sretno srce vuka

13.07.2011., srijeda

Amrita

1
Amrita* na koži
Ruke i noge
Tvoje i moje
Okus vječnosti
Ne zaborava
Nema prolaznosti
U ovoj svjetlosti
U ovom stanju
Ruku pod ruku
U krevetu radosti
Snaga u tvojim rukama
Skrojen po mojoj mjeri
Haljina ovog života
Moje tijelo oblači tvoje
Kad brojevi se slože
Riječi zbroje
Znam pravu mjeru
Tvog kaputa
Božanski ogrtač
Ogrćem te njime
Kralju ljeta i zime
Gospodar si uma
Srce za te kuca
Duša sretna
Što ćeš više

2
Ne plači
Milo
Najdraže
Stvarno sam kraj tebe
Udahni duboko
Skini košulju
Neka vjetar
Miluje tvoja njedra
Dok ti mrsim kosu
Ljubim ruke
Dok si ti uz mene
Kako dalek bio
Osjećam te tu si
Zagrlim jastuk
Mir je oko mene
Čuvaš me
Tvoja slika
U očima mojim
Vidljiva kao šarenica
Svjetlo mijenja boju
Lice dragi
Tvoje lice ljubim
Odaje me pogled
Osmjeh
Nije me briga

3
Sunce jutra
Svjetlo tame
Znam ti postojiš
Nisi lice
Iz pjesama
Koje su me dovele do tebe
Pad
Bol
Iscjeljenje
Kruna si
Koju nosim
Nema dragulja
Niti zlata
Koji sjaje jače od tebe

4
Tepam ti
Topao si zlatan
Nježan brižan
Prirodno je stanje
Nema prijetvornosti
Grimasa
Niti zareza u priči
Sve teče
Lako
Kad kliziš
Razlijevaš se po meni
Pa vatru
Daješ
Moje tijelo
Sa tvojim
Kao zvijezde dvije
Galaksija
Sjaji

5
Poslije eona
Tu su
Sretne duše
Nema riječi da opišu
Zadovoljstvom zrače
Tama se gubi
Zavjesa raspada
Zrake svjetla
Sunca
Nebeske slave
Za sve svjetove
Svjetlo se širi
Od mraka
Ostaju prnje
Stare krpe
Stanje
Raspadanje

6
Kao mlado ptice
Paperjasta krila
Tresem njima
To su moje ruke
Padam
Prema dnu se gubim
Iznad vučje glave uz urlik
Kliktanjem pozdravljam
Tog najmilijeg brata
Za mnom
Kako letim
Svijetli trag me prati
Dno duboke rijeke
Odbljesak tog svijetla
Pijesak natrag vrati

7
Orao što leti
Nema sjene
Samo voda života
U kljunu Garude
Tko je kome gospodar
Tko kontrolira
Prostor
Tko dijeli vrijeme
Na cvjetnim poljima
Prostor pun mirisa
Trave
Proljetnog cvijeća
Sanjare oblaci visoko daleko
Nad tom slikom
Često prođu
Nasmiju se
Pa odlete

8
Ljubiš me anđele
Tvoje ruke su nježna krila
Snažne da me ponesu
Zagrljajem ti me čuvaš
Pališ vatru na mojim usnama
Kad me ljubiš
Tvoje tijelo, tvoja bedra
Tvoja lava grije me
Danima
Tvoj odraz je u mojoj duši
Moja duše
Nađe onaj dio sebe

9
Pod slapom
Dok me kupa
Prilaziš mi
Tako blizu
Pritajeno dišem
Da ne čuješ
Kolika je želja
Pa malo se primaknem
Sad te dražim
Želim da sve tvoje
K meni
Dođe
U tom trenu
Ništa ne postoji
Sjedinjenje tebe i mene

10
Ruke
Isprepleteni prsti
Ljubim te
Umornog
Poslije bitaka slatkih
Pobjednika nema
Taj rat što se vodi
To je samo forma
Igra sjedinjenja
Gdje svatko predati se želi
Da ga onaj drugi zarobi
Da se s njime igra
Dok ga ljubi

11
San tada
Odnesen sa očiju
Zatvoreni kapci
Nozdrve udišu
Miris tijela
Stapanje kože
Dodiri
Traženja
Mame dodir novi
Da mili
Tako se voli

12
San nas prevari
Pa jutro stiže
Kraj mene si
Moj najvredniji
Radeći
Cijele noći
Čineći ugodu
Dajem ti se
Za pozdrav jutarnji

13
Melodije od tanga
Do bossa nove
Kakvi sve plesovi
U postelji
Stvaranja
Kad mi netko kaže
To je grijeh
Nasmijem se
Sigurno je šala
Zar sve ovo nije dao svemogući
Kao što daje dah i put duši
Ženu čovjeku
Muškarca ženi

14
Laku noć i dobro jutro
Ne prestaju danom
Lud sam za tobom
Ljubav ti je ime
Volim se više od svega
Dajem si radost najveću
Da volim tebe
Sebičan u pričama vjerovanja
Znam da je istina
Ljubav
Moja jedina



*http://en.wikipedia.org/wiki/Amrita
**http://en.wikipedia.org/wiki/Garuda

copyright:miljenko_trnsko2002@yahoo.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.