Ime bloga, TINOLOVKA, nastalo je prema meni omiljenom filmu, Stevena Spielberga,
SNOVOLOVKA ( roman, Stephena Kinga )...







THE BEST OF TINOLOVKA...

Tinolovka u Banskim dvorima

Tinolovka - doček Nove godine

Tinolovka - Veliko istraživanje - anketa

Tinolovka - Indira: Za Novu godinu spavamo

Tinolovka - Vukovar - Kolona sječanja

Tinolovka - Muzej suvremene umjetnosti

Tinolovka - Obljetnica smrti Franje Tuđmana

Tinolovka - Ispračaj Vjekoslava Šuteja

Tinolovka - Josipović na Interliberu

Tinolovka - Predsjednički kandidat Ante Gotovac

Tinolovka - Krenuo i Milan Bandić

Tinolovka - Otvoren zagrebački plesni centar

Tinolovka - Kosor otvorila Ambientu

Tinolovka - Kosturnica Sedlec

Tinolovka - Bozanić u Jasenovcu

Tinolovka - Moto spektakl Bilice

Tinolovka - Ispračaj Savke Dabčević Kučar

Tinolovka - Na koncertu U2

Tinolovka - Spektakl na rijeci - Petrinja

Tinolovka - Dan državnosti Republike Hrvatske

Tinolovka - Od Brezovice do Jazovke

Tinolovka - Branko Lustig i Ivo Sanader

Tinolovka - Marija Terezija u Bjelovaru

Tinolovka - Koncert Marka Perkovića Thompsona

Tinolovka - Dan oružanih snaga RH - Karlovac 2009.

Tinolovka - Mesić i Bandić otvorili Floraart

Tinolovka - Dan mladosti - Kumrovec

Tinolovka - Proslava sv. Duje - Split 2009.

Tinolovka - Čigoć - Gdje stanuju rode

Tinolovka - Pisanice za Sanadera

Tinolovka - Chicago grad nebodera

Tinolovka - Zurich

Tinolovka - Drugi rođendan portala javno.hr

Tinolovka - Zagreb hair show

Tinolovka - Genetske predispozicije Saše Broz

Tinolovka - Božićna bajka

Tinolovka - Posljednji ispračaj Ivane Hodak

Tinolovka - Tisuću plakata za Luku Ritza<

Tinolovka - Posljednji ispračaj Dine Dvornika


Tinolovka - Iron Maiden u Splitu

Tinolovka - Modna revija - Centar svijeta u Ludbregu

Tinolovka - Verona

Tinolovka - Slaven Bilić u Sheratonu

Tinolovka - Fešta hrvatskog rukometa - Colonia

Tinolovka - Đakovački vezovi

Tinolovka - Colonia VW Tuning show Karlovac

Tinolovka na Bleiburgu

Tinolovka - Koncert Severine Vučković

Tinolovka - Povratak naših olimpijaca - Zagreb - Pleso

Tinolovka - Šibenik

Tinolovka - Na Farmi NOVE TV - Colonia

BannerFans.com

VAŽNO:

Ponukan primitivnim ispadima jedne isto takve kolegice ( rah...), želim vrlo jasno reći, sve slike i tekstovi na ovom blogu,
koji su autorizirani, dakle fotografije sa žigom i okvirom, bilo dobre ili loše, apsolutno su mojih ruku dijelo, drugim riječima fotografirane mojim " digitalcem ". Što se naravno može vrlo lako dokazati, iako primitivac ostaje primitivac ( odnosno primitivka ) bez obzira na količinu dokaza. Lijek za takvu vrstu bolesti jednostavno nije pronađen.


Politics blogs




Travel blogs





Top Blogs



Politics (Human Rights) - TOP.ORG

Singapore Directory





...Indira i Ivana...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...Indira, Ivanina seka...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...Ivana i Kameny...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...Cijela ekipa...Slađa, Josipa, Ivana, Dragan, Sanja, Mirela...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...plesaćice, ja, zagreb...

