31

subota

siječanj

2009

Klomifen - sintetički stimulator ovulacije

Kao sto kaze moj naslov, tema dana je Klomifen.
Kako god naslov zvuci SF, izuzetno sam zahvalna tvorcima navedenog lijeka na njihovoj inovativnosti.
Jucer sam odradila prvu folikulimetriju u ovom ciklusu.
Doktor gleda...gleda....i pita: "Sto ste uzeli od terapije i koji vam je dan ciklusa?"
"6. dan, Klomifen dva puta dnevno od 2. dana ciklusa" - odgovorim ja.
"6. dan, Klomifen dva puta dnevno od 2. dana ciklusa? Jeste sigurni?" - sa izrazitim cudjenjem ce on, popracenim dizanjem obje obrve..
"Daaaaa, poprilicno!" - sa nervoznim smijeskom odgovorim, bojeci se sto ce sad uslijediti.
Misli mi, naravno rade 100 na sat.
Nema nicega.....mozda vidi ciste no.....mozda vidi bebu??? smijeh
"Duso, imate 4 odlicna folikula na desnom jajniku sto je zadivljujuce s obzirom da ste u 40. da ste samo na Klomifenu i da vam je tek 6. dan cikulsa! I to po velicini 12/12/10/10 i jedan manji od 9mm."
Kad sam cula tocku na kraju ove recenice, soba je postala ruzicasta, sestra andjeo a doktor vratar na ulazu raja. cerek
Eto ljudi, imam 5 folikula koje od sinoc hranim i Gonalom, pa u ponedjeljak opet folikulimetrija. Nadam se da cemo dobiti bar 2 kvalitetne jajne stanice jer polazem velike nade u ovaj postupak.
Bas sam jucer sestri rekla da se moraju jako potruditi oko mene s obzirom da sam im prvi IVF pacijent, pa time i najbolja hodajuca reklama. Nadam se hoce jer to je zaista tako. Labos uvjeti su im sigurno na visini gledajuci u odnosu na opremljenost klinike, a imaju i dva vrhunska lijecnika pa se nadam da sam u dobrim rukama.
Hvala ti sudbino za ovaj komadic srece!

25

nedjelja

siječanj

2009

Negdje smo u PMS-u

Evo, pere nas PMS.....valjda ce sutra stici i vjestica M. Onda krecem sa Klomifenom jer se pokazao cisto ok zadnji puta. Eventualno cemo puknuti jos koji Gonal, pa cemo vidjeti sto ce se iz toga izroditi. Nadam se barem 2, 3 jajne stanice.
Danas me malo zbrcnuo komentar neke xxx osobe koja je zakljucila da zanemarujem djecu.
Izazvana time, usla sam oko ponoci u sobu svojih teengera koji su me pokusali smuljati da gledaju komediju, hitro prebacujuci kanale s horroca sa HBO na RTL i pitala ih sto misle kakva sam ja mama kad im dozvolim tako kasno gledati telku.
Znate sto su rekli: Predobra. Da si samo obicna i dobra ne bi nas zagrlila kad smo zlocesti i ne bi nam svaku vecer rekla da nas volis, samo bi nam kupila slatkise i dala da pogledamo nesto po tvom izboru. Predobra si i nekad smo zbog toga zlocesti jer znamo da ces nam oprostiti.
Onda sam se sjetila onoga sto sam bas unazad par dana komentirala na jednom forumu sa suborkama - lako je biti kovac tudje srece, lako je odgajati tudju djecu, lako je pametovati i filozofirati, al najteze je biti majka.
I nakon sto su me djeca izgrlila i nakon sto sam im obecala da ce film moci nastaviti gledati sutra, ja mirne duse idem leci kraj svog muskarca i veseliti se sljedecem postupku i sanjati jos jedno prekrasno malo bice koje me zove MAMA.
Laku noc svim mamama i svim zenama koje to zarko zele postati!

19

ponedjeljak

siječanj

2009

Postupak br. 7

Odlucili smo...idemo dalje. Vjerojatno ne bi da u Vinogradskoj nije krenula sa radom ta nova Klinika za humanu reprodukciju. Vjerojatno ne bi da nisam nabavila besplatno injekcije Gonala. Idemo sa Klomifenom i 3 Gonala kako bi dobili bar 2 jajne stanice. Idemo dalje jer napokon necu trpiti bolove kod punkcije, dobiti cu opcu anesteziju. Kako je klinika skroz nova i sa 01.01. je krenula u pogon, pretpostavljam da ce htjeti doci na dobar glas i maksimalno se potruditi oko tih prvih postupaka. A i oprema im je full nova, pa se nadam dobrim labos uvjetima.
Eto, idemo dalje...pa kako nam se sudbina nasmjesi.
Boze, eto me u godini dana na 7. postupku rolleyes

11

nedjelja

siječanj

2009

Infertility hurts....


