Cloudly Sky, Crystal Rain, Orphic Storm

četvrtak, 25.10.2007.

Plan

8: PLAN

Plamteća kosa joj se uskovitlala oko namrštenog lica, očitujući se naspram crnog neba. Nosila je traperice i usku crnu majicu dugih rukava. Unatoč jednostavnoj odjeći, izgledala je zapanjujuće u svakom mogućem smislu te riječi.
Loganov se posprdni izraz lica postepeno gubio dok ga je mijenjao izraz mračnog zadovoljstva.
„Emily,“ u pokušaju cvrkuta je hrapavo zagraktao, „mala, pa gdje si mi, dušo?“
„A upravo ovdje, pred tvojim krivim nosom, gnjusu prokleti!“ Odbrusila je Emily, bez uvijanja, u napadu ledenog bijesa.
Logan je brzo uvukao dah kroz zube, kao da se opekao: „Hej, pa ne moraš odmah tako, bejbe“ izazivao ju je, „daj jednu pusu, to će biti bolji početak konverzacije.“
Uočio sam da mu je nos zaista nakrivljen u lijevu stranu.
Na moje zaprepaštenje, Emily je razvukla usne u blag osmijeh, a oči su joj postale popustljive. Gipkim je koracima prišla Loganu. Još mu se jednom nasmiješila.
Munjevitom brzinom, gotovo prebrzom za moje oči, unijela mu je šaku u lice. Jako. Gotovo je izgubio ravnotežu, grčevito prikrivajući lice rukom, zateturao je metar-dva unatrag.
Vampiri oko njega su prijeteći iskesili zube i stali siktati. Izgledali su toliko surovo, divlje, gotovo kao vukovi kad nakostriješe dlaku i počnu režati. Tako, u polu čučnju, pripremali su se za napad.
Logan je odmaknuo ruku s lica. Iz ionako krivog nosa, sad se u bujici slijevala krv. Grimiz mu je natopio i dio plave košulje. Vampiri oko njega su zurili u potok krvi koji je curio iz nosa s gladnim izrazom na licu, ali bio sam siguran da se ne bi usudili napasti ga. Glas mu više nije bio izvještačeno opušten, ležeran i gotovo uljudan.
„Tako dakle,“ Hrapavo je procijedio, „ ja ti priuštim vječni život, a ti meni krvarenje iz nosa. Divno“ sarkastično je završio.
„Ubit ću te, gade.“ Prosiktala je Emily dok joj se glas tresao od gnjeva. „ platit ćeš što si me predao onoj krvopiji.“
Logan je znao da je itekako moguće da ga Emily ubije, samo da si da malo truda.
Samo su se bijesno gledali.
Michael je odlučio prekinuti grozomornu tišinu: „Zašto ste ovdje?“ upitao je neodređenim tonom, gotovo opuštenim.
Logan je skrenuo svoju pažnju i odgovorio mu: „Moji prijatelji, „ mahnuo je glavom prema troje gladnih vampira, „žele ovdje napraviti leglo. Prilično praktično, zar ne? Ako im pomognem, pomoći će i oni meni.“ Razvukao je usne. Da nije pritom otkrio red prilično žutih, krivih zubi, ta bi grimasa izgledala kao osmijeh. Krv mu se počela sušiti, na neizbrijanoj koži.
„A u čemu tebi treba pomoć?“ Upitala je Amy, suzivši oči, lagano mršteći čelo.
„O, meni treba pomoć kako bih mogao pomoći svom nadređenom.“ Oči su mu se zaiskrile.
„O kome ti…“ Upitao sam
Uto je jedan od vampira, muškarac, dubokim glasom odsjekao moje pitanje: „ Htio bi znati, zar ne?“ iskesio je zube, „dosta s pitanjima.“
„Uglavnom,“ preuzme Logan, „kanite nam se suprotstaviti, je li? Četiri vampira i jedan mali čovječuljak.“ Posprdno je završio. Vampiri su se podrugljivo nasmijali.
Osjetio sam kako me prolaze trnci od njihova hihotanja.
„Ja sam čarobnjak.“ Ledeno sam rekao.
Loganovo lice se promijenilo kao gromom pogođeno. Izgledao je zaprepašteno. Vampiri oko njega također. Odjek njihova smijeha ostao je lebdjeti u zraku.
Zatim se Loganovo lice polako opuštalo, kao da je tek sad shvatio neslanu šalu.
„Ha ha…dobra ti je ova, mali.“ Ukočeno je rekao, „ovdje je čarobnjak samo ovaj ovdje ljepotan.“ Glavom je mahnuo prema Ericu, koji se namrštio.
„Ne, nije. I ja sam čarobnjak.“ Nastavio sam ledenim tonom, šibajući Logana pogledom.
Logan je zbunjeno pogledavao od Erica prema meni. Eric je zlobno izvio usne.
Vampiri su glasno prosiktali.
„K vragu“, tiho je šapnuo Logan, ali ja sam ga uspio čuti, „ Jamesu se ovo neće svidjeti.“
„Kome se neće svidjeti?“ Munjevito je upitala Amy.
„Gledaj svoja posla!“ Obrecne se vampirica koja ju je već jednom ukorila na nju.
„Ti šuti!“ Prosiktala je Amy i za nekoliko koraka prišla Loganu. „Kome se neće što svidjeti?“ Ponovila je.
Sve troje vampira joj se približilo, tiho režeći, ali ni sekundu kasnije, uz nju su stajali Eric, Michael, i, na moje zaprepaštenje, Emily, svi zauzevši obrambene stavove.
„Uuuuh“ puhnuo je Logan uzbuđeno, ali nekako suzdržano, „ovdje se stvari zahuktavaju, zar ne?“
Prostrijelio sam ga pogledom, približivši se grupi.
„Dajemo vam izbor,“ smireno prozbori Eric, staložena izraza lica, „ ako odustanete od nakane stvaranja legla ovdje, pustit ćemo vas da odete.“ Troje stranih vampira se grohotom nasmijalo, „ Ako ćete ustrajati u svojoj namjeri, morat ćete proći kroz nas, je li vam to jasno?“
Lica vampira, trenutačno su se uozbiljila. Logan se mrštio. Bilo je očito da je njegovo početno samopouzdanje osjetno oslabilo do ove točke. Bio sam uplašen. Nikad prije nisam vidio vampire takve. Divlje, primitivne, nasilne.
„Ostajemo.“ Jednostavno dovrši Logan.
Šok mi je prošao tijelom. Da sve bude još gore, Michael, Eric, Amy i Emily su također iskesili zube i svima se iz grla otelo prijeteće režanje. Oči su im opasno sijevale. Takve grozomorne grimase su na trenutak izbrisale njihova prava lica iz mojeg sjećanja. Zauzeli su mačkaste stavove, povlačeći se prema kući. Ostali vampiri, predvođeni Loganom su glasno zarežali, a oči su im sijevnule grimizom.
Nikada u životu nisam bio tako uplašen, ali znao sam, ne smijem pobjeći. Ovo je važno, a u pitanju su i ljudi koje volim.
U mrtvom nadmetanju režanja i siktanja osjetio sam užas koji me preplavio. Zatim se Loganova grupa pokrenula. Još su jednom glasno zarežali, a zatim su nas gipkim koracima krenuli ubiti.

-19:48- Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>