Image Hosted by ImageShack.us


Koju vrstu muzike slusate?
Punk
Rock
Narodnjaci
Techno
pollcode.com free polls




Free Site Counter
Get a Free Site Counter
19.07.2007.


users online


Free Music

Free Music


Free Music




LIJEPA PROTINA KĆI

* * * *

...bilo je kasno proljeće..svibanja 2005.godine...znate onu godina ima četiri puta po mjeseca tri ljepšeg od svibnja među njima ni...citat iz knjige robin hood...u to vrijeme već kojih mjesec dva poznavao sam jednu curu iz najstarijeg grada na našem jadranu iz ŠIBENIKA..zvala se IVANA...točnije iz jednog mjesta desetak kilometra od samog šibenika prema bilicama... DUBRAVA..Image Hosted by ImageShack.us
...nedaleko nadvožnjaka iznad kojeg prolazi auto cesta dalje prema splitu..u ono vrijeme dubrava je bila veliko gradilište...radilo se na tom nadvožnjaku..radilo se i oko tunela..koji povezuje grad i dubravu...kako smo nas dvoje često razgovarali uvijek bi se u pozadini čula buka..od raznih strojeva..bušilica...bagera..i tako dalje...danas je sasvim drukčije..dubrava se promjenila i postale veoma lijepo mjesto nedaleko šibenika..Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...da se vratim na priču...mi smo se upoznali...bilo nam je lijepo i krenuli smo skupa...bila je to neobićna veza u samom početku...ja samo neznam što to ima toliko prokletu u tom gradu..da cure jednostavno ne vole istinu a još manje iskrene osjećaje...možda je problem u vodi ili pak je ipak problem u meni...teško je opisati taj osjećaj..kad sam razgovarao s njom bilo je to..neznam..kako objasniti..kao da sam dolje na licu mjesta...bila je onaj autohtoni predstavnik dalmacije koju sam ja toliko volio...kako sam je ono zvao...LIJEPA PROTINA KĆI...imala je oći boja mora...boje dinama....početkom lipnja te godine...zapravo to je bio početak kraja...IVANA je bez znanja roditelja..svojih ukućana..sjela na autobus...i zadnjh 124 kune dala za autobusnu kartu..te krenula meni za zagreb...zapravo pobjegla od kuće...meni je bilo drago no bio sam i zabrinut...krenula je potraga..za njom..ivana je iskljućila mobitel..navečer...ko 22 sata...ja sam nazvao njenu mater..zapravo najprije ona mene plačnim glasom...i tek kad je razgovarala sa mojom materom...smirila se...mogu zamisliti kako su se oni dolje osjećali ne znavši di im je ivana...grozno je bilo...dali smo ijoj novac za kartu i IVY kako sam je tada zvao vatila se popodne drugog dana dolje...u svoju dubravu...tog trenutka mislio sam da sam je zauvijek izgubio...no nije bilo tako..ne još...opet smo se čuli...i krenuli skupa..samo ovog puta njeni su dopustili našu vezu...iako i prije toga...njena majka uvijek nas je bila podržavala barem mi se to ćinilo...i početkom srpnja mjeseca...starci su je pustili da dođe na nekoliko dana do mene...imali smo vlastiti stan...živjeli skupa tih par dana...ona bila domaćica a ja donosio hranu..haha...u našem malom stanu na četvrtom katu..sa velikom terasom..Image Hosted by ImageShack.us
...bilo je i loših i dobrih trenutaka...opet je došlo vrijeme da krene natrag u svoj rodni grad...svaki puta kad bi odlazila osjećao sam gorčinu u ustima..samo ovog puta i ja sam otišao dolje..što se sve dešavalo nije toliko bitno..prvi kolovoz 2005....godine ponovo je pitala svoje dali bi mogla do mene..mater joj je dopustila..otac zabranio..ionako bio je uvijek strog prema njoj...opet je pobjegla...sa tek nekoliko kuna u džepu više od cijene karte..samo ovog puta zalutala je u krivi bus za PULU...tako da sam je čekao cijeli dan na autobusnom u zagrebu...kasnije sam shvatio da to lutanje i nije bilo toliko slučaajno..no nebitno nebih htio kvariti uspomenu...te večeri ostali smo do kasno u noć na kolodvoru u nekom kafiću..kao što možete vidjeti dolje u slici..Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...lijepa...topla..kolovoška večer...mislim da smo tada jedini puta uživo dugo..dugo i iskreno razgovarali..ni prije ni poslije nismo to više nikad ponovili...nakon te večeri...krenuli smo za naš stan na četvrtom katu..sa velikom terasom...proveli nekoliko zajednićkih dana..u napetoj atmosferi..to više nije bio to...ne s njene strane..posvađali smo se..i IVANA...je otišla...sama i bez kune i osobnih dokumenata u džepu...vozio sam pored nje pazeći da barem sretno stigne do autobusa..iskljućila je mobitel i svojima se nije htjela javiti...bio sam zabrinut...kako bez kune proći 400 kilometara a odbija moju pomoć..bojao sam se da joj se što ne desi...odjednom sam je izgubio iz vida..nisam je više vidio u retrovizoru...tada nisam znao da je to ujedno i posljednjii puta da sam je vidio( figurativno rečeno,mislim u onom svijetlu )...javio sam i njihovima doma...nastala je zbrka...imala je isključen mobitel i nitko nije znao što se desilo...dolazila je večer...petak...dan domovinske zahvalnosti...svako malo zvali su me njeni roditelji i kroz plač pitali za nju...pretražio sam svaki pedalj autobusnog kolodvora i preko razglasa je tražio...pretražio sam svaki autobus koji je kretao za šibenik...no nije bilo rezultata...cijelu noć i subotu cijeli dan noseći njenu sliku pretraživao sam okolo pitajući ljude..pod konstantnim pritiskom njenih roditelja...koji me nisu zabrinuto prestali zvati...bio sam van sebe..bio sam u paklu..i umalo poginuo...naime potpuno iscrpljen...konstantno za voloanom...nisam vidio na pružnom prijelazu spuštenu rampu i udario sam u nju..odbio rampu..i nastavio voziti..za što sam naravno kasnije platio debelu kaznu...no spasio glavu...ali u tom trenutku nisam dvojio od zaustavljanja bio mi je važniji ivanin život...od auta i bilo kakve kazne i bilo čega...više nisam mogao došao sam kući da predahnem..nedjelja predvečer...dva dana prošlo...zovem njenu mater da joj kažem što je iako smo se stalno čuli...kad mi ona kaže citiram...dušo ivana je ovdje kod mene na rabu,samo mi je vrekla da ti ne kažem kako je stigla već u petak oko ponoći jer je htjela biti malo sama.....poludio sam..a ja gospođo...pa ja kao sumanut je tražim...vi glumite da je nema ipotićete me na traženje i dalje i dalje...ja se osjećam krivim zbog svega...ali njena mater ništa kao da je to ne dira..uživa sa kćerkom kod bake na RABU...dok sam ja prolazi pakao...nitko tko nije doživio takva dva paklena...vruća ljetna kolovoška dana te godine..ne može znati kroz što sam ja prošao...i kako sam se osjećao nakon što sam saznao da zapravo tražim nekoga tko se nije izgubio i tko je autostopom došao na rab još istog dana...teško je povjerovati...da smo nas dvoje još do prije neki dan zajednički planirali put na rab da tamo kod njene bake provedemo ostatak ljeta...vidio sam i prošao svašta..ali to je ipak bilo još i za mene neviđeno...mjesec dana kasnije..pokušao sam se na poziv njene matere još jednom naći sa ivanom i otišao sam u dubravu šibensku sa prijateljem...no međutim usprkos suzama lažnim njene majke ivana je počela histerizirati..tako da ja nisam ni izašao iz kola..okrenuli se u čudu i otišli...skandal do skandala...tek kasnije sam shvatio od nekih ljudi koji znaju tu familiju da je zapravo njena mater podržavala našu vezu iz razloga što je trebalo platiti telefonski račun od osam tisuća kuna kji je ivana potrošila na razgovore između ostalog i sa mnom...to mi je i sama rekla njena mater dok su bila lijepa zajednička vremena..da ako bih htio to platiti..eto oni bi mi bili vječno zahvalni...kako..zar tako da me natjeraju na suludu jurnjavu koju zamao glavom platih..od tog 30.kolovoza nikad više nisam .čuo njen glas...isam je vidio...samo sam čuo neke priče o njoj...možda bih jednog dana volio je sresti..kao poznanika...možda i prijatelja...vrijeme lijeći sve rane....pa i oprašta, ali ne zaboravlja....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

