30

ponedjeljak

lipanj

2008

VELEIZDAJA

Govorim ti srcem jer rijeci su slabe i premalo znace.


Mogu li izdati svoje odsutno srce da spasim svoj bijedni zivot?
Mogu. Bez tracka oklijevanja.

Na raskrizju sam stajala dovoljno dugo da budem sigurna da si na pravom putu. Dovoljno dugo da shvatim da ne kuca polovicno samo moje srce. Dovoljno dugo da znam da nije samo ono odsutno.
Okrutna je spoznaja da sam ipak kriva, samo ja.
It wasn*t me, it was you... - pjevao je vjetar. Zapravo saptao, a ja sam znala da je optuznica dignuta protiv mene. JA sam bila glavni tuzitelj i ujedno jedini okrivljenik. Utapala sam se u lazninm spoznajama ili bolje receno pretpostavkama da sam izdana. Da je meni nanesena bol, steta, patnja ili sto li vec. A zapravo opaka je to zabluda bila jer je Njemu isto tako odsutno i polovicno piskutalo bilo. Tude odsutno srce. Njegovo.

Jos se grozim osjecaja da mi je svejedno.


13

petak

lipanj

2008

A kisa i dalje pada...

(Njoj...)

Neumorivo iznad grada, pun ceznje za suzom, nadvija se oblak.
Nekako siv i mamuran, bez tracka optimizma u lijevom kutu, a u desnom samo patnja.
Sam lutam drhtavim korakom.
U neko krivo doba oblak pusti suzu i sasvim nenadano izazove sudbinu.
Poigra se krosnjom, listom proljetnim, nogostupom i varkom, koja se tada desi.
I odlucno svjedoci da nije krivo doba.

Volim ju kada je sretna. Volim ju kada se smije. Kad u sebi djevojcicu neozbiljnu krije. Volim ju neprebolivo.
Najvise ju volim ljubiti na kisi. Promrzlu i nijemu, uplakanu, uplasenu.

U svakom slucaju je volim.

Photobucket


| Zasto je tako tesko ostati blizu nekoga? Kad nas kilometri dijele, |
| obecajem, tvoj dah ostaje pored mene. |


* Zahvaljujem Njemu. Zato sto postoji. *

09

ponedjeljak

lipanj

2008

I nista te kao ne boli...


I svi su kao sretni,
I svi kao misle na druge,
I dan je kao prokleto lijep,
I svi su i dalje kao sretni.

A ti kao razumijes svijet,
I kao shvacas ono u sebi,
I trudis se strasno da prevladas strah,
I pravis se kao potpuno mirnim.

I dan je i dalje kao lijep,
I svi su i dalje kao sretni,
I nista te kao ne boli...

(a sve je to tako kao)



<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.