01

petak

svibanj

2009

9 mi je sretan broj

...a i biolog je rekao da me stavio na listu trudnica i da mu je do sada postotak pogodaka oko 75%. Rekao je da imamo skolski primjerak oplodjene jajne stanice i ovaj puta su mi vec drugi dan vracali 4-stanicni zametak.

06.05. je beta i danas 8 dan poslije transfera ja prvi put valjda nemam nikakve simptome. Cak nisam ni jako napuhana, ne bole me cice, nemam pritisak na mjehur, mucnine, ne umaram se nakon 3 minute hodanja....valjda mi je vec dosta svih tih simptoma i prestala sam osluskivati svako ziganje u jajnicima smijeh

I ovo je postupak iz prirodnog ciklusa i moj zakljucak je da nam najbolje ide iz cistog prirodnjaka, mada doktor inzistira da ako sada ne uspije da iduci ciklus odmah idemo na grande protokol - Suprefact + Menopuri.

Rodjena sam 9. dana u mjesecu u pola 9 ujutro, 69 godine - 9 mi je sretan broj. Mozda mi devetka donese toliko zeljeno dijete.

Vidjet cemo uskoro mah

<< Arhiva >>