vjera_ufanje_i_ljubav

četvrtak, 21.01.2016.

Dobro je da vjerujes u Boga... samo nemoj previse to pretjeravati

Pozdrav dragi blogeri, neznam koliko je vama poznata recenica iz naslova ili slicne njoj. Kada razgovaramo sa nekim o Bogu
cesto cujemo kako nas nasi sugovornici zele savjetovati da ne pretjeramo u nasoj vjeri. isto tako cesto nam navode primjere kako su ovaj ili ona vec dubogo zaglibili ili prolupali sa svojim uvjerenjima u Boga.
Kako se vi postavite u takvim situacijama i sto mislite da je najbolje uciniti. Pozdrav

21.01.2016. u 07:28 • 3 KomentaraPrint#

utorak, 19.01.2016.

evangelizacija

Ime mi je Antun, rođen sam 1989. u slavonskom selu Cerna kraj Županje. Iz obitelji sam koju čini petero djece. Otkada znam za sebe bili smo siromašni. Svi smo rođeni u vrlo kratkom razmaku (prosječno godina i pol između svakog djeteta) i tijekom djetinjstva nikada nisam iskusio pojam „luksuza“. Luksuz bi bio primjerice, otići u trgovinu i kupiti markirane hlače ili pak, imati na prvoj pričesti odijelo koje nije posuđeno.

Nekako se dijete već pomiri s činjenicom da je bespomoćno te sam iz tog razloga čvrsto prionuo vjeri. Išao sam na misu svaki dan, ministrirao i redovito molio. Bio sam najbolji učenik u razredu, a moja braća i sestre redovito su bili uzorni učenici s odličnim ocjenama. Tko bi sa strane promatrao moju obitelj sažalijevao bi nas jer smo siromašni, ali bi zavidio skladu koji je vladao između nas.

Roditelji gotovo da i nisu imali problema s nama, ali zato jesu sa svim ostalim stvarima oko nas. Kad sam bio treći razred osnovne škole otac je ostao bez posla. Od tada pa sve do pred kraj mog srednjoškolskog obrazovanja živjeli smo od socijalne pomoći. Kako biste lakše shvatili u kakvom smo siromaštvu živjeli, pokušajte zamisliti situaciju u kojoj su naši troškovi veći od 4000 kn, a primanja su nam iznosila svega 2500 kn. Ne trebate biti matematičar kako biste shvatili da vam ne preostaje novac za sve i zbog toga smo ovisili o tome da nam se neprestano pomaže.

I tu na scenu stupaju dobri ljudi oko nas i Crkva. Gospođa i gospodin Arlović, vlasnici mlina u Cerni, svako su nam jutro davali 10 kifli. Općina Cerna svako nam je jutro darivala dva kilograma kruha i dvije litre mlijeka. Mamina su braća svakoga mjeseca donosila krumpir, brašno, ulje i meso. Susjedi su nam često davali povrća i ostalih potrepština.

Svećenik Ilija, tadašnji župnik, davao nam je pomoć u obliku hrane i novca. Jedna je časna sestra često molila za ljude oko sebe pa bi joj u znak zahvalnosti ljudi donosili novac, koji bi ona redovito slala mojoj mami kako bi nam kupila odjeću i ostale potrepštine. Druga časna sestra svaka bi nam tri mjeseca, nakon što se skupi pomoć u škrabici na kojoj piše „Kruh sv. Ante“, slala novac i od toga smo najčešće kupovali stvari za školu i rješavali dugove. Treća je časna redovito prikupljala novac tijekom godine, te bi svake jeseni kupila svinju koju bi mamina braća pripremila za nas.

Uz to, često je mama odlazila kod nje kada bi nam nešto iskrsnulo, primjerice da moramo nešto platiti u školi pa bi sestra skupila posljednje novce iz onih ostalih škrabica u Crkvi u koje ljudi ubacuju za pomoć siromašnima. Kasnije sam tek saznao kako je i majka mojeg cimera Gorana, redovito ubacivala novac u te škrabice i ne sluteći da pomaže dečku koji će tek godinama poslije postati cimer i vjenčani kum njezinu sinu.

