vjera_ufanje_i_ljubav

ponedjeljak, 12.11.2012.

Svjedocanstvo

Maja je ime osobe o kojoj je ovo svjedočanstvo. Maja je vjernica, kršćanka i osobna prijateljica mene, vlasnika ovog portala; zbog čijeg svjedočanstva je zapravo i idejno pokrenut ovaj portal. Ukoliko ikoga zanima, rođena je: 30.09.1987. godine u Zagrebu.

Svjedočanstvo moje prijateljice Maje, i slučaj izbavljenja egzorcizmom se detaljno desio ovako:

Maja se počela baviti ovim praksama (tražio sam da mi ih detaljno nabroji): Meditacija, joga, astrologija, numerologija, horoskopi, hiromantija, visak, čitanje okultne literature, prizivanje duhova, zvala je vidovnjake da joj proreknu budućnost, te je bila i kod poznatog bioenergičara - iscjelitelja Brace Prokića.

Nakon bavljenja tim praksama dogodilo joj se sljedeće - hostiju više nije mogla uzimati bez da bi se gušila. Pojavili su se također i čudni snovi; noćne more, te osjećaj prisutnosti nekoga u sobi.



Napominjem ponovno: gušenje se dešavalo samo kad bi uzimala Tijelo Kristovo; što isključuje bilo kakve medicinske smetnje zbog uzimanja hostije.
Dakle mjesto gdje se gušanje događalo: - Crkva.
Vrijeme dešavanja gušenja - uzimanja hostije; odnosno vrijeme gušenja - misa, euharistija, vrijeme kada mi katolici vjerujemo da se događa živa preobrazba Boga u živu hostiji (laički rečeno).

Sasvim sigurno jedan nadnaravan slučaj jer se to ponavljano izuzetno u tim uvjetima. Dapače, sada ćemo objasniti detaljno da službena medicina nije dala nikakav 'lijek' da ju izbavi iz tog stanja.

To sa gušenjem se desilo prvi puta čak četiri godine prije nego se odlučila ići na egzorcizam, i taj slučaj joj se iznova i stalno ponavljao u Crkvi za uzimanja Tijela Kristova. Maja inače živi blizu Sesveta i to se događalo u njenoj župi.

Nakon tih čudnih stvari koje su joj se događale, potražila je pomoć kod svog župnika. Uslijedilo je ovo: on ju je tada uputio k psihijatru, očito ni sam ne vjerujući.
Ukupno je promijenila četiri psihijatra. Sigurne i vladine dijagnoze nakraju nije nikakve bilo, jer nisu znali što joj je. Dakle medicinska, odnosno znanstvena strana joj nije nikako pomoglo. Sumnjali su na početku na shizofreniju, da bi na kraju to bilo potpuno odbačeno. Da bi paradoks bio veći, zadnji psihijatar ju je ponovno vratio - k svećeniku.

Dalje, Maja je također počela na određene kršćanske pjesme dobivati reakcije (trzanje tijela, osjećanje drugog entiteta u trbuhu), posebno ističem ovu, poznatu: "ON JE VLADAR SVIH VLADARA!", gdje se koriste riječi iz Ivanog Otkrivenja; prorčkog djela Biblije; "Gospodar Gospodara".

Riječi te pjesme glase doslovno ovako (na web-u možete pronaći i pjesmu u mp3 formatu):

ON JE VLADAR SVIH VLADARA!
SLAVA! ALELUJA!
GOSPODAR JE GOSPODARA!
SLAVA! ALELUJA!
ISUS, KRALJ JE MIRA!
SLAVA! ALELUJA!

Reakcije na ovu pjesmu Maja je počela dobivati dok je krenula na karizmatske susretne karizmatske zajednice - dakle dok još nije otišla na egzorcizam. Ti karizmatski susreti su održavani svake srijede u Sigetu, Crkva Uznesenja Sv. Križa; kao i posebni susreti misa oslobođenja svakog zadnjeg utorka u mjesecu; koje vodi fra Smiljan, poznati hrvatski svećenik. Ljudi iz molitvenog tima te karizmatske zajednice jako dobro poznaju Maju; pogotovo zbog njenih reakcija koje je doživljavala na pjesme.



Detalji u vezi zdravstvene studije Majinog slučaja:

Maja je također bila pregledavana od sljedećih doktora:

U bolnici Dubrava pregledavana je od dr. Dubravke Kocijan,
te od dr. Raka koji ju je poslao fra. Miji Nikiću.

U Vrapču je pregledavana kod psihijatra dr. Hodoba i u psihijatrijskoj bolnici za djecu i mlade kod dr. Romana Nikolića.
Dr. Nikolić ju je poslao fra. Smiljanu u Siget na karizmatsku grupu, vidjevši što joj se događa.



