Zagrebački dekameron

novele o životu i njegovim strastima

Bilješka autora



Zagrebački dekameron zbirka je priča od novela lakih koje nepretenciozno troše vrijeme kao hobi jedne duše koja provodi večeri uz poeziju pera od tipki što kotrljaju riječi. Ako ste pismenost svoju uzdizati stali i razumijete se u zadovoljstva razna, podarite si trud i pročitajte ovaj proslov od riječi ter odlučite vrijedi li vam virit' kroz ključanicu ili otvorit' škrinjicu u koj' blago se krije.

Proslov od zrna bibera

Postoji li svaka sličnost sa likovima i prilikama raznim u koje vas život dovede te je li ona namjerna ili slučajna, to zaključite sami. Želite li iz bilo kojeg razloga autora pohodit' kliknite na spojku preko koje se sa autorom brzo opći:

mail search:
bocacciozg@yahoo.com





Purgeraj



Popevke sem slagal i rožice bral i Zagrebu samo ja mladost sem dal ...
Samo za purgere i one koji Zagreb u srcu nose i time se ponose.


© Zbudimo se purgeri
© Priča iz Saloona
© Duhanski put
© Pimpek plac
© Zrinjevac
© Republika peščenica
© Adventske špelancije
© Zagreb, Amerika u malom




Priče sa zapadne strane



Tematska svaštara od niske priča, crtica i novela koje meštar Bocaccio ispriča i odasvud ih skupi u kolekciju zbirke kao spomen na ljudski um koj' istovremeno veleban je al' ponekad i glup jest a sve to bez pretenzije da konačnu pouku smjerniku on dade.

© Bez velikih riječi ...

© Priče iz Bečke šume ...
© Violini s ljubavlju ...
© Najveća moguća cijena ...

© Piratice s Kariba ...
© Stockholmske vertikale i paralele ...
© Galebovi u slici i riječi ...
© Pit i to je Amerika ...

© From Moscow with love ...
© Space oddity - part 1 ...
© Space oddity - part 2 ...
© Born to be Wild ...
© Meeting with the Boss ...
© Corridrs of Time (Newgrange)...
© Irske razglednice ...
© Paris latinos ...
© Belfast 55 ...
© Proud to be Scotch ...
© Legenda o Sretnom Princu na dvoru Kralja Artura ...

© Kad muškarci kuhaju ...
© Zagrebačke priče: Posljednji fijaker ...
© Čuvar Irske u zimskom razdoblju ...

© Heidelberg - Stars on 45 ...
© Gastronaut - Stars on 45 ...
© Moja Domovina u slučajno nabacanim fotografijama s voznim redom ...
© Gastronautika u pregršt fotografija ...
© Chicago - my kind of town ...
© Bocaccio u Africi ...
© Ukratko iz Nairobija ...
© Advent u Nairobiju ...

© Prvi mačići se red blogere bacaju ...
© Sve što ste željeli znati o safariju, a niste se usudili pitati ...
© Sva čuda svijeta ...
© Cheri Cheri Lady ...
© Taman za Meštra Bocaccia ...
© Geiles Leben ...
© Nebo ...
© Sreća ...

© Priča o sedam zečića ...
© Snovi
© Samo za odabrane

© Moja najljepša priča

Copyright © by Bocaccio, Zagreb




Što muškarci žele



Jedna tematska niska priča, crtica i novela koje meštar Bocaccio ispriča i odasvud ih skupi u kolekciju zbirke bez pretenzije da nešto posebno pametno on veli već samo da vas razveseli.

© Vožnja je strast

© Pet razloga zašto se šveđanke ne boje zime ...
© Švedski brendovi u slici i riječi ...
© Coolest things in the world

© Ja się boję sama spać
© I mi konja za trku imamo
© Born to be wild u 17 slika

© Mercedes-Benz


Copyright © by Bocaccio, Zagreb




Basne za velike i male



Niska basni raznih koja poduči, zabavi i k tomu jošte na načine razne korisna bude biti može jer napuni i izdovolji i trbuh i tijelo i um ljudski raznim radnjama zadovolji. I sve to baš onako kako na životinjskoj farmi priliči i na njoj treba biti a koje se pametan čovjek ponekad razložno valja kloniti.

© Večernja škola
© Tata ti me voliš
© Božićne priče za velike i male
© To Be or Not To Be
© IzPonova (Orlići opet lete)
© Božićna priča
© Ljubitelji životinja u policijskoj stanici 666
© Ljevica i desnica u vrijeme adventa ...

