sretno srce vuka

16.04.2012., ponedjeljak

Vrijeme je za priče

Sjećaš li se vremena
Kada sam bio spušten prvi put
U ovo postojanje
Moj prvi susret sa vukovima
Bio je vrhunski doživljaj
Do tada nisam znao za njih
Na prvi pogled
Otključala se knjiga znanja
Ušla je u mene spoznaja o njima

Neki dan
Jedan od glasova u meni
Kaže, došao si tamo
Kako bi stvorio vezu
Sa tim bićima
Za buduća vremena
U ravnini postojanja

Ležao sam te noći
Kraj njih u tami
Bez vatre
Samo su oči svjetlucale u mraku
Čuvali su me pod zvijezdama
Već tada sam bio njihov
Jedan od poglavica
U nepoznatom postojanju
Planete koja nije imala ime
Tako sam u snu plovio do jutra
Probudila me moja družina

Svi smo bili dekodirani
Jedan
Povezani sviješću
Bez razgovora
Fluidno stanje
Kada je vršena razmjena
Između nas kovitlale su boje
Svjetlost je bila
Sadržajna informacija

Na odlasku
Dan je donio
Tamne zelene šume
Spremili smo saznanje
Dostupno nama samima
Kad dođe vrijeme
Povratak nas čeka
Povezivanje
Susret sa vukovima

Između njih su bile
Stare poglavice
Njih dvanaest i
Jedan koji nedostaje

Taj trinaesti
Uvijek sve povezuje
Kada između njih nastane razlika
On je žena
Ona koja zna prije i poslije
Samo stvaranje

Putovali smo
Kroz razna stanja
Izmiješana sjećanja zaborava
Danas
Na istom mjestu
Povezani sa svima
Trasa traženja
Zaboravljenog iskustva
Čistog srca
Sprema se nova igra
Sva snaga početka biti će vraćena
Ova zemlja
Postaje
Najljepša cesta
Između stvaranja
Bez žica i okova

Znam jedno
Taj koji nas vodi
Zna što se zbiva
Izgubljeno nađeno
Sve se otkriva
A iza maski
Čiste su duše
Jasnih lica
Očiju punih sunca
Okićenim uvojcima
Zvjezdane prašine
Bića bez tijela
Promjenjive forme
Slobode
Koja zna što čini
Sve prestaje
Svijet obmane
Je ono što konačno
Prestaje

Copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.