Zatim, ogroman broj ljudi posuđivao bi nam novac kada bi mama trebala za nešto, a nakon toga su godinama znali čekati, ne vršeći pritisak na mamu zbog toga što su znali da ih ona neće prevariti.

I tako je taj lanac ljudi bio tako dugačak da smo mi kao djeca mogli nesmetano rasti u okruženju u kojem je ipak, uvijek bilo dovoljno toga za izdržati dan i čekati neko bolje vrijeme…

Polako je prolazilo vrijeme, završio sam Gimnaziju u Županji s odličnim uspjehom te sam bez prijemnog ispita upisao fakultet i otišao u Osijek studirati matematiku.

Uvijek sam volio matematiku i tijekom studija stvari su polako počele dolaziti na svoje.

Na početku druge godine faksa počeo sam davati instrukcije za novac. Radio sam u stanu te sam se nakon dvije godine zaposlio u firmi koja se profesionalno bavila istim.

Odmah po dolasku na fakultet počeo sam hodati s jednom djevojkom, a život je postepeno poprimao izgled baš onakav kakvim sam ga uvijek zamišljao: radim, imam novaca, dobro se odijevam, izlazim, imam curu, a ljudi oko mene vole me i trebaju! Postajao sam popularan…
Izlasci svakog četvrtka i subote, puno novca, putovanja, te je polako onaj bezazleni dječak, koji se svakog dana molio, postajao muškarac koji je sve manje mario za Boga u svojemu životu.

Ubrzo sam završio sve ispite i upisao apsolventsku godinu kako bih i dalje imao studentska prava da se mogu još godinu dana zafrkavati. Sve je u životu postalo savršeno! Prvi put u životu nisam više morao učiti. Radio sam, izlazio, zezao se i dogodio se trenutak kada sam se osvrnuo na tjedan iza sebe te sam shvatio kako se niti jednom taj tjedan nisam pomolio. Niti sam osjećao kajanje zbog grijeha koje sam činio tih dana. A sjećam se jednom, još kao srednjoškolac, dok sam bio u molitvi, dobio sam riječi da će doći dan kada ću teško sagriješiti i neću osjećati kajanje zbog toga. Mislio sam da je to nemoguće! Ali evo postalo je moguće…

No, da naglasim. Na papiru, ja sam i dalje bio uzoran vjernik. I dalje sam redovito išao na misu nedjeljom i bio sam tipičan tradicionalni katolik koji neće priznati da unutar sebe gubi vjeru. Pomolio bih se prije jela ili spavanja, ali zapravo, kada bih želio u nekom trenutku iskreno moliti, uopće nisam mogao. Čak i kada bih počeo, jednostavno nisam mogao sročiti niti jednu riječ, osim da nabrajam Očenaše, za što sam počeo smatrati da nema prevelikog smisla. U to vrijeme imao sam redovito seksualne odnose, u čemu nisam vidio nikakav veliki problem!

Eh, ali sada, dvije godine nakon toga shvaćam da je sav moj problem svoj korijen imao u tome!
Nisam ni slutio da je upravo to bilo mjesto gdje sam izgubio sve. Naime, prvo sam izgubio mogućnost ići na pričest, pa sam ubrzo nakon toga prestao ići i na ispovijed (osim za Uskrs i Božić jer smo tada apstinirali par dana da se možemo pričestiti), a s tim je naravno otišlo i sve ostalo. Prestao sam moliti, otupio na ostale grijehe i sve što dolazi s tim.

Potom sam jednoga dana, došao na vjeronauk za studente u Divaltovu. Bilo mi je ok, ali ništa iznimno. Ne znam iz kojeg razloga, nešto me potaknulo da odem te sam otišao i sljedeći tjedan i onaj nakon toga, te sam postao redovit.

Polako, Bog je gradio u meni temelje na kojima je nastajala nova kuća, kuća u koju je želio da uđem i ondje počnem živjeti. Ništa nije činio naglo. Puštao me da mjesecima živim dvostruki život, sve dok nisam shvatio da ne mogu bez Njega.