WWW.SUHAVODA.COM

08

četvrtak

siječanj

2009

Besparica.....donirani lijekovi....

U iscekivanju Maribora skupljam si eure od 2 honorarca koja radim uz svoj stalni posao. Mora se, para nema. Moram skupiti 3000 eura...imam 150 za sada smijeh
Odlucila sam si nabaviti sve lijekove besplatno. Ako koja ima Utrogestan, Gonal F, Merional, Menopur, Cetrotide i Normabel 2 mg za donaciju (ako je koja postala trudnica ili mamica a ostalo joj na zalihama) i rokom trajanja do kraja 2009. godine, mozete mi pisati na tikica@post.t-com.hr
Sigurna sam da cu vam nekada u zivotu biti u prilici vratiti uslugu.
Takodjer obecajem da lijekove koje necu iskoristiti dalje doniram nekome kome ce biti potrebni (zenama iza 38. godine zivota koje nemaju prava na lijekove ili zenama koje su iskoristile svoja 3 besplatna postupka).

Hvala svima!

03

subota

siječanj

2009

Oprostajno pismo

Kad bi Bog na trenutak zaboravio da sam marioneta i
darovao mi nesto malo zivota,iskoristio bi ovo vrijeme
najbolje kako znam.
Vjerojatno ne bi rekao sve o čemu razmišljam,ali sasvim
sigurno bi porazmišljao o svemu sto kažem.
Cijenio bi stvari prema njihovom značenju,a ne prema njihovoj vrijednosti.

Spavao bi malo, više bi sanjao, znam da
svaku minutu sa zatvorenim očima gubimo 60 sekundi
svjetla.
Hodao bi kad se drugi zaustave, budio bi se kad
drugi spavaju.

Kad bi mi Bog darovao mrvicu života, obukao bi se
jednostavno, okrenuo se k Suncu, otkrivajući ne samo
svoje tijelo,ali i svoju dušu.

Uvjeravao bi ljude, kako se varaju, kad misle da se u starosti nije moguće
zaljubiti.
Ne znaju da stare bas zato sto izbjegavaju ljubav!

Djeci bi napravio krila, ali uzeo bi im ih dok se ne nauče letjeti.

Starijim osobama bi kazao da smrt ne dolazi zajedno sa starošću već s napuštenošću.

Toliko stvari bi se naučio od vas, ljudi...

Naučio sam da svi žele živjeti na vrhu planine, zaboravljajući da se istinska sreća skriva u
samom načinu penjanja na vrh.

Naučio sam da kad novorodjeno dijete uhvati svojom malom ručicom očev prst,
drži ga zauvijek.

Naučio sam da čovjek ima pravo gledati na drugoga odozgor samo onda kad mu hoće
pomoći da bi se podignuo.

Toliko je stvari sto sam se od vas mogao naučiti, ali u stvarnosti nemam baš puno od toga,
jer kad me polegnu u grob, ne budem više živjeti.

Govori uvijek što osjetiš, a čini sto misliš.

Kad bi znao da te danas posljednji put vidim pospanu, snažno bi te zagrlio i molio se Bogu da mi dozvoli biti tvojim andjelom čuvarom. Kad bi znao da su to posljednje minute sto te vidim, rekao bih ti 'ljubim te' i ne bi glupo pretpostavljao da to znaš

Uvijek ima nekakvo sutra i život nam daje mogućnost učiniti dobro djelo, ali ako se varam i danas je sve što mi ostaje, htio bih ti reći da te veoma ljubim.

Sutra nema nitko zagarantirano-niti mladi, niti stari.
Možda danas posljednji put promatraš te koje voliš.

Zato nemoj vagati, učini to danas, jer ako se pokaze da sutrašnji dan ne dočekas, zaliti ćeš za
danom u kojem ti je nedostajalo vrijeme za jedan osmijeh, za jedan poljubac, da si bio prezauzet da bi im prenio posljednje želje.

Budi stalno blizu tih koje voliš, govori im naglas kako ih trebaš, kako ih ljubiš i budi prema njima dobar; nadji vremena reci im 'žao mi je','oprosti','molim te','hvala' i sve ostale riječi ljubavi koje poznaš.

Nitko neće pamtiti tvoje skrivene misli.

Zato moli Boga za snagu i mudrost da bi ih mogao izraziti.

Pokazi svojim prijateljima i bližnjima kako su ti veoma potrebni.

Gabriel Garcia Marquez

Cekaonica sjecanja

Placem....obicno kad nitko ne vidi...ne cuje...ne nada se...
Placem i sada, jer sam sama i nikoga nema da ga povrijede moje suze.
Placem od boli i moje tijelo se rusi unutar samoga sebe.
A sjecanja cekaju da moje suze otplove do tamo gdje ne vidi se granica.
Gdje je ponor sazidan od rana i straha. Gdje nada prestaje.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>