05

utorak

prosinac

2017

Šta je moj smisao života?

Često se zapitam. Šta me čini sretnim? Mislim da mi ovaj i prethodni posao uzima toliko života da i ne znam šta život znači, šta je u njemu najvažnije...
- Zdravlje -> voditi vise racuna o svom zdravlju -> paziti na ishranu, ne pusiti, ici zubaru, raditi sistematske preglede godisnje, ne sekirati se zbog nevaznih stvari kao sto je posao, na kraju nikog nije briga za tebe
- Porodica -> provoditi dovoljno vremena sa porodicom, brinuti se za njih, biti ukljucen u njihov zivot
- Prijatelji -> provoditi vremena i s njima, biti ukljucen u njihov zivot (N.S., A.T, A.K., H.C., L.C., M.S., M.S., M.M.)
- JA -> iskljuciti se od obaveza na poslu momentom kad izadjem kroz izlazna vrata i razmisljati o svojim privatnim stvarima, raditi na svojim licnim projektima (magistarski, a kasnije neki drugi kurs), "zakljucati" neke termine kada imam sastanak sam sa sobom i kada razmisljam o raznim stvarima, zivotu, desavanjima koja me prate, dozivljavati nova sitna iskustva (naruciti nesto u restoranu sto nikad ne bih, otici u mali grad u blizini mog grada

Uh nesto mi se manta, odoh spavati...

<< Arhiva >>