi ne mogu opisati moju iskrenu ljubav prema vama. Kao što sam rekla zadnji dan u busu, ništa osim SUDBINE ne može opisati čarobno putovanje od kad smo se upoznali i kada sam vas istinski zavoljela. Verujte mi, nevjerojatne ste! Nevjerojatne ste ne samo zbog prekrasnih nastupa, već me najviše impresioniralo je ustrajnost koju posjedujete, sve do zadnje. Znam da ste imale po par nastupa dnevno (I to kroz cieli tjedan), bez imalo vremena za kratku pauzu, a nekada ste i ostale gladne jer se nije lako priviknuti na kinesku hranu (osim Alena), što je iskreno bio izazov za sve vas, ali ste ga ispunile savršeno. MOJE ISKRENO DIVLJENJE!

Iako ovo pismo počinje sa “drage ljepotice”, duboko u mom srcu znam da je svaka od vas daleko više od tog. Rođena sam 1994 i do neke mjere nakon što sam proslavila 18. rođedan, počela sam se osjećati kao da imam 18 svake godine. HAHAHAHA. Znam da su neke od vas mlađe od 18, što me na prvu iznenadilo. Nakon toga sam se još vise osjećala ponosno na vas. Iz moje perspektive, vi niste samo odradile nastupe profesionalno, nego se niste bojale na ramenima nositi odgovornost predstavljanja svog grada i svoje zemlje svima nama. SJAJITE I DALJE KAO DIJAMANTI!

I jedva čekam posjetiti vašu zemlju da iskusim tu vibru koju nose Zagrebačke mažoretkinje! Molim vas čekajte me! Sigurno se vidimo tamo!

I na kraju, htjela bih citirati svoju najdražu romantičnu pjesmu da još jednom ilustriram svoju ljubav prema vama - Shakespeirov Sonet XVIII:

Zar da te danu uporedim ljetnom?
Ta ti si ljepši i nježniji meni:
Grub vjetar strese pupe maju cvjetnom,
A ljetu svi su dani odbrojani.

Nebeska zjena kadkad i prebiješti,
Ljepote zlatne brzo joj potamne.
Jer sve što bljeska tamni od čeg blješti,
Slučajno ili od mijene pomamne.

Tvom ljetu neće nikad nestat plama,
Nit će izgubit sve što tebe kiti
Nit smrt se hvastat da te zavi tama,
U pjesmama ćeš ovim vječan biti.

Dok oči vide i dok ljudi ima,
Živjet će pjesme, a i ti u njima

Fan



Bila mi je čast biti vaš turistički vodić u Šangaju. Hvala vam što ste mi prezentirale svoj rad, cijenim to jako puno. Žao mi je za sve loše stvari na koje ste naišli. Ali, kako je rekao jedan vaš bubnjar, “To je isto jedno drugačije životno iskustvo.”. Tako da se nadam da ćete se sjećati samo lijepih, a ne i ružnih stvari. Nadm se da vas je Kina privukla da dođete jednom opet u budućnosti. Sudbina nas je spojila. Uživala sam tih 8 dana koje smo bili zajedno. Uživala sam surađivati s vama, gledati vaše predivne nastupe, služati vaše preljepe pjesme.

Puno puta sam oko sebe čula pohvale za vaše nastupe, svaki put sam bila jako ponosna. Vaš dobri duh i zajedništvo su mi ostavili snažan dojam, baš kao odličan nastup vaše nogometne reprezentacije na Svjetskom prvenstvu čiju sam igru pratila. Željna sam vam reći da vi djevojke niste samo preljepe i uvježbane, nego ste i pune ljubavi. Iznenađena sam što ste tako mlade no svejedno ste me mogle zagrliti, utješili i podijeliti tu ljubav sa mnom. Puno vam se zahvaljujem na tome. Sjećati ću se svakog trenutka i baš svake od vas. Volim vas sve! Jedva čekam vidjeti vas opet! Ostat ćemo u kontaktu. Bog vas blagoslovio!

Liang



Trominutni video iz Shangaia kojeg je napravila Monika Klobičar, naša povjerenica za video i internet prezentaciju:




NASTUPI


- utorak 13.11. 10:15 stadion Maksimir (humanitarna utakmica za djecu sa posebnim potrebama), o/o Šef

- četvrtak 15.11. 6:00 ured (Zračna luka Zagreb, 3 milijuniti putnik), o/o Šef

- četvrtak 15.11. 18:45 stadion Maksimir (Hrvatska-Španjolska), o/o Šef



FOTKE
sa Europskog prvenstva mažoretkinja - 6. dio






Seniorke u koreografiji






























































...nastavak u idućem postu...

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ŽELITE LI KOMENTIRATI OVAJ POST UČINITE TO OVDJE:
1. pritisnite natpis "komentiraj"
2. kada vam se otvori novi prozor pritisnite kružić pokraj "anonimac"
3. upišite svoj nadimak
4. napišite komentar
5. pritisnite tipku "POŠALJI"


Ovaj blog će bez izuzetka brisat sve komentare koji sadrže uvrjedljive riječi, nekulturnu komunikaciju, laži ili klevete bez obzira na ostatak sadržaja komentara. Osnove kućnog odgoja i osnovni bonton je minimum komunikacije na ovom blogu. Demokracija nije anarhija, a uvrede ili klevete ne mogu se „opravdati“ slobodom izražavanja!

(objavljeno: ponedjeljak, 12.11.2018. u 10:08) komentiraj (11)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.