* * * *











< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Veljača 2011 (2)
Siječanj 2011 (4)
Svibanj 2010 (4)
Travanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (21)
Veljača 2010 (66)
Siječanj 2010 (40)
Prosinac 2009 (24)
Studeni 2009 (14)
Listopad 2009 (21)
Rujan 2009 (19)
Kolovoz 2009 (18)
Srpanj 2009 (18)
Lipanj 2009 (13)
Svibanj 2009 (16)
Travanj 2009 (9)
Ožujak 2009 (6)
Veljača 2009 (12)
Siječanj 2009 (8)
Prosinac 2008 (4)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (7)
Rujan 2008 (6)
Kolovoz 2008 (5)
Srpanj 2008 (8)
Lipanj 2008 (6)
Svibanj 2008 (8)
Travanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (7)
Veljača 2008 (7)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (6)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (10)



U S K O RO ! ! !



Portal - Tinolovka - news

Iako se radi tek o prvobitnoj akumulaciji kapitala, programeri će imati dosta posla, no startati će, mora startati jer ovakvo stanje u vrtualnom prostoru je nevjerojatno, da facebook agresori odlučuju o domoljublju, da " pedofili s Madagaskara " propovijedaju iskrivljenu istinu...DOSTA....


.....................

Opis bloga
Koncerti,putovanja, doživljaji s putovanja i iz života, ljubavi-velike i male,ugodne i neugodne, ocjene svih gradova, mjesta,koncerata,
noćnih klubova - u kojima sam bio i u kojima ću tek biti, razgovori s poznatim i nepoznatim osobama, zvijezdama i zvjezdicama...Jednostavno,
sve...
DREAM MUST STAY ALIVE!




Kontakt:

tinolovka@gmail.com

waragainstevil@hotmail.com

...ja u Šibeniku...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Get your own Poll!

NAPOMENA: Ovaj blog zaštićen je zakonom o autorskom pravu vlasnika
bloga TiNoLoVkA..Svako kopiranje,prerada ili korištenje
bloga u komercijalne svrhe a bez dozvole vlasnika bloga
zakonski je kažnjivo...Hvala!!!

T I N O L O V K A











...JAHAČI APOKALIPSE...

Sve što ja stavljam u box strogo je osobno i samo za moj gušt..neka moja zbrda zdola sklepana razmišljanja…
…o svojim problemima koje imam i to ne samo ja već i moja cura sa mojom bivšom djevojkom…..
…već sam pisao na svom blogu u postovima i opet budem..ovisi kako se stvari budu dalje razvijale..
..te dokuda bi njena patološka narav mogla ići…postoje tri-četiri osobe svaka na svoj naćin umješana…
…u ono što mi se ružno događalo u zadnjih godinu dana…a ja…samo sam svakome htio dobro..
…nisam htio da ispadne kako je ispalo..zapravo sve je krenulo od moje bivše cure..


P E T R A

…kako pjesma kaže…bili smo nekad najbolji o nama su priče pričali…žalosno što sad tek pričaju…
..zajedno smo bili nekoliko mjeseci..uspona i padova koliko hoćeš…na prvi trenutak..
…izgledalo je kao da joj je stalo do mene..koja je to prijevara bila..koje samozavaravanje..
..svoje pravo lice pokazala je pred sam kraj naše nazovi veze…to što me je varala gdje je stigla..to je normalno..
…ja njoj nikad nisam vjerovao toliko a da bih gajio iluzije o nekoj vjernoj curi,,uostalom tko god ju poznavao..
…bilo mu je jasno o kakvoj se osobi radi…samo što sam ja bio glup i nisam slušao na vrijeme i odmah se izvukao..
…vjerovao sam osjećajima i prevario se..i nije ona birala muško-žensko kod nje je to oduvijek bilo svejedno…
…neznam skoro ni jednu osobu sa kojom je bila a da se rastala od nje na normalan način…svađa..uvijek..
…o nekoj curi..pisala plakate po školi….malo kome da i nije prijetila..pa čak i mojim prijateljima..i na najgori način..
..za što postoje sms poruke..nije ona mene voljela zbog ljubavi već da se na taj način približi Iri..čiji je navodni veliki obožavatelj..
..ali tu se prevarila svatko tko zna na bilo koji način Indiru i njeno ponašanje zna..da je ona otkačena..da je malo luckasta..ali sve to…
..u pozitivnom smislu..nije pokvarena..nije koristoljubiva kao Petra do krajnjih granica…i tu je Petra izgubila..no nema zime za takvu
osobu..uvijek može zapjevati u noćnom klubu kao što je recimo Bass..to je njeno okružje i pravo mjesto..koliko je samo sa tom ekipom
meni zagorčila život to nije za pričati..njihovi mms-ovi doveli me do živčanog sloma…uspjela je nekoliko moji «prijatelja»prijatelja mož si misliti
okrenut kontra mene..i to konstantno radi…ali to i nisu bili prijatelji kad dopuste jednoj takvoj osobi da uništi navodno prijateljstvo…

