20

ponedjeljak

listopad

2008

Pseći gastritis, kad bi mi imali takve doktore, strip za kraj

Dakle, bila sam bolesna. cry
Zapravo još sam uvijek malo, jer ako sam na antibioticima onda valjda još nisam zdrava.
Vjerovali ili ne, dijagnoza je - gastritis. Od stresa. Pijem antibiotike. A dobila sam i injekciju za smanjenje kiseline. I posebne konzerve. njami

Prije neki dan imala sam i temperaturu pa me Nisam ja odavde mislila voditi na hitnu. Pa se predomislila sjetivši se koliko će presretni i stručni biti veterinari na Veterinarskoj stanici u 3 u noći. Ili ujutro. burninmad
Pa je umjesto da me vodi, bila budna cijele noći i slušala me kako dišem.
A ja sam disala glasno.
Dahtala.
Kao da sam trčala.
A nisam.
Ležala sam u fotelji i nisam se mogla pomaknuti.

Kad je došlo jutro, nije otišla na posao nego me odvela veterinaru.
Zgodan dečko, ali ja bih da ga nikada više ne vidim. naughty
Nisam ja odavde mu je rekla da imam temperaturu i da me htjela voditi na pseću hitnu, a on joj je rekao da nema potrebe i da zove njega. Ona mu je rekla da je to bilo u 3 u noći, a on je rekao da nema veze jer da on radi od 0-24 i da bi došo da ga je zvala. Ona ga je pitala: Pa zar ne stanujete u Samoboru?, a on je rekao da se klade da će on prije stići nego ona. Onda je ona rekla da ga ne bi imala srca probuditi u 3 u noći da dođe iz Samobora u ordinaciju, a on jer rekao čudili bi se vi radi čega me sve ljudi zovu u 3 u noći i da je u mjesec dana već 6 puta u noći došao radi hitnosti slučaja. A ona je opet rekla da ga ne bi imala srca zvati...

...i tako su se oni nadmudrivali iznad moje glave dok sam ja nastojala pobjeći sa stola na kojem mi je prvo stavio toplomjer u guzu i zaključio da imam teperaturu - helou, a što smo mu mi rekli još s vrata - pa me prepipao, poslušao pluća, pa mi uštrcao 3-4 injekcije, pa joj rekao ovo i ono za dalje, ali ja nisam slušala nego sam jurnula prema vratima.
Fijuuuu!

Već je zvao 3 puta u 3 dana da pita jesam li dobro.
Pa je frendica od Nisam ja odavde rekla da bi i ona takvog doktora.
Za sebe.
Nek si ga uzme, mislim si ja.

A ja sam pojela te konzerve i milo gledala čisto zato da mi kapne i kuhanog bijelog mesa i srčeka.
I kapnulo je.
Obilno. njaminjaminjaminjami

I sad mi je dobro.
Pijem te tabletice, ali nemam temperature i ponovo se naganjam po livadi.
Mislim, naganjam druge.

Vaša Bela kiss

P.S. Za kraj je Nisam ja odavde napravila jedan stripić od mojih fotki. Jako me voli slikati i jako je ponosna što su ove u nekom slijedu. Samo za znanje i ravnanje, ja ne pijem ni CocaColu ni pivo. Levant, tek toliko da me ponovo ne napadneš. Ovo je tek umjetnički izričaj. Hm , recimo.


Bela1Bela2

Bela3Bela4

Bela5Bela6


wave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.