Odjednom, nakon svakog tog utorka i četvrtka tamo u Divaltovoj, kad bih izašao iz crkve, počeo sam kroz obrise shvaćati koliko zapravo nisam ispunjen unutar sebe.

I premda sam izvana odavao fantastičnu sreću i pokazivao da živim najbolje dane svojeg života, unutar mene sve se raspadalo. Bio sam nezasitan. Razumjet ćete me, kako ne bih govorio potpuno otvoreno, ipak će možda ovo čitati i moja majka… I ta nezasitnost, koju sam hranio bludom, zadovoljstvom, novcem, odjećom, lajkovima na Faceu i čime sve ne, odjednom je postala kao bijesan pas kojeg sam do tada uspijevao prehraniti, ali mu sada više nije bilo dovoljno.

Počeo sam se kidati unutar sebe, no Isus je računao na to. Sve je pripremio za to da moj život u roku od mjesec dana preokrene naopačke. Odjednom, shvatio sam da više ne želim živjeti u grijehu svakoga dana. U grijehu se ustajati, u grijehu ići spavati i uvjeravati sebe da sam sretan, a to zapravo nisam bio! Otišao sam na putovanje s paterom Arekom, na kojemu sam shvatio da želim svaki dan ići na pričest i da ću početi iz početka. I bilo je lakše nego što sam mislio da će biti. Počeo sam svako jutro odlaziti na pričest i misu prije posla, a nakon toga bih bio čovjek kakav sam uvijek želio biti. U moj život polako se vratila molitva, i to iznimno polako. Sjećam se da sam par mjeseci nakon obraćenja još uvijek imao poteškoća s tim da sročim par rečenica molitve kada bih želio moliti svojim riječima. Ali sam se trudio i polako išao dan za danom.

Počeo sam uviđati sve više toga što želim da On popravi u mojem životu i taj je proces započeo. Neću reći da sam sada nešto puno savršeniji nego prije dvije godine, ali znam da sam ispunjen, sretan i da u najtežem danu na poslu ili u najtužnijoj situaciji u obitelji, prvi put stvarno vidim da nisam sam i da postoji netko tko brine o svakom koraku koji ću učiniti. A sve je ovo vrijeme samo čekao da mu kažem, počni! I nije me pritiskao, nije me prisilio da se vratim. Pustio me i strpljivo čekao da sam to shvatim.

Pišem ovo sve pred vama, znajući da time odajem svoju intimu. Ali, ako je samo jedan neki novi Antun među vama i ako čitajući ovo to bude putokaz njemu da se vrati na svjetlo, tada je sve ovo imalo smisla. Također, pišem ovo kako nikada ne bih zaboravio siromaštvo iz kojeg potječem i tko je sve bio tu kada sam bio bez ičega, ovisan o dobrim ljudima oko sebe. Neka im dragi Bog podari nagradu za sve što su za nas učinili.

I za kraj, jučer je jedna prijateljica, govoreći o Crkvi, rekla kako je Crkva ta koja se protivi tome da čovjek bude slobodan. Od trenutka kada je to izgovorila, počeo sam moliti za nju kako bi samo na trenutak dobila milost da shvati kako je grijeh taj koji zarobljuje te da osjeti slobodu koju ja osjećam prvi put u životu. Nakon toga znam da će se samo nasmijati svojim riječima i poput mene reći: „Eh, u kojem mraku sam ja živio? Hvala Ti što si me vratio na svjetlo…“