Ž A N A

..Petrina prijateljica..nju hvala bogu nikad nisam u životu vidio..ali sam zato dobro osjetio koliko pogrdne mogu biti njene poruke..
…bilo da one dolaze u tri sata noći ili za vrijeme ručka..najzanimljivije je to što ja uopće ne poznajem tu osobu..me želim je poznavati..
..stoga odgovor zašto je njena reakcija bila prema meni takva kakva jeste nije potrebno daleko tražiti…očito je kako je Petra i tu
umiješala svoje prste…nije me briga što netko poput te žane misli o meni..ali neću dopustiti da me ogovaraju ljudi koji mi nisu
ni do koljena..koji su dno dna društvenog života..odakle ona ako me nikad nije vidjela može znati kakva sam ja osoba..a vjerujte..
..i to stvarno kao osoba nisam loš dapače..stvarno nisam…samo ne volim da me ovako napadaju i ovako vrijeđaju..

ELLA

…ona je najgora od svih..licemjer kakvog treba tražiti…dugo se pravila mojom prijateljicom i ja sam je kao takvu uistinu doživljavao..
..njene poruke bile su prijateljske..i više od toga..ukratko onda je upoznala..pogodite koga,,naravno iako je teško za pogoditi..Petru…
…klasika Petrina priča…ja bad boy…i sve se promijenilo..nikako da shvatim zašto i kako je moguće de netko koga smatraš frendom…
..na takav način preko noći promijeni mišljenje..iako mi kod nje odavno nisu bile najjasnije…kakva je to osoba koja govori o tome
kako bi (ne daj bože ) spavala s tobom za svoj rođendan…usput naravno i za tri mjeseca slaže o datumu rođendana…želim reći
vrlo jasno kako to meni NIKADA nije bilo ni na kraj pameti..onda dva mjeseca kasnije govori ja sam ti se rugala..to je bila ideja
mog momka nekog pitaj boga koga…Mate…ma šta me briga i za matu i za tebe..samo pusti nemoj raditi ljudima te gadosti…
..nije fer..nije pošteno…bio sam uvjeren u njeno prijateljstvo…čak i kad me cura uvjeravala kako ta osoba laže..nisam popustio..
…još uvijek sam joj vjerovao..ona ju je odmah skužila po mojim pričama i kao i obično bila u pravu..žao mi je zbog toga..


Z A K LJ U Č A K

…Većinu stvari koje su mi se dogodile..a bile su loše…naravno odgovorna je Petra..ona je mnogima ispričala grozote o meni..
..to me ne brine…radi se o ljudima koje su najveći problem svoje sredine..ma tko je jednom prošao pored Skipera..
..u Šibeniku i vidi one skale..a na njima onaj užas od polupijanih i polunafiksanih ljudi..zna o čemu govorim…
…a moji prijatelji..veliki..jedva dočekali da povjeruju..stvarno…pored takvih prijatelja kome trebaju neprijatelji…
…ali ne gubim nadu…nadam se i to vrlo brzo da će ove tri osobe svoje riječi moći i dokazati na sudu…
…kao malo dijete radujem se tom događaju..ne možete ljudima raditi takve stvari…stalno i opet stalno..dosta je ljudi…







...uskoro na blogu...


...OLUJA ponosna,OLUJA pobjedonosna...


Image Hosted by ImageShack.us


....GOLA ISTINA...