Također je Maja bila kod više neurologa. Ovo je Majin izvještaj o neurolozima:

"Bila sam ti i kod više neurologa.
U Dubravi dr. Anđelko Vrca, dr. Davorka Paladino, dr. Ines Lazibat. U bolnici Rebro dr. Sanja Hajnšek, dr. Davor Sporiš, dr. Silvio Bašić. I sad se kontroliram kod neurologa dr. Hrvoja Hećimovića u bolnici Sestre Milosrdnice. On mi je rekao da mi samo molitva može pomoći i svaki put mi kaže da moram ići na zajednicu. On kaže da ne zna što je. Samo da zna da to nisu epileptični napadi."

"Jednom kad sam došla k njemu na kontrolu, za vrijeme snimanja glave sam dobila napade. okupilo se nekoliko doktora i davali su mi kisik i radili masažu srca. čudno je to što sam ja sve vidjela i čula a oni su rekli da mi je srce prestalo raditi. ja sam rekla tom svom neurologu da mi nije jasno kako su mi mogli raditi masažu srca a bila sam budna. pa nisam bila mrtva! čak sam mu rekla da točno znam koji su to doktori bili i neke sam mu opisala. Nije mogao vjerovati, samo je šutio. Tad mi je rekao da moram na molitvu."

Da zaključimo konačno - nikakvi dokumenti nisu nikada dokazali nikakvu bolest.



Godine 2010. Maja je odlučila otići na egzorcizam, i to ne praktički svojevoljno jer se bojala, nego nakon dugog nagovaranja njenog prijatelja Tina, njenog susjeda i obraćenika.

Nakon dogog nagovaranja, Tina (kojeg sam imao prilike upoznati), otvorila su se vrata svjetla da se tako izrazim. Tin ju je nagovorio da ode na egzorcizam. Pokušala je ići kod našeg poznatog svećenika fra Zvjezdana Linića, u Tabor kod Samobora, no nije uspjela dobiti dozvolu od biskupa da se nad njome izvrši egzorcizam. U Hrvatskoj postoji pomalo i paradoksalan Crkveni zakon da osoba mora imati liječničku potvrdu da je potpuno psihički zdrava, jer u suprotnom sam postupak egzorcizma tada može postati opasan za čovjeka. Napominjemo, kao laici i promatrači sastrane ne ulazeći u Crkvene odredbe; paradoksalan jer je sasvim jasno da se uslijed takvih stvari sigurno i utječu na psihu, ako ništa drugo izazivaju strah.

Svejedno, Nakon dugog nagovaranja Tina, odvezao ju je na egzorcizam.

Mnogi sad pomisle da također mogu ili moraju na egzorcizam pa će biti 'bez grijeha' ili tako nešto - no opsjednuće nije samo psihički; nego je to pravo fizičko opsjednuće što je zadesilo Maju. Mnogi tu griješe kad misle da su opsjednuti - što potvrđuju i poznati katolički/vatikanski egzorcisti. Pravo opsjednuće veže dakle uz sebe i fizičke reakcije tijela.


Budući da ga nije mogla obaviti u Hrvatskoj, otišla je na egzorcizam 'na crno' u Sloveniju gdje ne treba liječničke potvrde kod poznatog slovenskog katoličkog svećenika Arhara, koji je nad njome izvršio egzorcizam.
Nakon još tjedan dana svećenikove molitve, Maja se potpuno izliječila, i nakon toga mogla je normalno uzimati Tijelo Kristovo i gušenja i reakcije su se potpuno povuke. 4 godine patnje.. za samo jedan dan egzorcizma, i spašena u ime Isusa Krista.
No neka ovo svjedočanstvo dakle stoji tu kao nešto što čovjek u srcu želi podijeliti sa ljudima jer osjeća tu Istinu Boga u srcu.

I ja zato zahvaljujem Bogu što sam svjedok tog njenog velikog Božjeg djela. Jer ona se počinjala gušiti samo kod uzimanja Tijela Kristova - dakle u Crkvi, i to u - katoličkoj, gdje hostija znači nešto, i gdje se propovijeda da je Isus Krist Božji Sin.


Također, što je meni radosnije, i nevjerojatnije - kako je oboljela u ime toga kojega đavao neizmjerno mrzi - Isusa - izliječena je u ime toga istoga (vidjeli smo, medicina joj nije pomogla) - Isusa Krista. Tko ne želi, neka ne vjeruje, moja savjest, kao autora ovog portala, i Majinog prijatelja; je potpuno čista!
Pravo, iskreno i otvoreno srce će sigurno 'čuti' - ne sumnjamo.



Tko ovo ne vjeruje, neka slobodno dođe u Crkvu UznesenjaSv.Križa u Sigetu nedaleko od Avenu-e Mall-a. Svake srijede od 19.30 su karizmatski susreti koje vodi fra Smiljan, slavljenje Boga, molitve..
Sam sam barem 2 puta svjedočio reakcijama drugih na pjesme i molitve oslobođenja. Taj duhovni susret što se održava svakog tjedna je također mjesto kamo je i Maja išla dok još nije bila izliječena. Tamo postoji i molitveni tim koji moli dok traje susret.

