Zivot u Zabolandu

08.05.2013., srijeda

Razgovor ugodni neobicni na hokejskoj klinici

Vec nekoliko godina za vrijeme skolskih praznika u Zabolandu, Dick i ja organiziramo hokejske klinike za djecu. Klinika je uobicajen naziv za cijelodnevni trening. Nase klinike su specificne po tome sto je maksimalni broj polaznika dvanaest. Dvanaestoro djece na dva trenera. Na taj nacin djeca dobivaju puno individualne paznje, stvara se intimnija atmosfera, svi jedni druge upoznaju i na taj se u kratkom roku stvara sigurno i opusteno okruzje, a to je u nasoj viziji glavni uvijet za uspjesno ucenje, u ovom slucaju hokejskih tehnika.

Danas smo drzali kliniku za djecu od 9 do 11 godina. Na klinici je bila i desetogodisnja Laura. Za vrijeme pauze nakon rucka Laura se zadrzala u razgovoru sa nama dvojicom. Prvo je pricala o tome kako je vec puno putovala po svijetu: “Bila sam u Maleziji. I u Namibiji, prosle godine. Tamo je bilo strasno vruce. Jednom sam bila na cetiri dana u Abu Dabiju. Ovo ljetu cu ici u Meksiko. E, da i bila sam kako se ono zove u …. E da, u New Yorku.”

Da, ponovaljam, desetogodisnja Laura. A onda se prica razvila u neocekivanom smjeru: “Jako bih voljela ici u Indiju. Vec sam bila ispod Indije, u Sri Lanki, ali jos ne i u Indiji samoj. No morat cu jos malo odrasti da bi mogla ici u Indiju, jer mi zelimo posjetiti dijelove gdje zive siromasni. Koliko moram biti stara? Pa mislim da moram imati barem dvanaest godina. Tamo je stvarno strasno kako siromasni zive. Moji roditelji su financijski usvojili jednog djecaka. Tako on sada moze tamo ici u skolu. Kako se zove? Hmm.. ima jako tesko izgovorivo ime. Nesto kao .... Vidjela sam ga na slici. Ispod oka je imao ugriz od neke opasne zivotinje. Mozda smo ga mogli usvojiti i da dodje kod nas zivjeti, ali moji mama i tata puno rade. Nije da ih ne vidjamo, svaku vecer su doma. Osim ako imaju negdje festu, ali to je drugo. Zato cemo i ici u Indiju da posjetimo tog decka. A kada ce on moci onda cemo ga pozvati i da on jednom dodje kod nas u goste. Tako da cu ga sigurno upoznati. Stvarno se veslim da cu ici u Indiju.“

Laura je otisla van igrati se sa drugom djecom.



Inace, igrom slucaja ja poznajem Laurinu mamu. On je odvjetnica koja mi pomaze u borbi za radnu i boravisnu dozvolu.


<< Arhiva >>