09

ponedjeljak

veljača

2009

Losa stanica

Kao sto naslov kaze, vracena mi je cetverostanicna oocita. Jest da su se cuda dogadjala, ali vec odavno znam da se cuda dogadjaju nekom drugom.
Vec sam dogovorila iduci prirodnjak u bolnici i veselim se 16.02. i konzultacijama u Mariboru. Valjda ce mi tamo netko zaista i napokon moci odgovoriti zasto mi ne moze doci dalje od tih famoznih 6 stanica jer ovdje mi jos nitko nije uspio dati nikakav suvisli odgovor rolleyes
Cujemo se 22.02. kad cu ovdje objaviti 7 po redu negativnu betu....mozda ranije sa vijestima iz Maribora.
U svakom slucaju ici cu na jebene IVF-ove i ICSI -je sve dok sama ne osjetim da sam za to prestara i da to zaista vise nema nikakvog smisla. Ako treba, uci cu u Guinessovu knjigu rekorda, ali me ovaj seronja odozgo nece hebat u zdrav mozak. Ne moze on biti toliko uporan i inatljiv koliko mogu ja. Izgleda da me bas ne pozna dobro.
E bas cu ostati trudna, pa makar i sa 70 godina! I to bas za inat....iz prokletog inata, bas u inat.......


<< Arhiva >>