tvojim tragom https://blog.dnevnik.hr/tvojimtragom

četvrtak, 13.11.2008.

Kada nastupi suhoća

Image and video hosting by TinyPic
Sveti Pavao

Bog želi da odrastete. Sveti Pavao pisao je u poslanici Efežanima "... da više ne budete nejačad..." Isto je rekao u hvalospjevu ljubavi ".. kada sam odrastao odbacio sam što je djetinje..." Na žalost, milijuni kršćana ostare ali nikada ne odrastu. Zapnu u vječnom duhovnom djetinjstvu.... To je zato što ne žele odrasti.

Sve to zvuči prilično mudro. I je. Nisam to ja smislila nego čitam u knjizi Svrhovit život. Obzirom da me dere suhoća u pisanju, u izražavanju mojih osjećaja i pretakanja misli u cjelovite rečenice, odlučila sam napisati nešto pametno. Misao za razmišljanje. Misao o kojoj često sama razmišljam.

Odluka koju donosim: Ne želim ostati nejače. Želim i moram rasti u vjeri. Pogleda uprtog samo u Isusa krista. Ni lijevo ni desno. Jer kada svrnem pogled sa Spasitelja vidim dječaka kako tuče djevojčicu koja je malo starija od moje kćeri. Vidim vijesti koje donose ekonomsku i gospodarsku krizu. Vidim crnu kroniku u svim medijima. Vidim bračne parove kako ne mare jedan za drugoga, vidim očekivanja koje ljudi nameću sebi i drugima. Vidim previše stvari koje me zbunjuju, vidim ženu koja mi objašnjava kako je nemoguće imati više od jednog djeteta u ova doba, vidim ženu koja se grozi na pomisao kada joj iz zezancije spomenem treće dijete, vidim prijatelje koji su u nevolji a ne znam im pomoći, kao da moja molitva nije dovoljna... Vidim prijateljicu koja mi objašnjava da je prednost velikog grada u doktorima koji rješavaju zdravstvene probleme na brzinu, čujem njen glas kako mi govori da si u malom mjestu limitiran i prisiljen družiti se ljudima koji te okružuju. Čujem drugu priju kako mi kaže da loše izgleda sa svojih četrdeset i sitno, a da bi trebala izgledati kao Sandra Bullock jer su generacija. Vidim poznanicu koja na vlastito vjenčanje ne zove svoje roditelje jer su oni materijalni ljudi koji gledaju Big brother. Vidim i čujem oko sebe kritike, kritike, i kritike koje povremeno zamjene ogovaranja i usporedbe. Ne čujem smjeh niti šalu, ne vidim radost niti ushit, ne čujem riječi bodrenja niti nade.

I zato okrećem svoju tvrdu glavu u samo jednom smjeru i pokušavam ne sudjelovati u špekulacijama koje me okružuju, a u kojima sam i ja akter, jer se eto ne znam postaviti u datom trenutku.... i sve bi to bilo ništa da mi pogled nema točku u kojoj sve boli nestaju, svi razlozi dobivaju smisao i sve crno postaje zapravo nijansa bijele, raster, ali ima i kolaža.... I mada ne razumijem trenutak, više ne postavljam pitanje, prihvaćam. Ako mi i je teško, prikazujem i primam darove, obilni mir u srcu... Osmjeh.

Zato na kraju ponavljam : pozvani smo na svetost, da razvijamo osobine Isusa Krista. Slijedimo ga i kada ne znamo kamo nas vodi.... kao da je Marija razumjela anđela - Začeti ćeš i roditi sina... a kako ću začeti kada muža ne poznajem... po duhu svetom. I ona prigne glavu i odgovori Neka mi bude po riječi tvojoj.

13.11.2008. u 09:38 • 14 KomentaraPrint#^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Srpanj 2011 (2)
Veljača 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (1)
Kolovoz 2009 (3)
Srpanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (3)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga



Image and video hosting by TinyPic

Linkovi

Ema
magdalena
Blog.hr
FRANJEVAČKI PUT
meani
dido
mamaposebnogdjeteta
kruno
ljubljena
CRUCE


I DOK SAM TRAŽILA SAVRŠENU KRŠĆANSKU ZAJEDNICU SVATIH DA KADA BI POSOTJALA SAVRŠENA ZAJEDNICA JA NE BIH MOGLA PRIPADATI TAKVOJ JER SAMA NISAM SAVRŠENA
Prema riječima Ricka Warrena iz knjige Svrhovit život