Don't worry...be happy... :)

31.10.2007., srijeda

zagorje naše zelene

zuboODA JESENI



Kak prebiti cucki

megle se vlečeju

prek brega

Bog zna kam.



Stari pijanec,

skoro slepi,

v truloj kleti,

sam, kak pes.



Plesnivo lišće

veter odnaša,

vrapci ščokaju

kokošji drek.



Čoravi maček,

ofucani, grdi,

na poceku dršće,

betežen.



Vrag ti jebi

takvu lepotu.




nisam ovo stavila kao prvu rečenicu, jer ide ovako: hebeš blog koji kak ti sprema automatski, kada mi je tekst kod objavljivanja otišo u tri p......m......, tak sam sada ljuta da vam to me mogu uopće opisati......hebem ti blog i bloh administratore i ...... ma sve.........burninmadheadbangmad


e,a onaj post sam započela kak sam ponosna kaj sam zagorka yes, i da su zagorke u principu hude žene, e da znate da jesu, jer ja sam trenutno tak huda da bi mogla svojim pravim zagorskim ženskim rukama rastrgati sve kaj je trenutno krivo kaj mi je nestal post burninmad.......a zakaj nebi i bila ponosna kaj sam zagorka, prava sam, nema što, prava dekla z debelom riti, jakim rukama da bi me svaki poželel na svojoj njivi, ne, ne za ono, već sam mislila na oranje i kopanje........joj, kak je svima sam seks na pameti belj.......a kak pak izgledaju današnje dekle, tak su tanke i nikakve, teške su kak jedna prava lopata, pa onda? kaj bi one mogle kopati?...jedina mi je mana kaj ne pijem.......hm.....a mogla bi i početi, baš si nekaj razmišljam o tome party....

a kak nebi i pili.....zemlje je malo, obitelji su bile velike......moj tata ima 6-toro braće i sestara, a četiri ih je umrlo, znači bilo bi ih 11, i to je bio jedan uobičajeni broj djece na bregu...da se povremeno nisu "ubili" od cuge, tko zna kolko bi još dece bilo.....imali su jednu kravu i mlijeko bi za doručak dobivala djeca do 3 godine, stariji su jeli kuhano vino s nadrobljenim kruhom........škole su im bile udaljene i po desetak kilometara, pa po snijegu pješce, maltene bos s nekim krpama na stopalima koje su glumile cipele......a onda bi ih u školi šopali s ribljim uljem i to je mom tati najveća trauma iz djetinjstva....nedaj Bože da osjeti miris ribe.......okus u ustima od toga ulja i ono sjećanje da da nemreš isprati još satima, i tako svaki dan, bljakmouthwash......ako si pobjegao, učitelj bi te uhvatio i dobil bi šibom po riti da nebi još satima mogao sjediti njoj.....

Image Hosted by ImageShack.us



možda sam već pisala kak sam ponosna kaj se na bregu i djedovoj kleti snimao dio serije "u registraturi", onaj početak kada je ivica još mali.....e, obitelj kičmanović je živjela u djedinoj kleti, a prek puta je bil kanonik i ona scena kada se zgubidan i kanonik potuku u blatu.......ja gledala uživo......a navečer bi glumci znali doći na breg, pod brajdu gdje je bio stol i klupice i gdje bi se svi skupili.....mi klinci smo gutajući svaku riječ, slušali glumce kako prepričavaju svoje doživljaje, a kada bi već svi bili pijani, roditelji bi nas sterali spavati.......

deda je imal jednu kravu koja je bila tak huda i ja sam je se jako bojala, ali kada bi dedi došla mušterija (on je bio postolar) onda bi ja preuzela štrik i čuvala kravu......hm, da čuvala, dok je pasla još kak tak, ali kada bi digla glavu ja bi pobjegla mam u kuruzu.......tak sam dobila i batine jer je deda došao a krava sama, kad me je vlovil u kuruzi, al' sam fasovala ......