Copyright © by Bocaccio, Zagreb



subota, 10.11.2012.

Priča o ljubičici i ruži

O tome zašto Ruža poželi bogatog muža



Nisam voljela školu. Uglavnom, bila sam hodajuća torba od koje se nisam ni vidjela. Uzaludna su bila objašnjenja kako moram učiti. Da škola je jako bitna i kako mi samo ona jamči budućnost. Sva umeljana od čokolade slušala sam prodike o budućnosti i skakutala prema izlaznim vratima. U psihologiji postoji više naziva za dijete kao što sam bila ja no tadašnje bake koristile su izraz ‘živo dijete’. U školu bi išla s noge na nogu. Krenula sam čista da bi stigla prljava, a vraćala bi se trčeći kao da torba na prednjoj stranu a ne na leđima jer ... Društvo je već čekalo.
‘Zadaća? Nismo ništa imali.' odgovarala bi majci zabrinutoj za moje ponašanje i nezainteresiranost za učenje ali ... O tome nisam imala vremena razmišljati.
‘Pa dobro Ljubice, što ti misliš, od čega ćeš živjeti ne budeš li učila?’ pitala bi me majka na što bi joj odgovarala:
‘Imat’ ću bogatog muža.’

U čemu je onda problem? Koji me ne bi poželio? Imam dobar posao, imućna sam, posjedujem najmodernije gađete, najbrže autiće i stotinjak lopti za različite sportove. Tada nisam razmišljala kakve zapravo žene traže bogati muževi. Pa valjda smo mi tu da biramo? Da male plastične autiće zamijenimo luksuznim limuzinama. Žene koje danas u tom smjeru idu nazivaju sponzorušama. Ali takve se ne udaju nego više služe kao manje više univerzalna dodatna oprema za sve tipove automobila.

Kako sam odrastala tako sam počela više čitati i zaključila da to neće izaći na dobro. Moj budući, bogati muž inzistirao bi da mi glavna lektira bude kuharica što mu dođe nešto kao teorija i praksa. Kako ću, pobogu, imati vremena za sebe i svog budućeg bogatog muža gubim li svoje vrijeme sa knjigama? No pravi problem je nastao jtk kad sam uspjela zaraditi svoju prvu 'kunu’. Tada sam si postavila pitanje:
‘Treba li mi bogati muž kad sama sebi mogu zaraditi sav novac koji trebam, pa i više. I ne trebam trpjeti nečija prigovaranja na što sav taj novac trošim. Ili nedaj Bože da još nekoga uzdržavam?’


I tako je moj budući bogati muž dobio još jednu prepreku. Bila je to uobražena mlada djevojka koja se inati. Kako sam bivala sve uspješnija, počela sam shvaćati kako su budući bogati muževi stekli svoje bogatstvo i da oni zapravo ne žele ženu kao dodatnu opremu. Naravno, sve to ako ih novac nije baš u tolikoj mjeri osvojio da je postao njihov službeni jezik jer ... Ipak su i bogati budući muževi samo muškarci.

I zato ne znam točno kada je nestala ta moja vizija rješavanja egizstencijalnih problema udajom za bogatog muža. Možda zbog kravate jer ... Kravata čini čovjeka pa mi se možda nije svidjela kravata na nekom bogatunskom odijelu. Nema veze, barem nisam morala strahovati gdje parkiram svoj novi BMW. A sve je zapravo bilo tako jednostavno, samo sam se trebala bogato udati.





Novela o Ljubici i Ruži



‘imam 35 godina. živim sama. izgledam sasvim u redu dapače, kako bi neki rekli, bolji sam prosjek. normalnog sam ponašanja. nisam tadicionalna. spremna sam na izazove. voljela bi naći nekog za vezu ili barem za seks.' tipkala je @ruža na laptopu svoj oglas.

„U mojim godinama to nije lako.“ razmišljala je Ljubica dok čekala je da se ohladi kava koju joj je sekretarica netom donijela na radni stol.
„Danas je to tako jednostavno. U mikrovalnoj zagriješ šalicu vode i potom u nju samo ubaciš vrećicu čarobnog praha. Promiješaš i kava je spremna. Nije to kao nekad kad je baka uz šparhet morala strpljivo čekati kako bi voda zakipjela pa da u nju, uz pažljivo miješanje, stavi dvije tri žlicice netom samljevene mirišljave kave. I da sve to pažljivo sljubi miješanjem a sve kako se vrela mirisna pjena ne bi prolila i iscurila pa da poslije mora prati šparhet."

