24

ponedjeljak

rujan

2018

Haos.

Nisam pušio nešto više od 24 sata i onda sam poklekao i zapalio. I onda sinoć pušio i pušio i danas cijeli dan. Pušio sam toliko da mi je muka. Ne mogu da vjerujem koliko sam bio slab. Interesantno je kako u prvih 72 sata um se nekako pomuti i zatupi. Jednostavno gledam u jednu tačku i ni o čemu ne razmišljam. A ako razmišljam, razmišljam o cigarama i čudovište me tjera zapali-zapali. Mislim da sam ponovo došao do prekterne tačke kada sam odlučio reći stop, gotovo. Vraćam misli na onu noć kad sam zapalio nakon 17 dana. Pijana budala. Ne razumijem kako sam tako slab. Mislim da misli treba usmjeriti samo prema nečemu što je tada aktuelno na poslu ili van njega i stalno tražiti neku zanimaciju. Čim mi je um u "leru" tad nastaje problem.

Ono što je još teško jeste krenuti nešto raditi i završavati nego to vazda odgađam, neka još jedna cigara pa ću onda pa ću onda i tako u krug. Mislim da bi ovo mogla biti prektetnica jer sam se danas bukvalno otrovao. Treba da razmišljam o tome šta ako mi se nešto desi i valja se liječiti. Ne, ne, to je to idemo dalje.

Nevjerovatno je koliko mi cigare spuste produktivnost i želju za bilo čim. Sve mi se okreće oko njih. Generalno malo mi je motivacija pala i bez cigara i teško se natjeram da nešto završim. Ništa mi se ne da. Malo sam se i u lijenio generalno.

Najgore mi je kada nešto trebam početi, a ne znam uopće kako i šta. Ali kada krenem i skoncentrišem se na neki zadatak korak po korak se "razbistri". Odoh sada raditi. Pušenje je iza mene i to je to. Nema. Gotovo. Ende.

Bit će to zabavno putovanje, ali svaku krizu ću doživjeti kao malu prepreku ka cilju. Bit će to interesantno. Idemo dalje! Ja to mogu i neće štapić od papira biti jači od mene. To će biti dokaz da mogu šta god poželim. Šta god! Samo snažno i nema predaje! To nije opcija nikada! Znači, fokus, rad, red i disciplina. Neću više biti slabić. S tim je gotovo. Dosta!

OK, idemo dalje! Neću više o tome ni da razmišljam jednostavno ću ih baciti za dobrobit sebe i ljudi oko mene. Uspio sam nekoliko puta do sada i uspjet ću ponovo. Ne vidim razlog zašto ne. Danas je 24. septembar i ovo je odluka koja mijenja život u pravom smislu te riječi. Idemo.

<< Arhiva >>