walking cloud

petak, 05.12.2008.

U zdravom tijelu zdrav duh

Naslonio sam danas uho
na pjevanje kiše.,
I slušao operu.
Dvije plave i jedna žuta pilula
utišavaju mi um i da izričito ne želim slušati kišu
vjerovatno bi se zbog toga ljutio.
Ovako.., tek su se neke misli provukle između mog desnog uha
i suhe strane prozora.
Svrbi me koža, ne uspijevam fokusirati ljepotu i
svakodnevica se oko mene prebacuje u usporeni snimak.,
Zato sam danas drugačiji, nagađam.
Za ženu pored sebe želim zato,
daleku, popularnu pjevačicu Beyonce.,
samo zato jer ima velike smeđe oči, samo zato..,
od zidove dnevne sobe želim da se odbija
muška a capella izvedba jedne od tradicionalnih, irskih narodnih pjesama.,
Nonoa neka se , danas zove moj bog vode..., i neka odnese.,
da se danas time ne zamaram...:
i novi zakon o poljoprivrednom zemljištu., i novu pljačku u celofanu.,
i psovke prosvjednika., i blagdansku rasvjetu..,
pa i ovaj lažni osjećaj moći što sam si ga danas.,
u nedostatku drugih luksuza, dopustio.
Odjeća koju nosim danas neka miriše na popularni talijanski prašak za rublje.,
taj miris odrastanja, sa slikom carinika u uniformama koje
također mirišu na Dash.
Moje današnje voće neka bude kiwi., ali na pola i na žlicu.,
ne više od dva komada na dan, zbog straha od hipervitaminoze.,
doručak kolač od sira., neusporediv sa onim iz Ivice i Marice,
čarobne kućice glavne ulice glavnoga grada,
a moj današnji demon neka bude jači i veći nego ikada...,
jer danas sam se sjetio da sam njegov demon..,
zapravo ja.
Nekoliko težinskih katergorija veći.
Kao veliki operni pokojni pjevač
ili još veći domaći, popularni živući pjevač..,
danas ću progutati svog demona
i još će mi ostati mjesta za mlijeko i kekse.
Sutra ćemo opet sve ispočetka.

- 19:24 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.