- što ućiniti kada ti bivši prijatelji,djevojke,momci,
zagorčavaju život...
kako se nositi s time...što rade naše socijalne službe...što mi...
poduzimamo..,kako pomoći tim ljudima...koji su oćito puni destrukcije...
odkuda ta agresija...radi li se o poremećaju ličnosti...ili bolesti...
...ŽANA,PETRA,MARKO,
ANTE,MAJA,
MARTINA,ELLA...drugi...
...čitajte ...opširnije...u goloj istini...uskoro..
.


- Indira Vladić-Mujkić -

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ira,Ja

- ljeto u tijeku, gdje izaći, gdje ne -


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja,Frend

- something about Pink -


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Pink


- Istinite laži -

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



- Koncerti, Makarska, Malinska,
Pakoštani -
...kad sredim dojmove...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Indira


- i još puno, puno toga -

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja,Šibenik



Cursors


ŠIBENIK STORY

Lipi moj moderator, Šibenski!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Devedesetih Bad blue boy
si pjevali su jednu zanimljivu pjesmicu:»ima jedan čovjek čudan…».Nisu bili u pravu ima još barem jedan.Kad odete na vodice-online, a onda na forum,tamo ćete moći pisati o svemu ali i ne o osobama koje naš slavni moderator poznaje osobno,makar je takvih tema o različitim ljudima i likovima bez značenja i važnosti prepun..Mene baš briga i za Vodice i za njihov forum,ali obećao sam prijateljici koja tamo redovito otvara svoje teme da ću ovo napisati,pa eto pišem..Naime u više navrata otvarala je temu o jednoj svojoj ajmo reći poznanici,ne vrijeđajući nikoga naravno,koliko god ona puta otvorila slavni trubadur iz Vodica lakoćom ih je uklanjao i sve bi bilo u redu kad bi naš dragi moderator bio toliki čistunac i da mu forum nije krcat raznim rasističkim frazama,uvredama na osobnoj razini,o seksističkim forama da i ne govorim no to zadnje se tolerira i na drugim stranicama, nekako je postalo in,što veći primitivac to veća faca..Čovjek briše teme ,briše teme na pravdi Boga,igrajući se velikog meštra od interneta,makar o netu skoro da i pojma nema gledajući kako je ta web stranica uređena bez ukusa smisla i reda,kao da se radi o nekakvom selu u Mađarskoj,a ne turističkom gradu kao što su Vodice..To što sam ja stranicu predložio na svom blogu čista je zafrkancija,sprdnja ali i sažaljenje kao i to da sa tog foruma poznajem meni jednu dragu osobu..Rekla mi je bivša prijateljica nazovimo je Ella,kako je ime tome iskusnom morskom vuku sa tek nešto više od osamnaest godina Jakov Roško,no pošto čovjek ne shvati kakav ti je netko prijatelj i koliko je iskren tek dok ti ne postane bivši,tako i ja svojoj «dragoj»prijateljici vjerujem isto toliko koliko bi vjerovao i u pojavu Marsovaca na našoj obali pa sve uzimam sa rezervom.Na kraju ništa drugo mi ne preostaje nego da se nadam i uzviknem u nadi:kad odrastem želim biti slavni moderator iz Vodica!
Image Hosted by ImageShack.us
Bad blue boys

...BUBE U ŠKOLI...


...ovo pišem tek razbibrige RADI,sam si postavljam to pitanje,kad mislim o tome,moralno ili ne moralno varanje na školskom ispitu...
...svatko od nas barem je jedanputa na ovaj ili onaj naćin prepisao,ili varao na ispitu,mislim da to nije toliko veliki grijeh koliko se može pročitati u nekim novinama ovih dana kada škole zapravo i nema...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...između nekoliko iskustava koje sam ja imao posebno se prisjetim dva najsvježija od prošle godine..posve banalna i uvijek ih se rado sjetim...tadašnja cura išla mi je u školu za obrtnička zanimanja i ovako dosta smo pričali o školi i sjećam se nekog sastavka o nekom Ruskom liku Akakije Akakijević mislim..cijelu noć pisao sam joj taj sastavak da bi ona sutra mogla to ponijeti u školu i mislim kako time nisamo učinili ništa loše...drugi primjer mi je još čudniji..za završni ispit dogovorili smo se kako bi ona uzela mob,sluške i ja čekao kući njen usmeni iz frizera,a ja vjerujte o tome pojma nisam imao,cijelo dopodne sam zapisivao učio o tim frizerskim frazama,na kraju smo uspjeli iako je bilo više smiješno no uspješno..ipak položila je..a to je ipak najvažnije...zar ne..nakon toga zamalo sam poželio biti frizer..hahaha,,hoću reći mislim da mi nismo učinili ništa strašno loše...samo smo bili znatno kreativniji od naših profesora..čuo sam kako sad na raznim faksovima studenti rabe razne "bube" kako bi nadigrali nastavnike..savršena idea...sretno kolege...jer..bube su u glavi to su godine...