sjećam se svojih ljetnih praznika, igranje skrivača koje bi trajalo dugo u noć, skrivalo se po šumi, vrtu, sjeniku, štali......jedno "žmirenje" bi katkad trajalo i do sat vremena dok onaj koji je žmirio nebi sve pronašao, a bome smo se i natrčali......onda npr. krenemo se mi babe sunačati na livadi, a stric baš tada odluči pustiti svinje......sjećam se da smo bile zadubljene u priču, kad nam je nad glavom samo nekaj zaroktalo.......a svinja se najviše bojim bang...a ako bi bili dobri, dopustili bi nam da prespavamo na sjeniku....da spavali, zekali se cijelu noć.....ma to je doživljajthumbup, a krajem praznika je bilo uobičajeno da se svaku večer skupimo, svaki si donese mladu kuruzu, nabije na štap i fino laganini peče na vatrici fino, stariji su nas plašili strašnim pričama o duhovima i sl.eekeek

a za zimske praznike bilo je snijega, i to puno.....a sanjkanje.....čovječe, ludilo........i onda dođeš u kuću i stisneš se uz peć na drva, a iz nje miriši domaći pečeni kruh...a da bi se ispekao kruh, obično bi mi klinci sami mljeli kuruzu i pšenicu, imali smo kameni mali mlin......a žganci od tog brašna finonjami, joj moram prestati jer mi odmah sline cure......da vam iskreno kažem, te žgance nisam jela brat bratu 25 godina i jako sam ih se zaželjela, ali nema više tog mlina, nema.....ostala su samo sjećanja, ali jako, jako lijepa............kako je to bilo lijepo vrijeme.....

na bregu smo mi imali jedini televizor, pa su se susjedi navečer skupili, neki bi i kroz prozor gledeli.......možete misliti kada je došao tv u boji, koje smo bile face

obzirom da mi je deda bio postolar, kako sam već rekla, jednom sam odlučila si sama napraviti mokasine koje sam si tako željela, sjećate se da smo tada stalno gledali vestrne, e pa one indijanske, takve sam htjela.......li tako ijepo ja izrezala kožu, točno po mjeri mog stopala, pa ono kaj bi se trebalo sašiti gore, uzela kalup i kožu zabila čavlima, ali ja, mali glupis nije bio svjestan da kožu zabijam i u kalup......opet sam fasovala kada me deda vidio što sam napravila........a imao je tak slatki mali drveni stolić na kojem je radio i stara šivaća mašina.....

eto, baš sam nekako danas sjetna.....vreme je da začkomim i lepo vas vse pozdravim...da si lepo popijem nekaj partyi zapjevam pjevapjeva sa svojim dragim; i kak taubeka dva, mi sretni smo biliiiiii, z'jednega peharčeka mi ljubav smo piliiiiiii.........i onda onak veseli završimosa najvećim hitom u zagorca: pa po lojtrici dol, pa po lojtrici gor, pa po lojtrici dol, pa po lojtrici gor, paaaaaaaa poooooooo lojtrici gor, pa po lojtrici dol, pa po lojtrici gor i dolllll pjevapjeva.......taj kaj ne napisal te riječi je već bil dobrano jampi partypartyyesnutnut ..veliki pusek svima.....


- 07:39 - Komentari (11) - Isprintaj - #

29.10.2007., ponedjeljak

ah, te žene

ovaj je stari, ali meni jako drag.....hehehehe, kada bi znale držati jezik za zubima, gdje bi nam bio kraj......to misle naravno muški, ja osobno ne mislim da previše pričam (možda katkad) hihihihihi

Samo kad popije...





Prometni policajac zaustavlja automobil zbog prekoračenja brzine.
"Gospodine vozili ste 140 Km/h a dozvoljeno je 100."

Vozač se poče braniti: "Pa ne znam baš da li je bilo tako. Programirao sam na "cruise control" da vozim 100 Km/h. Možda vaš radar nije skoro atestiran?"

Ne dizući pogled, njegova žena koja je sjedila pored njega i 'štrikala' reče: "Ne budi lud dušo, pa znaš da naš auto nema "cruise control"."

Dok je policajac pisao kaznu, vozač se okrenu prema svojoj ženi i zaurla: "Možeš li ti držati jezik za zubima nekada?"

