spookie dizajn

petak, 01.07.2005.










previranja..sve je puno nekih previranja
čudna riječ
lijepo leži na jeziku
na nebu se oblaci kovitlaju
sprema se oluja
ili možda ne..?
opet previranja
Majčica nam se Priroda nikako da odluči
kiša
oluja
sunce
ili možda samo malo rose izjutra
i da više nikad ne svane dan

previranja i u meni
ah, da..
skoro zaboravih..
ma da, nek ti je sretan rođendan, Rače!
što da ti poželim...?
dabogda cijelog života natraške hodao, to ću ti poželjeti!
kada ništa drugo nisi ni zaslužio.
ako bude sreće, jednom će ti nečija tvrda cipela nazvati dobrojutro.
ako budem te sreće..:O)

i na meni neka previranja..
moja lijeva dojka nikako da se odluči
hoće li lijevo
ili je bolje nadolje
kako Bog zapovijedi
ma nek te voda nosi, kreni kud ti je volja, samo kreni već jednom!
moja desna noga
odlazi
bez pitanja
i sudara moju glavu sa štokom
više nego nekoliko puta dnevno
što mi je?
ništa strašno, to su samo mala previranja..
( l.l. )

- 11:08 - .. par tvojih riječi .. (7) - Isprintaj - #