Nedjeljne rutine familije Mumić

Starija, gastarbajter, došla je na vikend, u roditeljsko gnijezdo. Ipak treba obaviti svoju građansku dužnost i glasati na izborima, a ujedno proslaviti nekoliko rođendana, imendana i ostalih *dana.
Mlađa je već budna. Koristi majčin Lapek dok se mama "odmara". Paterov eufemizam koji koristi dok razgovara s Muminom rodbinom koji neprekidno zovu jutros. Pater je malo ljubomoran jer on više ne može tako dugo "pod kožu gledati". A tko mu je kriv kad zaspe na fotelji pred TVom gledajući Tancanje sa slavnima.
Starija u kupaoni posjećuje vagu. S nadom gleda u brojke, hoće li već jednom taj vodostaj početi padati, ali ne, Starija-kod-roditelja samo raste. Jutros je dostigla rekordnih 68,3. Zvuči kao temperatura zraka u Fahrenheitima. Ali na žalost nije. Snuždena kuha kavu s planovima kako će "već od sutra" na dijetu, i drugom rukom već vadi čvarke iz frižidera. Da se ne bace. njami
Pater živi zdravim životom. On čvarke ni ne gleda, već vadi neko zrnje, pahuljice, piljevinu ili sl. i preljeva s hladnim mlijekom. Divota. zujo Ali zato se on ne boji mjerenja. Samo cukora. Njega pronalazi u svemu što Mum skuha, i ima svoje posebne kekse, pekmez, šećer i tko zna što još ne. Za dijabetičare. Iako on to nije. bang Sit odlazi na nedjeljnu misu. I kupit novine. Željno ga očekujemo da se vrati.
LilSis se s Lapeka prebacuje na svoj PC. Okupirala je 40% teritorija našeg stana. Barem mi ljubazno dozvoljava da prespavam u našoj sobi na mom krevetu.
Pater se vraća. Nešto je zaboravio. Normalna pojava. Samo brojimo koliko puta će se vraćati. Mum mu je zabranila da se vraća više od jednog puta. No to je vrlo nezgodno ako se npr. u dućan krene bez novčanika. wink
Čuje se lagano Mumino protezanje. Odjavljujem se, jer ako vidi današnji post, za mene danas neće biti ručka! cry

P.S. LilSis mi je post pročitala preko ramena, i skoro se zagrcnula od smijeha. Mum je skužila da ju čeka neka puška na blogu. Smilujemo joj se i pročitamo moj kratki esej. I ona ima smješak na usnama. Kiseli. I priprema jednu šniclu za ručak manje. Samo se složila u onom dijelu da se Pater uvijek vraća jer stalno nešto zaboravlja. Jutros je zaboravio ZUBE! roflroflrofl

25.11.2007. u 10:30 | 12 Komentara | Print | # | ^

Plata ili svega pomalo

Eto, došao je i moj red održavanja ovog bloga. Ma, ako ćemo sasvim iskreno cijelo vrijeme ja ( MUM ) brišem prašinu s njega. JA ( STARIJA ) navrati koji put ali nema mašinu, stari PiCek izdahnuo, a novi putuje, putuje ….ali uskoro kuca na vrata. Onda ćemo svaki dan stavljati novi post.
Pitaju me neki, koji nikad blog nisu vidjeli, šta to ti pišeš, a ja onak malo zločesto – Što na umu to na drumu. Pa recite, zar to nije blog ?! Pišemo o onome što nas „žulja“ , žuć istresamo na papir.


Image Hosted by ImageShack.us



Da vam ne omrzne dolazak na ovaj blog zbog sličice kalapera sad ste dobili drugu. Ne, nije to moja borba s kalorijama, to stavljanje hrane za poticanje apetita jer u tom slučaju vidjeli bi

Image Hosted by ImageShack.us



već ilustracija za predah mislima.
Treba nam predah, ono misli na pašu, jer ovo drukanje – za nas , za nas glasajte izluđuje me, kao da nismo i do sada birali, a tek kasnije vidjeli šta smo izabrali – koaliciju !
Ovaj s onima i onaj s nekima za koje smo to najmanje mislili da će biti.
Svakako ću izaći na glasanje, jer mojim glasom ako ostanem doma netko se može okoristiti, a glasat ću za penziće, oni su ionako svima nama bliža ili dalja budućnost, bar se tako reklamiraju. Obećanje koje će sigurno biti ispunjeno.



Image Hosted by ImageShack.us



Gledate BB ?
Gledala sam do petka 16.11. i više ne. To kako i zašto bolje da ne ponavljam ( napisala sam na Ribi ) pa da ne zamaram one koji oba bloga posjećuju.
Ljudi moji, sama tama oko mene. Psiholozi vele da nedjelja navečer je uvijek gora od ponedjeljka u jutro. rolleyes
Da im vjerujemo ?


wavewavewave MUM

18.11.2007. u 20:25 | 13 Komentara | Print | # | ^

Francusko-međimurski krumpir




Image Hosted by ImageShack.us



Dobar dan svima, evo i mene, Starije... Ne, nisam još dobila novi PC nego sam na produženom boravku u roditeljskom domu. Najmlađi član je na poslu, najstariji na kolektivnom GO, a ja na dobrovoljnom GOu. pjeva
Jutros smo se Mum i ja stvarno rano probudile (Pater Familias još "gleda pod kožu" kak bi on rekel, pri čemu bi se mama naježila od grozote onomatopeje i personifikacije puknucu).
Ja sam htjela biti baš vrijedna pa u cik zore pristaviti današnji ručak, da iznenadim moje, i već sam u glavi sve organizirala, ali izgleda da je moj strateški plan utjecao na Mum koja se ničim izazvana ustala i odmah pristavila krumpir.
Dakle, što to danas imamo? Francuski krumpir, moje omiljeno jelo. Evo recept za 4 članu obitelj (od kojih je jedan vegetarijanac, drugi se boji "cukora", a treći će jesti "samo štrudlu", tako da će sve ostati SAMO MENI njami):
- 8 srednje velikih krumpira, međimurskih ili još bolje ličkih naughty
- 5 jaja
- 1 par kobasica (može i više, ali smo ih mi pojeli nut)
- vrhnje
- mlijeko
- sol
- papar

Krumpire, jaja i kobase skuhati. Ne zajedno. nut Dok se pećnica zagrijava, u vatrostalnu posudu redom slagati krumpir, jaja i kobasice i završiti slojem krumpira. Svaki red krumpira začiniti. Sve preliti mješavinom vrhnja, mlijeka i jednim razmućenim svježim jajem. Zapeći.

Sliku će staviti Mum, kad završimo, a za detaljnije proučavanje međimursko-mađarske kuhinje (pritom ne mislim da je Francuski krumpir međimursko jelo. Dapače!) predlažem:
Magyorov gastronomski dnevnik sa slikama.

02.11.2007. u 09:33 | 19 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Kolovoz 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (14)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (24)
Siječanj 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Mogu li mama i kćer biti best frendice?

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Kuharica- lipa mare njami
Momak Karakter- crescendo zujo
Morfina yes
Otok - zava zaliven
Sisak - blog za tebe cerek
Bobby Brown - Smeđe kronike cry
Glazbenica pjeva
bodom123 wink
Zagreb Zoom thumbup
Glumac ?! smokin