Žena se osmjehnu i reče: "Možeš biti sretan što te je "radar detector" opomenuo na vrijeme, pa si sa 200 usporio na 140 Km/h."

Tada policajac poče pisati i drugu kaznu zbog ilegalnog posjedovanja "radar detectora", a vozač se prodera na ženu : "Prokleta ženo, da li ti ikada šutiš? Začepi gubicu!"

Policajac pogleda dalje i reče: "A morat ću vas kazniti i zato što
niste stavili sigurnosne pojaseve!"

Tu vozač poče pravdanje: "Vidite gospodine, imao sam pojas, ali sam ga skinuo kad ste me zaustavili da bih izvadio vozačku dozvolu koja mi je u zadnjem džepu hlača."

Na to će njegova žena: "Dragi, znaš i sam da nisi imao pojas, jer ti nikada ne stavljaš sigurnosni pojas dok voziš."

I dok je policajac počeo pisati i treću kaznu vozač divljački dreknu na svoju ženu: "Zašto već jednom ne ZAŠUTIŠ?"

Policajac pogleda u ženu pa je upita: "Gospođo, da li vas suprug
uvijek ovako razgovara sa vama?"

A žena će na to: "Ne uvijek, gospodine, samo kad popije!"



Inače, recimo da sam bolje, mada me muče neki zdravstveni problemi i dalje, trenutno sam na hormonima pa sam luda ko' puška, a imam osjećaj da se samo napuhavam......

trenutno sam na poslu i prije nekih 2 sata šogor iz đurđevca mi je donio macu, malu slatku, sivo bijelu, izgleda kao mala buhtlica....preslatka.....trenutno se zavukla iza stola, hihihi, ali čim osjeti miris hrane izvuče svoju malu glavicu, tako da neće biti neki problem ju izvući.....a kada dođe doma, joj, to će biti opće veselje jer tara jedva čeka da ju vidi. poslala sam joj sliku s mobitelom.....odmah je počela vrištati, naravno od sreće.....a boni? e to će biti super, boni voli mačke, imamo jednu dvorišnu s kojom se igra i mazi, a ovo malo čudo će sada biti s njom u kući....inače, da, boni trenutno preko noći, a i veći dio dana je u kući, kada nema tate tara ju pusti u svoju sobu, a i ja......a sada će u hodniku dobiti prijatelja.......maca je mala pa mislim da će se uspijeti sprijateljiti s boni.....boni je dovoljno stara da već ima dovoljno strpljenja da to mače prilagodi novoj okolini......

inače, imali smo mi mače i prije 2 godine, samo nam je pobjegao, i to onda kada je u kuću došao novi stanar, a to je bila boni, toliko je bio ljubomoran na nju, da je prvom prilikom pobjegao.....a i tjerao se........ah, ti muški.....mislim da će ovaj, bio muško ili žensko, vrlo brzo ostati bez svojih organa koji bi mogli prouzročiti probleme, dali bježanje, ili male mačiće......

Image Hosted by ImageShack.us

ovo nije moja, čim mi dijete prebaci s mobitela, stavljam svog mačka, ali izgleda jako slično ovome, samo što je svjetlo siva.


nebih sada htijela povrijediti one koji slušaju narodnjake, tko voli neka izvoli, ali ja osobno to ne volim, i to nikako......hajde na svadbi ili na fešti, za ludovanje, ali da si ja to puštam doma, ili da to guštam slušati, ne, kratko i jasno ne......drago mi je da je dijete pod utjecajem roditelja, tako da je naša zavoljela prave, kao dylana, zeppeline, claptona i sl., uglavnom rock and roll..