‘nemam s kime izlaziti. prijateljice su udane. na poslu ne mogu naći nikoga. vrtim se u začaranom krugu. muškarci mojih godina ili oni stariji, oženjeni su ili su iz iz nekih svojih razloga sjebani. i tako patim bez seksa. nisam zainteresirana za traženje preko interneta jer tamo ima previše luđaka i teoretičara. jednostavno, kako naći normalnog muškarca za seks?' kuckala je @ruža ostavljajući topik na forumu ni sama ne znajući zašto sve to uopće piše.
Je li zato što uistinu želi savjet ili zato što pod skrivenim nick-om čovijek može lakše otvoriti dušu? Ispovijed je to svemogućem Internetu.


Ubrzo stigne prvi odgovor, @egy je pisao:
‘muškarca za seks trebala bi lako naći. na to su spremni i oženjeni, i neoženjeni, i normalni, i sjebani. no teško ćeš ga naći za vezu jer tražiš slobodnog i nesjebanog što je rijetka kombinacija. a ti, iako nisi tradicionalna, ipak bi htjela nekog normalnog i slobodnog za vezu. samo postavlja se pitanje zašto da normalni slobodni muškarac uleti u vezu s tobom kada možda i on misli da su u tim godinama sve normalne žene udane a sve slobodne žene sjebane?’

@ruža na to otipka odgovor:
‘hvala na filozofskom savjetu, ali moj problem je konkretne prirode: gdje i kako sresti muškarca za seks i nešto više? iako ću se ja kasnije već nekako snaći, odgovor za seks nije lagan. to zna puno žena moje dobi. svi pričaju o seksu ali kad treba nešto konkretno, e onda baš i ne.’
Ljubica otpije gutljaj kave prije no što pročita netom prispjeli @egyev odgovor:
‘muškarca možeš sresti svugdje. samo teško ćeš naći slobodnog tipa koji nešto vrijedi a da nije zauzet. svi su oni uglavnom zauzeti a oni koji nisu ... znam nekoliko slučajeva uspješnog traženja preko neta. ne vidim razlog zašto od toga zazireš.’

„Ah, još jedan filozof. Pacijent troši vrijeme na netu jer ne zna ni tko je ni što je niti što će sa samim sobom. Ili se možda zafrkava? Nema veze, samo još jedan u nizu bezveznjaka.“ pomisli Ljubica a @ruža otipka:
‘probala sam nekoliko puta. blago rečeno, nisam imala sreće. stvarno su bili objektivni čudaci.'
I tek što otipka, eto ti odgovora. Opet @egy:
‘gledaj, i u kafiću će od 10 muškaraca možda samo jedan biti po tvojoj mjeri. samo trebat će ti puno više vremena da to skužiš nego preko neta gdje s par jednostavnih pitanja odmah skužiš kako tko diše.'


„Tip je uporan. Zalijepio se za mene kao taksena marka i ne skida se sa frekvencije.“ nasmije se Ljubica a @ruža otipka:
‘ne bi znala gdje se mogu upoznati slobodni tipovi od 35+. mislim da oni relativno normalni ne izlaze baš puno i da ne postoji neko mjesto na koje te itko može uputiti. ili se spetljaš s nekim preko nekih frendova ili preko neta pa kao u potonjem slučaju gubiš vrijeme u virtuali. u današnjem svijetu sve ostalo su puke slučajnosti na koje možeš čekati godinama. i ne dočekati ih.’


„Mogla sam si i misliti. Tip je zaista frik.” nasmije se Ljubica dok @ruža čita odgovor u kom @egy piše:
‘možeš s nama van. onda ću te upoznati s nekim. ti mi samo pokaži koga želiš.
btw, odakle si?
zlato moje, prvo trebaš promijeniti pristup. ovdje si sjebana samo i jedino ti jer ... postavljaš pitanje koje postavljaju sve sjebane osobe. nije problem u muškarcima što ti sa 35+ nemaš muža, dopusti da budem fin jer vjerojatno imaš 40+, što i nije neobično ali jednako tako niti prijatelja, ljubavnika, pa čak kako veliš ni nekoga samo za seks.
problem je u tebi pa ga tu i rješavaj. a ne analizom kakvih sve spadala ima među muškarcima. ima naravno, baš kao što ima i svakakvih žena. za seks je lako no za ozbiljnu vezu moraš imati pameti i neke vrijednosti iako ... ni to nije ništa nerješivo...
nego kako naći nekoga za seks, evo @egy ce ti najbolje reći. ostavi broj na pp i dobiješ seks od bilo koga kome ga ostaviš ...’