Maja živi blizu Sesveta i danas svi za nju kažu da je druga osoba, čak i izgledom. Ukoliko nekoga još bilo što zanima u vezi slučaja, neka slobodno ostavi svoju poruku preko kontakt forme. Slava Bogu što mi je dao šansu da ovo iznesem ovdje! Amen i slava Isusu.



Dario

http://www.svjedocanstva.com/svjedocanstvo/osobno-svjedocanstvo/moje-svjedocanstvo/3-12-32.htm
l

12.11.2012. u 23:07 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< studeni, 2012 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Rujan 2017 (3)
Srpanj 2017 (1)
Srpanj 2016 (1)
Ožujak 2016 (2)
Veljača 2016 (1)
Siječanj 2016 (2)
Rujan 2015 (1)
Rujan 2013 (1)
Studeni 2012 (1)
Kolovoz 2012 (2)
Ožujak 2012 (1)
Veljača 2012 (1)
Studeni 2011 (2)
Listopad 2011 (2)
Rujan 2011 (1)
Kolovoz 2011 (2)
Travanj 2011 (1)
Listopad 2010 (3)
Rujan 2010 (2)
Kolovoz 2010 (1)
Srpanj 2010 (2)
Lipanj 2010 (2)
Svibanj 2010 (1)
Travanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (2)
Veljača 2010 (2)
Siječanj 2010 (3)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (3)
Rujan 2009 (5)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (9)
Veljača 2009 (8)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (11)
Lipanj 2008 (8)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Od Boga poticemo, molimo ga za Milost da se njemu vratimo.

Sa Bogom sve mozemo, bez Boga nista.

Boze dotakni sve svojim Duhom da razumiju ove rjeci.

Daniel
16.01.1976
ordulj@gmx.net

Knjige:
Nasljeduj Krista
Kako prepoznati
zamke zloga


Isus spasava!

moj prvi post

Hodocasca u Medjugorje

Polazak iz okolice Splita
od 6-9 osoba u minibusu.

Nasa Draga Majka,
zagovornica, nas poziva
na Molitvu i obracenje,
odazovimo se u sto
vecem broju.

Duh sveti s vama !!!

E-Mail ordulj@gmx.net



Free Web Counter




Evo i nesto o meni:

Ime: Daniel
Rodjen:16.01.1976
Mjesto: Split

odrastao sam sa starijom sestrom i bakom i djedom blizu Splita. Najbolji prijatelj mi je Vlatko znam ga od svoje trece godine on je imao 4. Sada je ovisnik o Heroinu. Jos je u Splitu, ja sam u Frankfurtu u Njemackoj.

Imam zenu Marinu koju jako volim :-) Imamo dvoje djece Kristijana 6 i Nikolinau 5 godina. Marina je odrasla u Chicagu. Kao Teenager sam bio cool, sa 18 godina sam imao Motor Suzuki GSXR1100 za one koji se ne razumiju 150 konja, 300 na sat. Moji roditelji su sa menom prosli kalvariju. Moje drustvo su bili obozavatelji hendrixa, morisona (droga, alkohol) par godina poslje Party ekipa (speed, ecstasy) opet pa godina poslje kriminal, heroin, problemi sa policijom. Moja sreca u svemu tome bila je sto su me otac i mater povukli u njemacku tako da sam ekupu vidjao samo ljeti i vidio kako se razvijaju. U njemacku sam otisao samo iz ljubavi prema svojim roditeljima srce, dusu i osmjeh, sve svoje sam ostavio u Hrvatskoj.

Tek nakon dobrih deset godina i moga braka sam se pomirio sa cinjenicom da zivim u njemackoj. Dolazim iz katolicke obitelji u kojoj se u kuci nije molilo ili citalo Bibliju. Moja baka je svaki dan molila ali nije bilo zajednicke molitve. Ja za Boga nisam imao vremena sve dok me ON nije 04.08.2006 na petu godisnjicu braka nije privukao k sebi! Od tada je Bog na prvom mjestu u mom zivotu, imam otvorene oci i usi, i vidim stvari drugacije.

Zato nemojte zamjeriti za moje Komentare, molim vas. Sve je iz najbolje namjere.

I da vas ne razocaram ne vozim vise Suzuki GSXR1100 sada vozim Hondu Fireblade900RR i molim se Bogu za najboljeg prijatelja i neznam kako da mu pomognem.

Dragi Bog vas sve cuvao i blagoslovio. Trazite njega on jedva ceka da vas doceka otvorenih ruku i da vam otvori oci i usi. Vi samo morate zatraziti pomoc kad nesto ne bude u redu sa vasim zivotom, Dragi nas Gospodin Isus Krist je na krizu umro za nas i uvjek nas zove k sebi. On je nase grijehe ponio na kriz da nas spasi od propasti. On nas ceka zovni mo ga i primimo ga u nase srce, on ce nas mijenjati i obogacivati dok sve ne bude u najboljem redu.

Isus nas sve voli!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us