07

utorak

ožujak

2023

Nemotivisan

Imam potrebu da napišem nekoliko riječi o nekom mom trenutnom emocionalnom stanju što se tiče posla.
Kao što naslov govori - potpuno nemotivisan. Ne znam da li je do dana ili šta je, ali ništa mi se ne da.
Nemotivisan sam, ali nemam nekog razloga posebnog osim što mi se (trenutno nadam se) gadi i ovaj posao što radim.

Radim u tehnološkoj kompaniji, a ja sam ekonomista po struci. Dobio sam novi projekat i tehnički je zahtjevniji i vjerujte mi da mi više pun kofer nerazumijevanja terminologije, ko šta radi, šta ide prvo a šta poslije. To mi baš ubija samopouzdanje, osjećam se beskorisno ili u najboljem slučaju kao sekretarica, a ne PM što bi trebalo da bude neka moja rola.

Onda moj overthinking uradi svoje, pa onda dovodim u pitanju moj karijerni pravac uopšte. Je li PM uopšte za mene, ili menadžment bilo koje vrste? Možda sam trebao biti računovođa ili kontroler, bavit se brojevima i "pričat" sa računarom i to je to.

Ponekad se i osjećam zapravo i nedovoljno pametnim za ovaj posao. Je li sve ovo bila fula? Kad sve saberem, pare su dobre i teško da bih uspio naći posao sa istim parama.

Moja supruga ima neki mali biznis i kontam kad bi to mogli skalirat i da zarađujemo nekih 4-5k EUR mjesečno na to bi se mogli fokusirat, a ovo batalit ili se relaksiranije ponašat.

Na kraju, možda je previše kakim oko svega ovoga i ne bi bilo loše malo zahvalnosti za sve što zapravo imam ovdje.

<< Arhiva >>