03

ponedjeljak

lipanj

2024

The Day

Bio je lijep plan da prestanem pušiti taman nakon godinu dana od izleta kada sam započeo niz. Taj “izuzetak” je otvorio vrata za još izuzetaka koji su vremenom bili sve češći i češći, da bi došli do toga da sada sedam dana pušim, pa opet ne pušim i tako u krug.
Dobra je stvar što sam se zapravo uhodao kako prestati i znam faze i kakve krize mogu očekivati. Najgore mi padaju ove “brainless” krize kada ne mogu da razmišljam i koncentracija mi je 0.

Uglavnom, od 1.6. ide novi pokušaj. Ušao sam u treći dan i trenutno sam OK. Kao što rekoh, trenutno nemam kriza, ali magloviti um je tu. Prema dosadašnjem iskustvu, od danas bi trebalo biti sve lakše i lakše.

Na kraju šta me zapravo trigeruje da zapalim nakon što se realno skinem s nikotina. To je do sada gotovo svaki put bio alkohol. Popuste mi filteri i krenem i to je to. Mislim da ću izbjegavati alkohol i kafanu narednih mjesec dana, a onda zapeti i jednostavno odlučiti da ne pušim ni u takvim okolnostima. Mogao sam skoro pet godina tako, moći ću ponovo.

<< Arhiva >>