sretno srce vuka

16.07.2011., subota

Letim iznad oblaka

Letim iznad oblaka
Ispod praznog neba
Ideja u noći
Sumnje, dvoumice
Kuda poći

To dijete u meni
Zovu ga vrata
Odaja od zlata
Iznad piše
Zarobljeni

Prazna soba
Stvari po volji
Nasuprot
Još niže dolje
Jedinstveno polje
Puno zaborava

Usađeni strah
Na povratku kući
Stoji na stepenicama
Prema gore
A ja se bacam
Duboka je rijeka
Proći ću do dna
I dno ću proći
Izaći na drugom kraju svijeta

Anđeo dobrote
Pruža ruke
Izgubljenu dječaku
Dođi
Ne boj se
Sve je u redu
Ja sam tvoja najmilija

Proleti mi glavom
Zadovoljstvo
Radost
Neograničeni
Nema onog što straši
Bezbrižan bih bio
Dok teku zemaljski dani

Teške su te uze
Djeteta koje pozna suze
Pa u sebe plače
Čeka mrijeti
Da završi ono što ne završava
Ova poema

Anđeo mili
Daje kolac
Udri mali oko sebe
To su sjene
Opsjene
Ovoga svijeta
Svatko samo gleda sebe
Pa i ona koja kaže
Stalo mi je do tebe

Nabrajaju zasluge
Nisu oni krivi
Čini ti se
Da si
Ništa i ni'ko
Bit' će to po mome
Vrag donio šalu
Razbija sve
Jer iluzija se mijenja
Nestaje

Glogov kolac
Smrt stiže do zore
Dječarac uplašen
Ne zna kamo
Još uvijek maše
Nevidljive oko sebe udara
Bole ga ruke
Nema druge
Jer njih je
Sveprivlačan
Već pobio

Put je neznan
Ne vidi se ništa
Samo jarka svjetlost
Slijep kod očiju
Ruke pružam
Napravim korak
Pod nogama
Samo se slijedeći ukaže
Kao da dođe pod moja stopala

Sad krenuo si
Nemaš kamo
Magla oko tebe
Sve jače je svjetlo
Jeli to tunel
Kojim putuju umirući
Koji se odlazi
Iz ovog svijete
Ili je to prolaz
Do zemlje
Zvane sreća
Što nas to vraća
U jad i patnju
Nisam ja miš
Izlazim iz kotača

E moj klinac
Ako želiš život pravi
Poruši mostove
Za sobom
Prošlost zapali
Što će ti
Hrpa uspomena
Da bol nosiš
U buduće dane
Uzdišeš i plačeš
U prošlost gledaš
Ne vidiš ljepotu
Oko sebe
Kad' živiš u jučer
Kao da te nema

Novi život
Na dohvat ruke
Ako treba
Zgrabi i bježi
Prošlost tada
Ne može ništa
Jer u danu
Kada potrčiš
Ona više snage nema

Pogledam iza sebe
Polagana, tiha smrt
Na toj strani
Već koračam prema naprijed
Što god da me čeka
Umoran od prošlih stanja
Otvaram vrata
Jedinstvenog polja
Izlazim iz zablude
Padam
U stvari letim
To što vidim
Ispričat ću vam
Kad
Stignem do pravih riječi
Ikada


copyright:miljenko_trnsko2002@yahoo.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.