tvojim tragom https://blog.dnevnik.hr/tvojimtragom

utorak, 29.04.2008.

Ljubav

Ta divna lubav.... zapravo je o ljubavi toliko pisano, toliko ispjevano da nema tu puno riječi da se doda. Ali istodobno je ta ljubav toliko "isfurana" da se ni tu nema šta nadodat. Želim pisati o ljubavi o kojoj pjeva moje srce. (Opet pjesnički) Ljubav o kojoj nisam čitala u novinama niti je spominju u medijima. Čak se ne osuđujem pisati o Božjoj ljubavi prema nama jer je ona toliko opsežna i čista da je ne želim kaljati ljudskim riječima. Ali želim reći da me upravo ta ljubav naučila ljubiti. Odnosno još učim, nije uvijek lako... ljubiti one koji nas ne ljube na prvom mjsetu. Davati a da nismo primili za uzvrat.... nije lako.... Ali ja se za to odlučujem.
I tako svaki dan ispočetka.
I moram se podsjetiti na to, jer brzo zaboravljam.
Tu prekrasnu emociju ja pretačem u odluku: ja tebe brate/sestro želim ljubiti. Toliko je siromaha u našoj zemlji. Gradu. Ulici. Zgradi. Domu. željni su ljubavi a da toga nisu svjesni. Terapija ljubavlju. Kako ću je ja ovakva malena i nedostojna uopće pružiti? Nemam pojma. Ali odlučila sam da hoću. Probat ću. Svakim danom ispočetka. Malim koracima. Želim to. Molim za to, za snagu da usput pretrpim poniženja, i da me ona ojačaju a ne slome. Želim ustrajati. Apriori ljubiti. I ne tražiti ništa za uzvrat. Ta znam da sam ljubljena. I to saznanje me je spasilo. Prvo sam saznala da me Bog ljubi, znala sam da me djeca ljube. Govorim o onoj ljubavi koja ljubi unatoč svemu, koja nije ničim uvjetovana, ne ljubav kao nagrada; već samo ljubav. A onda sam na Uskrs shvatila da me još netko ljubi upravo takvom ljubavi. Netko koga ja dugo nisam ljubila bezuvjetno, već uvjetovano. I sada dok to pišem dolaze mi suze na oči i srce mi je ispuneno da se sve iz njega izljeva i preljeva . Ta ljubav koje sam iznenada postala svjesna dok sam ga gledala kako sjedi i priča, smije se.... a ja sam se osjetila tako sigurna gledajući ga kroz prozor.... ta ljubav liječi iz korjena. O toj ljubavi vam želim pričati. Tu ljubav želim djeliti po ovom svijetu....

29.04.2008. u 13:44 • 9 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Srpanj 2011 (2)
Veljača 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (1)
Kolovoz 2009 (3)
Srpanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (3)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga



Image and video hosting by TinyPic

Linkovi

Ema
magdalena
Blog.hr
FRANJEVAČKI PUT
meani
dido
mamaposebnogdjeteta
kruno
ljubljena
CRUCE


I DOK SAM TRAŽILA SAVRŠENU KRŠĆANSKU ZAJEDNICU SVATIH DA KADA BI POSOTJALA SAVRŠENA ZAJEDNICA JA NE BIH MOGLA PRIPADATI TAKVOJ JER SAMA NISAM SAVRŠENA
Prema riječima Ricka Warrena iz knjige Svrhovit život