sretno srce vuka

25.04.2012., srijeda

Tražim riječi

Tražim riječi
Nježnije od svile
Vjetar u krošnjama
Koji ne dodiruje tvoje lice
Da ti kažem
Negdje iz dubine
Tu ljepotu
Malog svjetla
Kao svjetiljka
Krijesnice
U mirisnom grmu
Ruže penjačice

Znaš onaj dodir
Kad se dodirne koža
Toplom rukom
Baršunaste skice
Kada oči
Postaju more
U kojima se kupa duša
Pa pliva, skače
Poput delfina
One blage
Plavičaste boje neba
Pijeska što zrcali sunce
Tražim riječi nježnije od tmine
Kad umorne sklapaš oči
Tonući u san
Mirnih uspomena

Te sličice
Boje
Pjesme dopiru iz daljine
Panova frula
Harfa miline
Samo lira
Negdje u srcima
Melodije
Svirane
Na strunama
Duše

Nemam riječi koliko je
Veliko
Ogromno
Veće od mene
Koliko je snažno
Neprimjetno skriveno
Prošlo kroz kanjone
Stranputice
Cijelim romanima
Govorio sam
D'vje, tri riječi
Ne zaboravi me
Neka te ništa ne spriječi
Kad izgovaram tvoje ime
Da osjetiš mir
Bezbrižnost ljepote
Ništa nije važno
U tom malom trenu
Na ovom svijetu
Ja sam taj cvijet
Sa mirisom duše
Samo zaljubljeni
Umivaju
Jutrom lice

Zagrli me
U snu
Ja taj dodir ćutim
Ne boj se
Ne brini
Sve će opet biti
Kao nekad
U dalekoj budućnosti
Iz koje dođoh
Da te kući vratim
Mi dvoje jesmo
Kao što ja jesam
Kao što si ti
Ona koja voli
Znam ti ime
Ne zaboravi me
Ja sam
Onaj dio tebe
Koji pjeva
Pjesmu glasom
Čarobnih ptica
Svaki cvijet
Postaje ljepši
Miris snova
Kada ostanem bez svega
Naše mjesto
Skriveno utočište
Dom beskraja
Ljubav kao sunce
Nosim u grudima

copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.