walking cloud

utorak, 11.08.2009.

Kišobran

Zaleti se u mene., posrnuli svijete
moje su sobe dovoljne da se odmoriš od jada koji gradiš.
Da smo se zajedno tuširali ne bi nas sada na orgije pozivali
swingeri svoje nemoći...., nego bi nas kapi kiše
rastvorile u let.
Ovako ćemo progutati obilje svega što nam nikada nije bilo potrebno,
tugu maskirati u osmijehe i ono što smo oduvijek trebali...,
tražiti ćemo u novom kreditu, neke nove banke.

A već je zaista i vrijeme
da banke koje su nas gadno pokrale života..,
u svoje ugovore izmisle i kredit za ostvarenu ljubav.
Potražnja očito postoji, platiše će sigurno biti redoviti, kamata znatno viša,
ali ćemo je plaćati sa osmijehom.
Dobra je to ponuda za svakoga, tržište je puno govana raznih.

I o tome ima se što reći, sada u kasno ljeto..,
kiša je došla da me ohladi, jer je svaki centimetar moga tijela gorio .,
ja sam još i želio da me jureći nadolazeći automobili,
namjerno ili manje ., do kukova, ne iznad...,
pokriju valovima velikih cestovnih lokvi.
Da me poštari podsjećaju na pokisle mačke,
da mi se smoče nožni prsti i
da me jako udare gromovi., ravno u glavu.
Onda sigurno tebe više ne bi gnjavili
jer bi time naljutili mene..

Pobješnjelo je jutro ispljunulo poklopce nekih odvoda.,
nemoj se bojati govana koja lete posvuda.,
tvoja su i moja, a i od ljudi sa kojima smo običavali jesti.
Nema tu mjesta strahu, kažem ti.....,
sve će ostati čisto.....,
ja sam gospodar kiše i tajni.,
ti si balerina svemira.,
a imamo i kišobran.

- 11:04 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.