Image Hosted by ImageShack.us


eto, toliko od mene, neznam koliko ću imati vremena, ali čitamo se sigurno.....pusek svima
- 11:03 - Komentari (8) - Isprintaj - #

23.10.2007., utorak

snijegggggg


Ljudovi, da je mene iznenadilo, je, neznam kako vas....ali nikako da se maknu oblaci da vidimo to bijelo sljeme...možda ovaj vikend odemo na sanjkanje....hehehe, baš bi bilo fora.....osobno volim snjeg, pogotovo kada sve zabijeli s onim suhim pršićem, pa kada hodaš lijepo škripi......tada mi je gušt peći kolače (kao ono, inače mi nije???!!! hehehe), jer je vani hladno, bijelo a u kući miriše po kolačima, grije pečnica.....mrak.....

jučer je u zagrebu bilo ludilo, nikada nisam vidjela toliko strganih kišobrana, što u kantama, što odnesenih na travnjake......

ujutro, kada sam se probudila, vani oluja, pljušti, još je mračno....čovječe, kako je to nehumano onda ići van iz kuće.....onako snen, smrznut, nervozan na sebe i na sve oko sebe, dođeš na posao i trebao bi biti skoncentriran i raditi kako treba.......e, to katkad ne ide, evo recimo jednog zgodnog primjera kada se radi u takvom psihičkom stanju.....

Image Hosted by ImageShack.us


sigurno se pitate (da, baš vas to interesira??!!), ali da vas izvjestim da sam relativno izgladila situaciju kod kuće, bilo mi je teško.......ali nekako sam prevalila ono što sam htjela reći, pa je sada sve ok........ah, te faze.....imaš ih kod djece, u braku, u svemu......faza ovog, onog, a ti se prilagođavaj i živi....
mada je dragi uobičajeno lud od posla.....ljudi moji, svi znamo da nam nije lako, ali kada si privatnik, vjerujte nije lako.....i onda kada slušam ove bljezgarije koje pričaju naši političari, odmah se zbljujem....što od toga što pričaju, što od straha kako ćemo dalje.....no, nećemo kvariti si raspoloženje, nego nastaviti se koprcati i dalje kao riba na suhom i vjerovati da će doći od nekud voda....mislim, dok smo još živi...


Image Hosted by ImageShack.us



ali nije sve tako crno kako izgleda, ne, još je crnije!!!! No, to ne znači da se nemožemo nasmijati na vlastiti račun....hehehehe.....mada ja svom dragom ipak dam zgrijani grahek......


Nostalgija

Došao Haso pijan u javnu kuću u Parizu, stavi pred madamme 2000 € i kaže:
"Dajte mi tanjur ladnog graha i najružniju i najdeblju kurvu koju imate!"
"Ali gospodine, za te novce možete dobiti najljepšu ženu u Parizu i pojesti i popiti šta hoćete!"

"Ma nisam se ja zaželio seksa, ja sam se zaželio kuće!"


Image Hosted by ImageShack.us



- 10:10 - Komentari (16) - Isprintaj - #

19.10.2007., petak

eto....

noNije da sam vas zaboravila, ali trenutno mi nije baš do nekg pisanja.....totalno sam vriti no, ali, vjerujem da će jednog dana biti bolje cry.

Imam osjećaj da je sve krenulo nizbrdo i, kao ono, ja se ne uzrujavam, ali ipak osjećam da mi nije svejedno. no Napeta situacija sa mojim "divnim stvorenjem" traje i dalje, čak je napetija nego prije, izvana kao bolje, ali oboje osjećamo da je loše. Ja sam tvrdoglavo bikovsko stvorenje i vjerujem da se ne trebam za ništa ispričavati i gladiti situaciju, ali očito druga strana misli drugačije.

Znam da vas očito zanima što je bilo, ali neću vam reći. Jednostavno, nebi bilo fer prema "dragom stvorenju".

Dakle, tema bi bila komunikacija među spolovima.....žene očito govore načinom koji izgleda napadajući na muški rod i oni se najčešće osjećaju napadnutim, kritiziranim, a opet kada druga strana (muška) govori, žene se osjećaju kao sredstvo za razonodu, pranje i kuhanje, a same potrebe žena ostanu zanemarene......muški tada kažu: "pa kaj nisi rekla, kako ti ja mogu čitati misli?" i to je na neki način istina, ali ja osobno imam veliki problem kada trebam reći što želim, jer kada to izgovorim onda me to neće veseliti jer sam morala moliti, a to najviše mrzim......eto, naravno da onda dolazi do loše komunikacije, ona vodi do lošijih odosa općenito, svatko zapada u neku svoju šutnju i tko zna kamo onda.........