„Vidi ti sjebanog tipa! Ma pokazat’ ću ja njemu.“ pomisli Ljubica a @ruža otipka:
‘tražila sam konstruktivan savjet, a ne vrijeđanje i odgovor: lako.
to svi znamo i to nije poanta. još bi nekako bilo ok da imaš ikakvih argumenata.
i tu završava pitanje tko je sjeban.’

„Bezobraznik. Kakvih sve tipova ima na netu. A i ja glupača, ne znam što mi sve to uopće treba. Za sat vremena imam intervju za novog zaposlenika pa se moram pripremiti.“ pomisli Ljubica i zatvori laptop. Potom otvori fascikl sa životopisima kandidata i uroni u posao.


„Malo sam se rasteretio. Baš sam pravi @egy.“ nasmije se Furbi „A sad da se spremim pa pravac na intervju za onaj posao.“ isključi laptop te uskoči u odijelo.
„Izgledam kežual. Kravata možda nije potrebna ali ipak ću je staviti u džep.“ pomisli uzimajući ključeve automobila.

Sjedila je u sredini a oko nje, s lijeva i desna bila su članovi komisije.
„Vi se uvijek ovako oblačite?“ Ljubica postavlja pitanje čovjeku koji sjedi nasuprot nje.
:ovjek nasuprot, Furbi, malo zastane, pa veli:
„Zar mislite kako je ovo prilika za koju treba obući nešto posebno, na primjer kravatu?“ ispali pa iz džepa izvadi uredno složenu kravatu.
Članovi komisije se nasmiju ali ... Ljubica je ozbiljna pa se brže bolje i oni uozbilje.

„Mislim da je tako i bolje. Čitavo vrijeme je buljila u mene. Ne mogu podnijeti mobing za siću: ‘da, i ja tako mislim šefe, pardon šefice’. I tko zna što bi još bilo, kako bi se sve završilo?“ letjele su misli dok se prisjećao kako ga je direktorica odbila na intervjuu. I baš u to zazvoni mobitel a Furbi vidjevši blokiran broj automatski otpozdravi:
„Hello ... Yeah, really. Oh It’s wonderfull! ... I got the contract? OK, just drop me a mail, will sign it and return.” osmijehom je razvezivao lice.


„Koji tip, ozbiljne stvari a on iz njih radi sprdačinu iako ...“ razmišljala je Ljubica o obavljenom intervjuu „Iz početka, sve do scene sa kravatom djelovao je simpatično ... Nego, baš sam glupača, čitavo sam vrijeme buljila u njega pa tko zna kako je sve to shvatio. A možda je baš zato tako reagirao?“ nasmije se pri pomisli što bi bilo da su se našli u nekoj drugoj prilici.
„Ipak ... Napravila sam dobar potez jer bi mi samo rušio autoritet.“ zaključi.
Zatim uključi laptop i brže bolje otvori stranicu foruma gdje je bio @egyev odgovor:
‘ja kao ŽENSKO potpisujem svoj tekst! oprosti ... ali mene hoće i ženiti, a ne samo potrošiti. e da ima u WGW majica "sexa mi se". kupi si je i stvar je riješena.’
„Kreten. “ pomisli Ljubica a @ruža otipka:
‘muškarac ima dvije jednostavne emocije: glad i uspaljenost. zato ostane li bez erekcije, napravite mu sendvič.’

Nedugo poslije stigne odgovor:
‘znam da se ozbiljno želiš udati pa ti zato ovaj puta i ozbiljno odgovaram. velim ti, lijepo reci momčiću: želim se udati i roditi pokoje dijete, a znaš znam i kuhati pa će uvijek biti pokoja sarma i za tebe; tako ćeš ga sigurno imati. čak i bez majice.'
„Kad baš želi lekciju, dobit će je.“ pomisli Ljubica a @ruža napiše:
‘krivo, znaš onu? nemam škole, imam sise, udat ću se, jebe mi se. :P’
„Evo ti ga na. Kad baš želiš dobio si što si zaslužio.“ zlobno se nasmije Ljubica i isključi laptop.





