Bojler


Teško je biti pametan kad se svi oko vas prave pametni. Užas. Pokušavam dokučiti šta se dešava s našim bojlerom. Već više od mjesec dana dolaze i odlaze majstori i čudom se čude kako smo živi dok naš bojler suklja taj otrovni plin. Lako se njima čuditi i onda otići a mi nek se snalazimo.Te jedna ekipa uvjerava nas da napravimo rupu na lođi jer tako će svježi zrak ulaziti konstantno u stan. Nema veze što mi stanujemo u vrlo prometnoj ulici na sedmom katu i naš je pogled baš na tu ulicu i svakom će se pogled zaustaviti baš na toj rupi.

Image Hosted by ImageShack.us

Drugi opet tvrde da u kupaonici koja nema prozora zatvorimo jedini odzračnik jer da je on preuzeo ulogu dimnjaka pa da je sad bojler koji je u kupaonici sav jadan zbunjen i da ne upućuje na put zločesti zrak u odvod dimnjaka već ga on razašilje po kupaonici pa da sam ( ugljični dioksid ) nađe put u svemir. naughty Ma, mislim. Od kad se to dimnjak i odzračnik nadmeću u snazi i onda jači kvači taj produkt izgaranja….( da to sam zaboravila – pobjednik zavisi o dobi dana i koji vjetar puše vani ).
Susjedi se svaki iz svojih vrata pokušavaju boriti sa istim ili sličnim situacijama.
Eto, dragi moji malobrojni štovatelji, nemam volju pisati ( zato takva moja šutnja ) o tako mučnim situacijama i unositi nemir među vas jer vama bi palo na pamet da me savjetujete – a meni je od savjeta muka.lud
Znate , ako sada gledate Merlića ( HTV1 )…….. eto, tako muka kao nama, glupim gledateljima - a daljinski nam na dohvat ruke , koji gledamo njegovo prepucavanje sa Zubakom, Barbarićkom i Jukićem.
puknucu Ajme, koje arogancije u ovog Zubaka. Pa, taj, navodno devedesetih propali konobar, uzdigao se iznad svih nas. Prekinut ću pisanje jer ionako samo uznemirujem svoju jetricu i srdašce pa mi i tlakec raste. burninmad
Obećajem da ću se javljati samo sa vedrim mislima. Ne više ovako. Zaista. wave wave wave
.




20.03.2007. u 22:07 | 9 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (14)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (24)
Siječanj 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Mogu li mama i kćer biti best frendice?

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Kuharica- lipa mare njami
Momak Karakter- crescendo zujo
Morfina yes
Otok - zava zaliven
Sisak - blog za tebe cerek
Bobby Brown - Smeđe kronike cry
Glazbenica pjeva
bodom123 wink
Zagreb Zoom thumbup
Glumac ?! smokin