Imamo prevodioce za strane jezike, ali mislim da bi trebao neki riječnik za prijevod sa muškog na žensko, i obratno.........da, da, znam da mi žene volimo komplicirati, ali vjerojatno zato što imamo potrebu za nečim savršenijim, puno volimo analizirati, ali zato što želimo i same sebe popraviti, pa tako primjetimo da nismo mi jedine koje se trebaju korigirati, a kada se muškom kaže, onda je to slično objavi rata i već se čuju sirene za opću opasnost eekeekeek.

I mladi imaju jednaki problem, i već od prvih zaljubljivanja susreću se sa istim problemom, samo što ih to još ne nervira, kao ono, ima drugih, ali ti neki problemi će biti uvijek, pa i sa najsavršenijom osobom cry.........sama zaljubljenost cerek kada se sve oprašta prođe, i počneš biti svjestan da sve dođe na isto, samo što si našao osobu koja ima puno više dobroga nego lošega...koji ima mane koje misliš da možeš korigirati.....HAHAHA, tu nastaje prvi problem, jer ako misliš da nekoga možeš promjenti, pao si na prvom ispitu jer nikoga ne možeš promjeniti......mjenjati možeš sebe, prilagođavati se koliko možeš, tako će i druga strana, ali promjeniti se nećete nikada.....niti jedno, niti drugo......noeek

Nekako svaki muškarac voli imati moć, da to tako nazovem, nad ženom, a ona se voli osjećati voljena, zaštićena i sl.....eh, problem nastaje kada se pojavi problem da se žena suprotstavi i kaže jasno i glasno što želi a što ne.....kada joj jednostavno prekipi....headbangmadmad....a ja vas lijepo pitam, ima li način da se to kaže kako to druga strana ne shvati kao vrijeđanje, već kao molbu......voljela bih muške, koji svrate, da iskreno napišu što oni misle o tome, voljela bih čuti mušku "riječ"........

naravno da je tekst popraćen šalom koja je, ja mislim i te kako prigodna beljzubonaughty

Gazda

Muž je upravo završio čitanje knjige "Budite gazda u svojoj kući".
Odjurio je u kuhinju i stao pred ženu.
Upro joj je prst u facu i oštro rekao:
"Znaj da sam od sada pa dalje ja gazda u ovoj kući i moja riječ je zakon!
Navečer ćeš mi prirediti gurmansku večeru i kad pojedem, servirat ćeš mi najfiniji desert.
Nakon večere ćemo otići u spavaću sobu i ljubit ćemo se onako kako ja želim.
Potom ćeš mi pripremiti kupku da se fino opustim.
Oprat ćeš mi leđa i obrisati me, a onda donjeti pidžamu.
Nakon toga izmasirat ćeš mi stopala i ruke.
Pogodi, tko će me obući i počešljati kad sve to bude obavljeno?"
"Ja bih rekla, djelatnik pogrebnog poduzeća!"





- 11:01 - Komentari (12) - Isprintaj - #

15.10.2007., ponedjeljak

smijeh naš svagdašnji :):):)

Tko se zadnji smije, živi duže

Image Hosted by ImageShack.us




Onaj tko bi osmislio način kako prodavati smijeh u bočicama bio bi bogat čovjek! Ipak, bogatom se može smatrati i ona osoba koja nosi osmijeh na licu. Bogata duhom, vedrinom, pozitivnim pristupom, ali i bogata zdravljem.


Smijehom se povećava frekvencija srca te ono poboljšava cirkulaciju i opskrbu krvlju svih dijelova tijela


Ne jedno istraživanje dovelo je u izravnu vezu zdravlje i smijeh. I rezultati su bili više nego dobri, toliko dobri da se izreka 'umrijeti od smijeha' može proglasiti totalnim promašajem i apsurdom.

Poznat je slučaj Normana Cousinsa koji se nasmijao izravno u lice svojoj bolesti. Nakon što mu je dijagnosticiran ankilozantni spondilitis, teška upalna reumatska bolest, doktori su predvidjeli da ima minimalne šanse za oporavak. Cousins ih je opovrgnuo, i to ne skupocjenim tretmanima niti lijekovima, već svakodnevnim smijanjem od srca.