O tome kako nije grijeh što žena odlazi ljubavniku, već daje li se onom koga ne voli, pa makar to bio i njen vlastiti suprug



Sjedio je. Došavši u pab uspio se ugurati na svoje staro mjesto, uz šank. Pored njega uvaljena u visoku stolicu sjedila je Violeta, kolegica. Pričali su:
„I tako, dobio si novi posao. Možda bi i nas mogao ubaciti među freelance-ere?“ pitala je aludirajući tu na sebe i svog supruga, inače Furbijevog mlađeg kolegu.
„Ne znam, nije to Hrvatska gdje se poslovi dobivaju po rođačkoj ili stranačkoj podobnosti. Radi se o korporaciji gdje se stvari odvijaju potpuno drugačije. I gdje moraš biti spreman na stalna putovanja, gdje god i kad god te upute. Ja sam na takav život već navikao ali ne znam kako je s vama? Znaš ono, svakog dana s posla se vraćaš u praznu hotelsku sobu.“ Furbi upitno pogleda Violetu.
„Pa nije baš sve tako. A vikendi?“ upita Violeta.
„To je drugi dio priče. Kad te nema, svi te zaborave, veze izblijede ...“ pričao je da bi ga Violeta u trenutku prekinula jer ... Veselo je mahala prema poznatoj osobi koja im prilazi:
„Bok Ljubice, baš si došla k'o naručena. Da te upoznam, moj kolega i prijatelj, Furbi.“ osmjehne se Violeta i nastavi govoriti pogledavajući Furbija:
„Ovo je Ljubica, moja neudana starija sestra koja preko interneta pokušava naći dobru priliku. Znaš, njena osnovna želja je bogato se udati iako i sama ima i previše.“ veselo namiguje Violeta.
„Mi se poznajemo, zar ne?“ osmjehne se Furbi sjetivši se epizode sa kravatom „Vjerovali ili ne ali zapravo, morao bi vam biti zahvalan za ono.“ namigivao je pogledavajući čas jednu a čas drugu sestru.
„Da, svijet mali!“ usklikne Ljubica i nastavi:
„Eto vidite, napravila sam vam najbolju uslugu.“ sa ciničnim smiješkom pokazujući bijele zube i širok pravilan osmijeh govorila je Ljubica a u sebi mislila:
„Sa kakvim se sve kretenima druži ova moja sestra. A i ja! Kud baš da opet naletim na tog tipa.“
„Slobodno nam se pridruži.“ pozove Violeta sestru u društvo.
A kako to obično biva, kada se razgovori opuste, pa krenu nekim svojim prirodnim tokom, stvari koje čine se mrskima obično postaju sasvim drugačije. A to se dogodi i sa našim čudnim društvom. Pa na kraju zatičemo kako Ljubica i Furbi, ruku pod ruku izlaze iz paba.


Sjedio je u uredu i tipkao u mobitel:
‘Dobar i uspješan dan mojoj najdražoj vili želi njen vilenjak’
Odgovor nije morao dugo čekati:
‘I tebi mileni. ;) Vidimo se u petak uveče. Ljubavi, čekam te i veselim se suboti..’ na što se Furbiju rastegne osmijeh pri pomisli na Ljubicu i predstojeće vjenčanje.

Sjedila uz laptop. Poslavši sms, Ljubica otipka web adresu svog omiljenog portala. Nakon što otvori novi topik, @ruža stane mahnito kuckati po tastaturi:
'samo se vi sprdajte no, dobro znate da duboko u vašim srcima leži zakopana želja za raskošnim vjenčanjem i onom Vivienne Westwood vjenčanicom kakvu je nosila Carrie u prvom filmu. sve želite savršenog tipa kako bi ostale na vas bile ljubomorne. i šetnju Maksimirom s bebicom u kolicima.
ja posebno iščekujem trenutak kad s tamburašima i uz fijuke ‘ijujuuu’, sa zastavom, dođu u po mene, u moje selo. pa kad sve ljubomorne babe i susjede budu naslonjene na ogradu i gledaju ljutito što udaju mene a ne njih.’


Nedugo stigne odgovor:
‘kao prvo, nađi potencijalu žrtvu iliti ženika. pazi da je zgodan, ali ne i prepametan jer ... kao što sve žene rade, trebaš nekog kog ćeš vrtiti oko malog prsta. dakle, treba biti dobar i odgovoran. znaš ono, ženit ću te budeš li trudna. zato ostani trudna lažući da piješ pilule i stvar je gotova. i najvažnije da bi te ikoji muškarac uopće pogledao, ne zaboravi par osnovnih pravila: budi lijepa, budi uvijek sređena i nasmijana, budi pametna i zabavna i najvažnije od njih, nemoj previše pričati.
a sad na posao jer svakim danom ne postaješ mlađa.
tvoj @egy :P’

„Opet onaj kreten. Moram smisliti način kako da ga se riješim. Nego ... da nazovem Furbija i podsjetim ga na probu vjenčanice u subotu ujutro. Nadam se kako će sve biti u redu.“ pomisli Ljubica i uzme mobitel.

