Zivot u Zabolandu

22.05.2013., srijeda

Kako se trudim ostati miran

Vidim da vec dugo nisam pisao o mojoj pravnoj bitki sa vjetrenjacama i meduzama. E pa bilo bi vrijeme, jer ima vijesti. Kakvih vijesti? Pa kako bi rekao mudri ucitelj Oogway, stara kornjaca iz filma o kung fu zivotinjama i nekim zivotnim tajnama: „Ne postoje dobre i lose vijesti, postoje samo vijesti.“

Nakon sto smo se zalili na odluku UWV (institucija koja odlucuje o radnim dozvolama) i nakon sto su oni nasu zalbu odbili, mi smo se ponovno zalili (klub i ja). Tijekom travnja predsjednik kluba je ima u nekoliko navrata kontakt s UWV i cinilo se da smo pronasli neku mogucnost. Cak je i UWV smatrao da u nekim tockama imamo pravo. Cinilo se da se nazire svjetlo na kraju tunela. Predsjednik kluba Robbert je jos jednom zatrazio mogucnost sastanka kako bi uzivo dobili priliku objasniti slucaj i zajednicki pokusali naci zajednicko rjesenje. Prosli tjedan je predsjednik opet zvao, no medjutim oni su nas prijedlog za razgovorom odbili. Imaju razumijevanja za nas problem, ali ne zele uciniti nikakvu iznimku, stoje iza svoje prvotne odluke, a nama ostaje jos pravo da stvar odvedemo na sud. Opet sud.

Drugo sto nam preostaje je da klub jos jednom proba produziti ugovor sa mnom, kako bi nakon prvog srpnja mogao i dalje raditi u Zabolandu. Medjutim to ovaj puta nece biti lako, jer je UWV u svojoj zadnjoj odluci o produzenju radne dozvole izricito postavio puno strozije uvjete nego sto su to za normalno dobivanje radne dozvole, a ti su vec dovoljno strogi. Predsjednik zeli da se to uspjesno rijesi i to je pozitivno, ali da birokratskim monstrumima rastu glave I na mjestima na kojima se najmanje nadas, to isto vec znamo.

Kaj se tice suda, moja odvjetnica Martine je rekla da ce se ona povuci ukoliko tako daleko dodje, jer to nije njena uska specijalizacija, te da u tom slucaju nadjem nekog specijalistu. Osim toga ona to vise ne bi mogla opravdati u svome uredu. Ona je ulozila puno svoga vremena u moj slucaj i stvarno je bila predana do zadnjeg casa. Dok je za svoje usluge klubu naplatila samo dva sata. Satnice joj je inace 300 eura bez btw-a, plus 5% uredskih troskova pa ti vidi. Medjutim za njene ljudske kvalitete nema cijene.

Prek interneta sam nasao specijalisticki ured u Amsterdamu. Sutra imam dogovoreno u 11.30, tak da sam jutros ponovo sastavljao pravne mailove i slao potrebne dokumente. Za taj sastanak i pravni savjet olaksat ce me za 150 eura. Ajde ako ce to stvarno biti pravi savjet, a ne kao onaj prosle godine iz Utrechta. (koji sarlatan je to bio). Barem cu znati na cemu sam i da sam poduzeo sve sto je bilo u mojoj moci. Pitanje sto ako ce savjet biti da idemo na sud i tko ce to financirati je mozda bolje ostaviti za trenutak u kojem ce se ono pojaviti, nego sada njime razbijati glavu. Zar ne , ucitelju Oogway?

<< Arhiva >>