26

utorak

veljača

2019

Polako, ali sigurno

U ovo vrijeme, sve je veoma ubrzano. U suštini, tehnologija i inovacije su nam olakšale život kao što si npr. mobiteli, (besplatna?) internet komunikacija, pristup informacijama skoro o svemu i svačemu (je li ovo olakšanje?) itd. Međutim, s druge strane učinilo je naš život bržim.

Zapravo vrijeme ide jednakom brzinom, ali mi imamo više obaveza na svojoj "to-do" listi i zato nam stalno fali vremena i dan prođe za čas. Često razmišljam o tome da nekako pojednostavim život.

Uspio sam smanjiti prisutnost na društvenim mrežama na minimum tako da otprilike na njima provedem oko 20 minuta dnevno. Zatim sam izbacio portale i svaki oblik lokalnih i svjetskih vijesti. Ništa ne vidim dobro u svemu tome.
Naredni korak je da izbacim televiziju.

Na kraju, zašto sam ovo sve počeo da pišem. Mislim da je "sporost" dobra stvar jer daje mogućnost laganog i primjetnog napretka pri završavanju zadataka. S obzirom na veliku izloženost tehnologiji, mozak nam je ispran da nešto možemo uraditi u klik. Ne, postoji red stvari koji se treba završiti i tome tako treba i pristupiti. Jedno po jedno dok se ne završi.

I tako evo i ja u skoro tri sata ujutro pričam o filozofiji života i rada.

Odoh ovo završiti, polako, ali sigurno.

PS. Tako sam ponosan na sebe što sam prestao pušiti. Više od 130 dana! Kao da nikad nisam pušio!

25

ponedjeljak

veljača

2019

Šutnja je zlato?

Mislim da imam problem a to je da treba da nekada da prešutim i ne kažem svoje mišljenje.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>