„Jesam li joj i ovaj puta zapaprio!“ smijao se s druge strane @egy dok je Furbi mislio:
„Kakvih sve budala ima na tom netu. Baš mi ih je gušt ovako otprašiti.“
U to zazvoni mobitel. Zvala je Ljubica.




(gotovo)









Il magnifico: Eros Ramazotti in duetto com grande Andrea Bocelli



Oznake: Zagrebački dekameron

10.11.2012. u 11:41 • Dobre vibracije (30)Troši toner#

U fokusu

OVA BLOG STRANICA PRILAGOĐENA JE ZA WINDOWS 10 OKRUŽENJE I MS EDGE






Kutak kazala koji informaciju daje što bit' će objavljeno skoro, sve kako pučanstvo ne bi zabludom lutalo jer u mraku se obično ništa pametno ne nađe izuzev, ah tko će ga znati.





Bocca di Rossa

Niska što opisuje vječnu ljudsku komediju od kada je svijeta i vijeka na koju vječna ljudska glupost uvijek i ponovo nasjedne a što za vas zabilježi i uprizori meštar Bocaccio.

@ Bocca di Rossa
___(o ljubavi svetoj i ljubavi putenoj)
@ La Dolcenera
___(o tome kako Ruža pronađe sreću)
@ La Redenzione
___(o tome kako se Ruža iskupi od grijeha)
- Novela 4: La Partita
___(o tome kako sprijeda i straga Ružu orobe dva svjetovna vraga)
- Novela 5: La Manipolazione
___(o tome kako informacija postaje manipulacija)
- Novela 6: La Prestazione
___(o tome kako se izvodi predstava)
- Novela 7: La Finestra
___(o ljubavi čistoj, o ljubavi jedinoj)

(kraj)

Copyright © by Bocaccio, Zagreb



Novele iz albuma






Agramerske priče

Niz novela koje spominju čudnovata uprizorenja sa zagrebačkim coprnicama štono dogode se u vremena razna, što onomad a što sad. Novele te razbibrigu slave a hrane znatiželju vašu što spomen metne na ljudsku pakost ali i dobrotu koja bliskošću milih duša zrači. Zabilježi, uprizori i podastre meštar Bocaccio Zagrebački.

@ Zvezdišče
@ Coprnica stuba Kapucinskih
@ Vještičje sijelo
@ Čarobni pehar
@ K Crnom Orlu
@ Tajni Grad
@ Okrutne igre
@ Sveti Gral
© Seks i grad
(kraj)


Do kraja svijeta

Niska optimističnih novela sa svih strana koje slijevaju na mjesta gdje najljepše je biti. Prozori su to što gledaju i katkad zazvižde melodiju što detalje poji koji ne trebaju zaboravljeni biti. Sve to meštar Bocaccio zabilježi i ukrasi tipkovnicom riječi.

© Satellite of Love
- Izgubljeni u prijevodu
© Kad najljepše je voditi ljubav
- Dražesni poljupci svibanjski
© Soulmates (Do kraja svijeta)

(kraj)


Što žene žele

Niska novela koja poduči patera Očenašeka što i kako činiti te ga uputi u ljudske slabosti, tajne i vline. I jošte ga nauči da one nisu Bogu mrske kako se to ponekad nekima učini, nu naprotiv da su drage ter svašta dobrog i poučnog Svijetu iznjedriti mogu. Remake u novom vijeku na veselje i radost a u spomen na Prethodnika Velikog koj' onomad zabilježi priliku poneku koja jošte i danas bridi ter zabavu a i pouku daje.

© Novela prva: Soba s pogledom
© Novela druga: Kad se bistre sestre slože i olovo plivat' može
© Novela treća: Svetac
© Novela četvrta: Što jest, jest
© Novela peta: Obiteljski posao
© Novela šesta: Kako Izabela očuva čast a sebi da počast
© Novela sedma: Kato, Kato, moja ljubav, moje zlato

(kraj)


Nepristojne priče

Zagrebački dekameron s ponosom metne ovaj ciklus novela erotskih koj' cilj postati hit ima ljeta gospodnjeg. Lako ke to i zabavno ter štivo poućno za sve one kojima pouka il' poduka treba kao i za one koji podučavati svekoliko mogu. Za one koji se snažnima osjećaju da razabru žito od kukolja. Baš k'o što onaj reče, ljubav nikad nije tako dobro prijala kao što prija danas.

