sretno srce vuka

16.07.2011., subota

Gledao sam

Gledao sam
Napade sa strane
Tijela padaj
U borbi
Najviše im smeta
Ljubav, istina
Ako to saznaju ljudi
Nema njihove moći

Ljubav su pretvorili
U nešto sveto
To pripada svima
Istinu zatrpali laži
Pa ju važu
Kažu
Nije za svakog
Istina

Gledam
Kao da si pod zemljom
Sve crno, kupola nad tobom
Mala svjetla
Lebde uzduž tijela
Pomislim
Da te liječe
Sve tamnija slika
Ti nisi pod zemljom
Već oteta

Brod kroz tamu plovi
Ni zvijezda ni vala
Možda obris stijena
Tihi zvuci signala
Nešto što razara
Tijelo
Um muči

Naprežem
Svu snagu intelekta
Svjetlost
Nešto jede
Tad stvorih
Pijuk u ruci
Udaram po kupoli iznad sebe

Puca razbijeno srče
Probija se nebo puno zvijezda
Izvlačim tvoje tijelo
Pomaže mi netko
Ne vidim lice
Samo odora
Tamna poput moje
Crno upija svjetlo
Tama je u tebi
Najmilije moje

U naručju te nosim
Na konja se penjem
Sagittarius nas nosi
Kroz zaplete noći
Uz rijeku
Putem dugim
Tišina
Ni zvuka
Ni ptice ni hijene

Tu i tamo
Kroz oblak
Probija se bljesak
U mrklu noć
Minute su sati
Jašemo dugo
Vidljivi postaju obrisi klanca
Izmaglica
Zoru skriva
Stjenje
Stijenje
Usjek prolazim
Konj staje
Na livadi mokroj
Silazim
Na zemlju te stavljam
Dan se dani
Tepih poljskog cvijeća

Rosom umivam ti lice
Čelo, kapke, usne
Rosu piješ sa moga dlana
Zatrepere trepavice
Otvaraš oči
Gledaš
Gledam
Nasmijano lice

Saginjem se
Podižeš ruke
Grlim te
Plačem od sreće
Tu si mila
Dušo
Dišeš
Samo mirno
Polako
Razdvojeni dio
Ponovo je spojen

Na uzvisini
Svijetle oči
Sunce se podiže
Podižem te u naručje
Čudnu snagu imam
Trčim
Prema tim očima

Evo ih kraj tebe
Svi sretni
Svaki njuškom dodiruje ti ruku
U naručju te nosim
Put je njima znan
Idu prema visokoj stijeni
Vode nas u utočište

Armageddon ovaj
Noćas je pao
Negdje poražen je svijet
Koji sam znao
Više ničeg nema
Osim vukova i mene
Ti si ja u jednom
Iz nas ne ostaju sjene

copyright:miljenko_trnsko2002@yahoo.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.