Svakoga dana gledao je komedije ili čitao humoristične priče, othrvao se negativnim emocijama, strahu i potištenosti, kojima često naginju teški bolesnici i uživao u humoru kojim se okružio. U početku je primijetio da sve bolje spava, bez trošenja analgetika i sedativa, a otkrio je i da smijeh stimulira smanjenje sedimentacije i povlačenje upalnih procesa.

Kroz neko vrijeme u potpunosti je ozdravio, a vlastiti primjer potaknuo ga je da na jednom američkom medicinskom fakultetu predvodi istraživački tim koji proučava blagodati smijeha.


Image Hosted by ImageShack.us


Što se događa u tijelu kada se smijemo

Od jakog i dužeg smijeha povećava se frekvencija srca, mijenja se frekvencija i dubina disanja, a aktivno radi nekoliko mišićnih skupina: dijafragma, trbušni i međurebreni mišići, pomoćni dišni i mišići lica, te povremeno i mišići ruku, nogu i leđa. Smijanje poboljšava cirkulaciju i opskrbu krvi svih, a pogotovo perifernih dijelova tijela, opskrbu organizma kisikom i aktivira metabolizam.


Smijeh oslobađa i endorfine koji sprečavaju bol i imaju smirujući i antidepresivni učinak

Svaki je razlog za smijeh dobar ; )

Image Hosted by ImageShack.us


Istraživanja su potvrdila da su nakon smijanja smanjene razine kortizola i adrenalina, hormona koji nas 'pucaju' za vrijeme stresa i sa sobom povlače rast krvnog tlaka, poremećaje metabolizma i začepljenje arterija. Nadalje, tvrdi se da smijeh povećava spontano stvaranje limfocita i aktivnosti NK ('natural killer') stanica – limfocita koji uništavaju tumorske stanice.

Raspoloženje utječe i na imunoglobulin A, prvu zaštitu dišnih sustava od mikroorganizama, koji je viši u danima kada smo veselo raspoloženi. Također, smijeh oslobađa i endorfine, takozvane unutrašnje opijate koji sprečavaju bol i imaju smirujući i antidepresivni učinak. Dodajmo i da su analize uzorka moždanih valova pokazale da su lijeva i desna strana mozga mnogo bolje koordinirane kod osoba koje imaju razvijen smisao za humor i često se smiju.

Smijeh se posebno promatra na području psiho-neuro-imunologije vodeći se uskom povezanošću i međuovisnošću uma, odnosno emocija i imunološkog sustava. Pozitivne emocije, naravno, potiču i jačaju imunološki sustav što potvrđuju i rezultati raznih ispitivanja, kao i konkretni primjeri bolesnika koji su pozitivnim pristupom poboljšali svoje zdravstveno stanje.


Image Hosted by ImageShack.us


Ako ste još uvijek sumnjičavi prema 'ha ha' terapiji, razlog da se dobro nasmijete potražite u činjenici da se smijanjem postižu jednaki rezultati kao i redovitim vježbanjem – izvrsna informacija za sve one kojima je draže zavaliti se u fotelju i pogledati dobar film. Njima preporučujemo komediju prema Cousinsovom receptu, bolje nego znojiti se od fizičkih aktivnosti. Potrošnja energije za vrijeme dobrog smijeha jednaka je, vjerovali ili ne, desetominutnom vježbanju na spravama za veslanje ili petnaestominutnoj vožnji na sobnom biciklu!

Smijeh opušta, održava dobro raspoloženje i širi dobre vibracije - stoga se smijte sa svojom obitelji

Image Hosted by ImageShack.us




Smijeh masira psihu

Uz sve navedene prednosti utjecaja smijeha na stanje organizma, značajnija je psihološka vrijednost smijeha. Smijeh opušta, održava dobro raspoloženje i širi dobre vibracije. Smijeh je i razoružavajući alat – kada se nađemo u nekoj napetoj, pomalo neugodnoj ili uznemirujućoj situaciji zgodna šala može učiniti čuda i preokrenuti okolnosti.