© Tramvaj zvan čežnja
© Dugo toplo ljeto
© All That Jazz
© San ljetne noći
© Kako sam postala sponzoruša
(kraj)


Ljubav preko Interneta

Bilješke jedne tipkovnice o ljubavnim i inima zgodama i prigodama sa iskustvima sajber i stvarnog svijeta koji današnjem životu definitivno uzima homo sapiensa, ukoliko ta vrsta još uopće postoji.

© Jeftini ljubavni romani
© Priča o ljubičici i ruži
(kraj)


Priče iz Maksimirske šume

Osebujne novele iz života vučica koje se u noćima, kad pun mjesec obasja zvjezdano nebo ponad Maksimirska šume, vode čudesnim putevima svega onoga što čini život a što tipkovnice perom pribilježi meštar Bocaccio vama na čitanje da bi odmorili dušu.

© Pogled u zjenicu oka
© La Mariposa ala cart
© Kako uhvatiti zlatnu ribicu (doručak u krevetu)
© Priča o ružnom pačetu (Jedna obična priča)
© Kako prevariti vraga (True love story)

(kraj)


Priče iz škrabice

Štikleci novela što na neobičan način premošćuju prostor i poniru čas u vrijeme sadašnje a čas u vrijeme prošlo ter ne znaš što zbilja a što san je i što novi dan donosi Sve u svemu, ugodna zabava izvučena iz zaborava prašnjave bakine škrinjice. Novele su to za odmor, osmijeh i trunak mašte koju goni želja skrivena u tajni da ugodan trenutak poneki smjerno vam dade.

© Novela o ključiću i bravici
© Zlatokosi konjušar
© Klavirski koncerti Ewe Bonerowsky
© Evanđelje po Zorki
© Novela o Nevici i Franiću
© Kad top prepolovi dan
© Tramwajčica
(kraj)


Samostanske priče

Spomen što ga Bocaccio zagrebački metne u čast i slavu svog prethodnika fiorentinskog koj' onomad šaljive zgode perom na papir ovjekovječi a u kojem se nalaze novele razne o šaljivim ljubavnim zgodama novovijekim i posvećenim raznim stvarima svevijekim.

© Gondoli, Gondoli, Gondola
© Važno je zvati se Ernest
© Dobro jutro Margareta
© Do re mi fa so la si do
© Kako pregoriti na poslu bez suvišnih zašto
© Kako konju prebrojati zube
© Čudnovati događaji u samostanu svete Basilisse

(kraj)


The Beach

Jeste li doživjeli pustolovinu života? Ako jeste, neka vas ova zbirka neobičnih novela izvučenih iz prašnjavog romana podsjeti na nju. Ako pak niste, zavirite u predložak taj da bi složili vlastitu. Ne volite li avanturu nitko vam nije kriv jer sami jadni ne znate kolika uzbuđenja i radosti života gubite obitavajući pod kapom nebeskom.

© Prolog: Tajanstvena karta
© Dolazak: Batangas na kraju svijeta
© Otok: Mindoro Oriental
© Plaža: Rajski vrt tropskih mora
© Plaža: Tamaraw ili povratak iz plave lagune
- Plaža: Hey sir, do you want to buy a massage?
© Indiana Jones: Ultravox na terasi Vienna caffea
© Indiana Jones: Tajanstveni Mindoro Occidental
© Ermita, Ermita: Metro Manila na dlanu Intramurosa
© Epilog: Snovi jedne stjuardese na letu OU491

(kraj)


Ispovijed jedne čokolade

U davna vremena neki je pjesnik napisao da su sve velike i prave ljubavi tužne. No moraju li one uistinu takve biti? Saznajte toi provjerite te prema osobnom raspoloženju odaberite kraj što priči značaj završetka il’ svršetka daje.
Bilježim se sa štovanjem,
Bocaccio.


© Toranj
© Povratak
© Čokolada
© The Blogger
© Latice padaju
© Svi naši svršetci

(kraj)


The overture

O zgodama i nezgodama što započinju i zaršavaju u Zagrebu a u međuvremenu se odvijaju u metropolama raznim sjeverne Europe daleke. Uz prelijepa svršavanja koje božji dar putenosti nam pruža, saznajte poneku zanimljivost o gradovima a koja se obično ne spominje u turističkim vodičima iako bi možda spomenuta trebala biti.

