21

ponedjeljak

kolovoz

2023

Rad od kuće

Nakon dosta vremena danas radim od kuće. Jučer smo otišli preko dana na more pa sam danas odlučio raditi od kuće da mogu opuštenije radit. Generalno, ne volim rad od kuće. Ovako super dođe povremeno uzeti kad ti treba. :) Doduše, mogu se i navići, ali mi treba nekoliko dana i onda bude sve OK. Ali konstantno imam nekih osjećaj propuštanja...

Poslao sam onu prijavu za posao. Danas prođoh kroz postove od kako sam došao ovdje. Znakovito je koliko sam nesretan posljednjih nekoliko mjeseci... Ima tih nekih situacija, ali ne vidim ništa što bi me trebalo pogađati. Jednostavno sam prestrog prema sebi.

I kada se desi bilo kakva situacija na poslu kod mene se pali neki panic mode - šta da radim sada? Kako ćemo ovo rješiti? I onda me uhvati aneksioznost u stomaku.
Javio sam se novom tearapeutu pa da mogu s nekim da pričam o ovome. Terapeut koju sam angažovao prije par mjeseci je samo isčezla i ne javlja. Dogovorili se da mi pošalje neke zadatke i od tada mi je samo javila da nije još stigla - to je bilo 7 dana nakon posljednje sesije i više se nije javila. Mislim da je našla neki drugi posao, a iskreno nisam baš siguran da je dovoljno dobra za to.
Vidjet ćemo kakva će cijena biti pa ću odlučiti.

U privatnom životu - hvala Bogu sve OK. Prolazimo kroz jedan divan period sa juniorom koji je počeo pričati i pravo je zanimljiv. Supruga i ja smo isto OK, volimo se i poštujemo. Baš sam sretan da ih oboje imam.
Spomenuo sam gore da smo bili na moru i baš smo se lijepo proveli. More je u ovom gradu prelijepo i čisto, i isplatilo je truda otići dole makar na par sati.

<< Arhiva >>