twirl-dječak sa šibicama

11.02.2019., ponedjeljak

mageljanova izmaglica

-e, odi kod psihijatra, matori...fakat si ono, prepeverzan za mene, ja sam samo kurva, kolko platiš tolko jebeš, prosto ko pasulj. kapiši?-
-ona je i rekla da mi je za te novce pametnije otić kod kurve-
.........
(bacio se na otoman, nogama na uzglavlje...po običaju. natočio rum iz kristalne boce, zapalio,.. i lagano radio kolutove, čekajući da se pojavi.
psihijatrica je bila komad.
zato je i počeo dolaziti kod nje.
sad mu je već prešlo u naviku...skupu naviku.
no, mogao si je to priuštiti.
-mogao bi si platiti kurvu, radije, za te novce, znaš! – rekla je ulazeći.
ispucao bi se, i ne bi ti ni trebala psihoterapija. uostalom, oboje znamo da si izgubljen slučaj.-
smješkala se, no s njom nikad nije bio na čisto.
- mogao sam se i zapiti s prijateljima. – promrsio je, kroz zube.
- nemaš prijatelje. nisi ih stekao na vrijeme. a sad više ni nećeš...izgovorila je to, pišući neku sms poruku na mob.
- slušam.- nastavila je ne ispuštajući mob iz ruke- kako je prošao veliki interview? –
-mrak! čisti mrak!
novinarka je komad, predobar
valjda su očekivali da će me to omekšati,..umalo i je...
no, nisam se dao isprovocirati...
....barem ne prvih nekoliko minuta. dok me nije počela piliti sa nekim forama koje je naučila u muzičkoj školi. kao da meni trebaju te štreberske pizdarije. ja sam umjetnik. ne matematičar. niti jebeni šopen. sviram iz duše. pjevam iz srca.
zamisli, veli da mi je gitara uglavnom raštelana. đizs. kokoš. razlikuje samo kokodakanje i kukurikanje.
šteta, dobre noge,..dobre...
glas kao anđeo, mogao sam si već zamisliti kako izgovara moje ime, na uho,..šapčući, prvo,..pa sve glasnije,..i glasnije...
ahh,..-

iz priče ga je trgnulo jednolično hrkanje (pre)skupe psihijatrice...
fak, mora da starim,..pomislio je, tiho zatvarajući vrata za sobom..)
.....
-daj mi njenu adresu, da joj pošaljem kostolomca, jebote...pa ćemo bit kvit
jel' moram još jednom? ha? ja sam kurva, nisam školovana za ova sranja, razumiješ?-
-ništa ti nisam napravio...-
-da. daaaa... ništa nisi napravio, o tome ti govorim. što je? ne diže ti se više? -
-uvijek ti uredno platim.-
-ma jebi se i ti i lova, nema love za koju ću ja više slušat o tvojim nesretnim ljubavima. jbt. razumiješ? razumijeeeš?-
-ok, smiri se..-
-neću se smiriti, dođe mi da tim kučkama iščupam svu kosu, furaš me na agresiju matori, tjeraš da te žalim...neću to. odjebi-
- smiri se, neću više dolaziti-
-i nemoj. ja želim pošteno zaraditi svoj novac. idi si mami pa joj kukaj...aaa da, mama te nije volila, evo cmizdrim...halooo, boli me patka jel te mama volila ili nije, ili prči ili nemoj više dolaziti.
hoćeš i mene sjebat? jel to hoćeš? -
-dobro. shvatio sam-
-aha, to govoriš svaki jebeni put, a ja ti glupača povjerujem. evooo, shvatio je kako svijet funkcionira, proučio je pčelicu i cvijet, odradit ću ga rutinski, bez puno talasanja i nervoze, ali ne, ...na kraju ću ja počet plaćat klijentima da me prče, koliko me izjebeš sa tim svojim pizdarijama... eno ti kostolomca pa njemu plači na rame-
-preko njega sam te i upoznao, sjećaš se?-
-aaa, podsjeti me da i njemu polomim kosti, pun mi vas je kurac, kako ću sad raditi, sva mi se šminka razlijepila...
i kažeš, ne jebe te tri posto više? ha? ...dat ću ti ja broj od lika koji će te jebat stoposto...hahahahha-
-hahahha-
-ajde, briši matori, za pol sata mi dolazi pravi klijent, moram se srediti,..bit će to sve dobro, vidjet ćeš, voli ona tebe, samo toga nije svjesna, kužiš, treba joj vremena, nemoš samo tako navaliti na djevu, ljubav je ... nježna, suptilna biljka, nemoš, jebote, ono, evomene jadošo mala, saće dasevolimo. ne ide to tako. pusti...kad proba nekoliko drugih frajera, usporedi, shvatit će da ti nisu ni do koljena, kužiš...? ha? ne može usporedit? nisi niš? pa što onda pizdiš, jbt? ja mislila, bilo zbilja nešto, pa ajde...žali čoek. a on žali za,...ne zna ni sam zašto žali, ali bitno da žali, i da mene sjebe...aj, briši. nestani. ...
i javi ak bude šta...držim ti fige
- 21:09 - to push, or not to push...? (4) - - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2019 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28      

Ožujak 2019 (6)
Veljača 2019 (19)
Prosinac 2016 (5)
Veljača 2016 (1)
Rujan 2015 (2)
Travanj 2015 (1)
Ožujak 2015 (2)
Studeni 2014 (6)
Rujan 2014 (2)
Ožujak 2014 (1)
Siječanj 2014 (3)
Studeni 2013 (3)
Listopad 2013 (2)
Kolovoz 2013 (5)
Travanj 2013 (1)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (3)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (9)
Studeni 2012 (1)
Listopad 2012 (3)
Rujan 2012 (2)
Kolovoz 2012 (1)
Srpanj 2012 (3)
Lipanj 2012 (11)
Svibanj 2012 (3)
Travanj 2012 (11)
Ožujak 2012 (3)
Veljača 2012 (3)
Siječanj 2012 (12)
Prosinac 2011 (9)
Studeni 2011 (6)
Listopad 2011 (5)
Rujan 2011 (2)
Kolovoz 2011 (7)
Srpanj 2011 (8)
Lipanj 2011 (22)
Svibanj 2011 (27)
Travanj 2011 (3)

BROJAČ POSJETA (otprilike) : 15473947264823407463 EPP (ekomomsko propagandne poruke):

The Rime of the Ancient Mariner - Samuel Taylor Coleridge
......................................................

Day after day, day after day,

We stuck, nor breath nor motion;

As idle as a painted ship

Upon a painted ocean.




Water, water, every where,

And all the boards did shrink;

Water, water, every where,

Nor any drop to drink.

.....................................................

onlajn vašar jeeee :)