..namjerno ovo nisam stavio u post..to su samo neke moje misli i razmišljanja...onako za sebe..da se prisjetim...kreativnost ipak ispred svega...M.



Linkovi

Blog.hr

Crni blog komunizma

Forum.hr

Zagrebacki dekameron

Luki-blogerica

Monitor.hr

...amy...

leptirica

grupa colonia

pink.punk

vodice.forum

...badgirl...

...IvonA...

...regrutska229...

...plavuše4ever...

...colonia-ivana...

...brineta...

...world of fragile...

...anonimus girl...

...just one blog...

...k l a r a....

colonia.deutchland

...šibenčanke...

Baca Iva-Slavonac sa srcem i dušom

Harry Potter 89.

Rock and Roll

...Tena...

...somebody...

...fallen...

...bakin spomenar...

Colonia

Euronogomet



Image Hosted by ImageShack.us

srijeda, 31.10.2007.

HALLOWEEN

...Riječ HALLOWEEN vuče svoje korijene iz katoličke crkve...iz riječi All-hallows odnosno svi sveti...ali zapravo halloween sežu u daleku prošlost..i predstavlja keltski blagdan Samahin kojim vještice slave svoja božanstva u vidu božice starice i boga rogatog gospodara smrti..prema drevnom keltskom vjerovanju u noći 31 listopada i dana mrtvih 1 studenoga granica koja razdvaja svijet živih od svijeta mrtvih je najtanja..odnosno da mrtvi te noći se vraćaju da posjete one koje su voljeli ili da vrate dugove onima koje su za života mrzili...jedna stara priča kaže kako duhovi onih koji su umrli protekle godine traže i opsjedaju one koje će prokleti i opsjedati sljijedećih godinu dana...živi ljudi koji nisu htjeli biti opsjednuti gasili bi vatre u svojim domovima kako bi ih ućinili što hladnijim i nepoželjnijim a tada bi se oblaćili u razne kostime kako bi uplašili duhove te tako paradirali po susjedstvu..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us mnogo je legendi o samom nastanku ovog pomalo morbidnog praznika da ga tako nazovemo..jedna od najpoznatijih je ona O JACKU FENJERU ircu koji je bio notorna pijanica..koji da bi pobjegao pred demonom popeo se na drvo napravivši križ zarobio vraga..da bi ga oslobodio Jack o Lantern..napravio je pakt sa đavlom..obećavši da če ga pustiti ukoliko ga ovaj više ne bude iskušavao..kada je Jack umro nije otišao u raj zbog dila sa vragom no nije otišao ni u pakao..zbog toga mu je vrag dao malu žar da mu osvjetli put u vječnom mraku koju je ovaj stavio u izdubljenu repu i tako napravio svetiljku..vjeruje se da je na taj naćin i zbog tog prastarog poganskog vjerovanja i nastala legendarna bundeva..koja na isti naćin djeluje zastrašujuće onako u mraku..osvjetljena...
Image Hosted by ImageShack.us