© Katarina sa Gornjeg grada
© Harvest End
© Fantastični snovi Gospodara prstenova
© Do the Strand
© Kod kuće je najljepše
Bonus:
- © Na tem Práhskyem mostě
- © Violinski koncerti u Veronikagaβe 17
- © Syrena Ryneka Warszawszkogiego
(kraj)


Cherchez la famme

O balerini koja je voljela život sa promišljanjima o razlozima zašto je ponekad teško prihvatiti život u dvoje. Tople novele protkane su šalama i nekim veselim zgodama u kojima se svi prepoznajemo uživajući u daru ljubavi.

© Djevojke na fotografijama
© Portret jedne balerine
© Posljednja večera
© Labuđe jezero
© Ljubav na kraju grada

(kraj)


Kad zamirišu trešnje

Novele o proljeću jedne tankoćutne vampirice koja je odlučila postati strasna žena vrele krvi u čemu je uspjela a što zabilježi i ubaci u bilježnicu Furbijevih dogodovština novovijekih neobičnih meštar Bocaccio zagrebački.

© Legenda o vampirima
© Hitna služba
© Sutra je novi dan

(kraj)


Life during wartime

Čitajte pomno novelu ovu
što spjevana bi jedne Ivanjske noći
u ko'j mlađak sklanjajuć' zvijezde sa neba
ljubavi strasnoj uzdigne slavlje.
Pa kad vas na rijeku put smjera nanese
spomen na ovu tad ćutite priču
o ljubavi koju ljuljuškaju vali,
na splavi, na rijeci, pod mjesecom sjajnim.


© Pastirova priča
© Crime of Passion (Shekespear's dream)
© Tajna receptura ili kako se radi roquefort

(kraj)


Čudotvorac

Tri novele o čudnovatim događajima sa plavookim zagrebačkim anđelima koji su podno Sljemena Bogu ispali iz torbe i donjeli veselje u sva četiri godišnja doba a koje prema diskretnim naputcima planinara pribilježi meštar Bocaccio zagrebački i za vijeke buduće ovjekovječi.

© Cvjetna nedjelja
© Na Sljeme, na Sljeme, na Sljeme
© Na Tri kralja ili sve je dobro što se dobro svrši

(kraj)


Julijana

Lepršave novele posvećene ljubavi o zagrepčanki koja živjela je za ljepotu što pruža je umjetnost zbog koje Pariz posta njen drugi dom.

© Ljetna razbibriga - Zagrebački fukodromi
© Prilog vječnom pitanju o tajni ženskih gaćica
© Umjetnički paviljon
(kraj)


Djevojka sa Dubravkinog puta

Novele posvećene jednom ljetu i trenucima slatkim u kojima spominje se jedna djevojka koja znala je što želi a što je na svoj osebujan način i ostvarila.

© Gdje je najbolje voditi ljubav?
© Poslovni ručak zagrebačkog fakina
© Vesele žene zagrebačke

(kraj)


Karmela

Storija u niski od pet novela koje pomno se i poskrivečki čitaju u krevetu pred spavanje. Od ponedjeljka do petka. Ukoliko vam liječnik prepisao je život bez stresa, vi ostavite se čitanja novela ovih poradi posebnog uzbuđenja koja bi mogla naštetiti vašem zdravlju. Ako niste slučaj taj, stupite korakom i ophodite sad novele te.

@ Dvije i po novele
© The Story
© Moja ljubav
© Čista pornografija - Tjelovo
© Može li žena silovati muškarca

(kraj)


Daj se Ines

Štikleci novela koje na neobičan način premošćuje prostor i poniru čas u vrijeme sadašnje a čas u vrijeme prošlo ter ne znaš što zbilja je a što san i što donosi novi dan. Sve u svemu, ugodna zabava izvučena iz zaborava prašnjave škrinjice za odmor, osmijeh i trunak mašte koju goni želja skrivena u tajni da ugodan trenutak poneki smjerno vam dade.

© Umjesto predgovora
© Žena dijete
© Ljeto je u gradu a ribice u ribnjaku
© Dekadencija na reliju Pariz - Dakar
© Samo za odlikaše
© Mille miglia - La corsa piu bella del mondo

(kraj)

Copyright © by Bocaccio, Zagreb