S ljubavlju,

Antun Vidić

19.01.2016. u 14:03 • 2 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< siječanj, 2016 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Rujan 2017 (3)
Srpanj 2017 (1)
Srpanj 2016 (1)
Ožujak 2016 (2)
Veljača 2016 (1)
Siječanj 2016 (2)
Rujan 2015 (1)
Rujan 2013 (1)
Studeni 2012 (1)
Kolovoz 2012 (2)
Ožujak 2012 (1)
Veljača 2012 (1)
Studeni 2011 (2)
Listopad 2011 (2)
Rujan 2011 (1)
Kolovoz 2011 (2)
Travanj 2011 (1)
Listopad 2010 (3)
Rujan 2010 (2)
Kolovoz 2010 (1)
Srpanj 2010 (2)
Lipanj 2010 (2)
Svibanj 2010 (1)
Travanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (2)
Veljača 2010 (2)
Siječanj 2010 (3)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (3)
Rujan 2009 (5)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (9)
Veljača 2009 (8)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (11)
Lipanj 2008 (8)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Od Boga poticemo, molimo ga za Milost da se njemu vratimo.

Sa Bogom sve mozemo, bez Boga nista.

Boze dotakni sve svojim Duhom da razumiju ove rjeci.

Daniel
16.01.1976
ordulj@gmx.net

Knjige:
Nasljeduj Krista
Kako prepoznati
zamke zloga


Isus spasava!

moj prvi post

Hodocasca u Medjugorje

Polazak iz okolice Splita
od 6-9 osoba u minibusu.

Nasa Draga Majka,
zagovornica, nas poziva
na Molitvu i obracenje,
odazovimo se u sto
vecem broju.

Duh sveti s vama !!!

E-Mail ordulj@gmx.net



Free Web Counter




Evo i nesto o meni:

Ime: Daniel
Rodjen:16.01.1976
Mjesto: Split

odrastao sam sa starijom sestrom i bakom i djedom blizu Splita. Najbolji prijatelj mi je Vlatko znam ga od svoje trece godine on je imao 4. Sada je ovisnik o Heroinu. Jos je u Splitu, ja sam u Frankfurtu u Njemackoj.

Imam zenu Marinu koju jako volim :-) Imamo dvoje djece Kristijana 6 i Nikolinau 5 godina. Marina je odrasla u Chicagu. Kao Teenager sam bio cool, sa 18 godina sam imao Motor Suzuki GSXR1100 za one koji se ne razumiju 150 konja, 300 na sat. Moji roditelji su sa menom prosli kalvariju. Moje drustvo su bili obozavatelji hendrixa, morisona (droga, alkohol) par godina poslje Party ekipa (speed, ecstasy) opet pa godina poslje kriminal, heroin, problemi sa policijom. Moja sreca u svemu tome bila je sto su me otac i mater povukli u njemacku tako da sam ekupu vidjao samo ljeti i vidio kako se razvijaju. U njemacku sam otisao samo iz ljubavi prema svojim roditeljima srce, dusu i osmjeh, sve svoje sam ostavio u Hrvatskoj.

Tek nakon dobrih deset godina i moga braka sam se pomirio sa cinjenicom da zivim u njemackoj. Dolazim iz katolicke obitelji u kojoj se u kuci nije molilo ili citalo Bibliju. Moja baka je svaki dan molila ali nije bilo zajednicke molitve. Ja za Boga nisam imao vremena sve dok me ON nije 04.08.2006 na petu godisnjicu braka nije privukao k sebi! Od tada je Bog na prvom mjestu u mom zivotu, imam otvorene oci i usi, i vidim stvari drugacije.

Zato nemojte zamjeriti za moje Komentare, molim vas. Sve je iz najbolje namjere.

I da vas ne razocaram ne vozim vise Suzuki GSXR1100 sada vozim Hondu Fireblade900RR i molim se Bogu za najboljeg prijatelja i neznam kako da mu pomognem.

Dragi Bog vas sve cuvao i blagoslovio. Trazite njega on jedva ceka da vas doceka otvorenih ruku i da vam otvori oci i usi. Vi samo morate zatraziti pomoc kad nesto ne bude u redu sa vasim zivotom, Dragi nas Gospodin Isus Krist je na krizu umro za nas i uvjek nas zove k sebi. On je nase grijehe ponio na kriz da nas spasi od propasti. On nas ceka zovni mo ga i primimo ga u nase srce, on ce nas mijenjati i obogacivati dok sve ne bude u najboljem redu.

Isus nas sve voli!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us