naravno to je legenda a što je posebno zanimljivo cijeli niz godina ljudi su doista vjerovali u to..kao i svaka legenda ne mora biti točna već je vjerovatno nastala po usmenoj narodnoj predaji više kao bajka za pričanje u duge jesenske noći uz logorsku vatru..noć vještica najviše se obilježava u sjevernoj americi i naročito je popularna među mladima zbog veselih tuluma ili osjećaja mistike koju takve priče kod mladih ostavljaju..ogromnu popularnost halloween doživio je nakon legendarnog carpenterovog filma iz 1978 godine..HALLOWEEN..o poludjelom psihopati koji se vraća i ubija tinejđerice u noći 31 listopda..taj film postao je zaštitni znak noći vještica diljem sjedinjenih država..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...to je do prevelike mjere iskomercijalizirao same obićaje te noći ali i donijelo ogromnu popularnost noći vještica i kod nas sve više zbog neke ljepote koju nosi u sebi i pomalo romantićnog ugođaja to postaje nezaobiilazna tema za proslavu i otkačenost sve vrsta pogotovo kod mladih..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us..ne vidim u tome ništa loše iz razloga što sam i sam na neki naćin romantićar..a i obožavam horore..posebno ako se oni pomješaju sa mistikom koju ta noć htjeli mi to priznati ili ne nudi u nama..a još je ljepše ako se u vašem društvu nalazi voljena osoba i ako možete doživjeti potpuni ugođaj..zato dragi prijatelji..izađite vanka te noći...provedite se..uživajte u mladosti pomalo nesputanom veselju..samo jednom se živi i samo jednom je halloween u godini...dvije priče posebno su mi privukle pažnju a vezane za ovaj dan..najvažnije što su ISTINITE i do danas ne razjašnjene priče o DJECI SAN ANTONIJA..američkog gradića u teksasu : Krajem četrdesetih autobus pun djece zapeo je dok je pokušavao prijeći tračnice na križanju s cestom na uzbrdici. Iako svi detalji nisu najbolje poznati, čini se da je autobus uspio prednjim kotačima prijeći tračnice, no zadnji dio je zapeo između dijelova drveta i tračnica. Kao što vjerojatno pretpostavljate, iz jednog se smjera začuo vlak, a panika koja je zavladala onemogućila je većini djece bijeg iz autobusa. Spasilo ih se samo nekoliko koji su izašli kroz prozor, no vozač i većina školaraca ostali su na mjestu mrtvi. Još zanimljiviji dio ove urbane legende kaže kako ljudima kojima zapne vozilo na istoj toj uzbrdici mnoštvo malih nevidljivih ruku pomaže pokrenuti auto. Stvar je otišla tako daleko da su neki počeli stavljati puder na auto kako bi mogli snimiti otiske. Ako im je za vjerovati, u tome su i uspjeli...ovo do dana današnjeg nitko nije uspio iztražiti iako su mnogi pokušali..ostalo je nerazjašnjeno i postalo legenda..još veću pozornost privukla mi je priča o legendarnoj mladoj tragićno preminuloj u nacističkom logoru ANNE FRANK..toj sam se mladoj djevojci oduvijek divio i njenih dvije i nešto godina gdje se anne sakrivala za vrijeme rata sa svojom familijom ali sa momkom u kojeg je bila zaljubljena do bola.. bile su to godine pune straha i strepnje ali i sreće u nevinoj mladalačkoj ljubavi sve do njene tragične smrti u logoru dva mjeseca prije oslobođenja : . Neki, naime, tvrde kako kad uđete u sobicu možete osjetiti hladne struje na nekim mjestima, a kad otkuca ponoć pojavljuje se i figura mlade djevojke. Većina, naravno, vjeruje da je riječ o Anni koja u trenucima ukazanja stoji nepokretna i gleda kroz prozor.
Image Hosted by ImageShack.us

'Zabilježen' je i zvuk kotrljanja podno stepenica, na kojima se jednom prilikom prosula vreća graha. Navodno se identičan zvuk ponavlja s vremena na vrijeme bez nekog određenog vanjskog faktora. Kako god bilo, čak i ako ne vjerujete u nadnaravno, morate priznati da kada je Noć vještica u pitanju djeluje zabavnije od zamaskiranog izlaska u lokalni kafić. A prođe li vas jeza ili žmarci na nekom mjestu, što god radili, ne okrećite se... dragi moju nadam se da vas nisam udavio ovako dugim postom...meni je bilo zanimljivo iztraživati o tome uvijek su me fascinirale misterije i tajanstveni događaji te se nadam da za vas čitanje ovog posta ne predstavlja horor priču...

SISVETE


Image Hosted by ImageShack.us


...Sutra su sisvete pa samo kratko..ako ste nekog voljeli ikada..a više ga nema..pa ako i nista odite zapalite svijeću...razmislite koliko je ta osoba vama znaćila i prisjetite se...samo jednom se živi...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



- komentari (124) - printaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.