Osim toga, tko se još voli družiti s mrgudima koji se nasmiju samo u iznimnim situacija i to jedva primjetnim pomicanjem kutova usana – svi vole biti u blizini vedrih i nasmijanih osoba. Osim što su pravi magnet za društvo, ugodni su prijatelji, životni partneri ili poslovne kolege.

I zato - ne skrivajte osmijeh u sebi. Nosite ga jer će vam ne samo ukrasiti lice, već i poboljšati život! I to ne samo vaš, nego i onih s kojim ga dijelite.

hihihihihihihihihihi......hahahahahahahaha....:):):):):):):):)

- 07:41 - Komentari (9) - Isprintaj - #

11.10.2007., četvrtak

AH, TA DIVNA STVORENJA.........muškarci...

burninmad
Danas sam jako raspoložena na muški rod mad, pa im posvećujem ovaj post.....uh, uh.........jučer je kod mene bila manja eksplozija, posljedice još uvijek osjećam cry, a mislim da bi mogla dugo vidati svoje rane burninmad.......naravno da ma ja kriva, hahahaha, jedino kaj u to stvarno vjeruje on lud........

Žene su naivna stvorenja spram njih jer očekuju romantiku, nježnost i razumijevanje, pomaganje, a zauzvrat mogu dati puno zubo....no, nažalost, moram zaključiti da su oni puno sebičniji od žena (pazite, ne totaliziram, poštujem svaku iznimku)


evo jedne poučne priče.......

Doživjeli jedna žena i jedan muškarac sudar... prilično gadan... oba automobila su bila totalno uništena... Ali i pored toga, nekim čudom ni jedno nije bilo povrijeđeno... Kada su se oboje nekako izvukli iz svojih automobila, reče muškarac:
- Kakva slučajnost... Vi ste žena... ja sam muškarac. Pogledajte samo naše automobile. Oba potpuno uništena - a mi smo oboje nepovrijeđeni. To mora da je Božja volja. On hoće da nas dvoje ostanemo zajedno do kraja života.
Žena ga pogleda malo bolje, shvati da je on jako zgodan i sladak, pa reče:
- Da... imate pravo. to je sigurno prst sudbine.
Čovjek nastavi:
- Gle još jedno čudo! Auto mi je uništen, ali flaša vina na zadnjem sjedištu je netaknuta!? Nazdravimo onda našoj sretnoj zvijezdi!
On otvori flašu i pruži je prvo ženi... Žena klimnu glavom odobravajući i ispi pola flaše na iskap, pa je vrati muškarcu. Čovjek uze flašu i vrati čep u nju. Žena ga upita:
- Zar nećeš i ti malo popiti?
Čovjek odmahnu glavom i reče:
Nee... sačekat ću rađe dok dođe policija.


I NARAVNO, SVE ŠTO NAPRAVE IMA POŠTEN I DOBAR RAZLOG, MA KAKO TO NAMA IZGLEDALO.......headbang


Jednoga dana, dok je drvosječa sjekao granu stabla pored rijeke, upadne mu sjekira u rijeku. Kad je zaplakao, pojavi se Bog i upita ga zašto plače. Drvosječa odgovori da mu je sjekira upala u vodu i da mu je potrebna jer tako zarađuje za život.

Bog skoči u rijeku i pojavi se sa zlatnom sjekirom.

"Je li ovo tvoja sjekira?" upita Bog.

Drvosječa odgovori: "Nije."

Bog ponovo skoči i pojavi se sa srebrnom sjekirom.

"Je li ovo tvoja sjekira?" upita ga.

Drvosječa ponovo reče: "Nije."

Bog još jednom skoči u rijeku i pojavi se sa običnom sjekirom.

"Je li ovo tvoja sjekira? upita Bog.

Drvosječa odgovori: "Da."

Bog je bio oduševljen čovjekovim poštenjem i da mu sve tri sjekire, a drvosječa sretan ode kući.



Nakon par dana drvosječa je šetao sa ženom obalom rijeke i žena mu upadne u rijeku. On zaplače, a Bog se opet pojavi i upita ga zašto plače.

"Oh Boze, žena mi je upala u rijeku!"

Bog skoči u rijeku i pojavi se s Pamelom Anderson.

"Je li ovo tvoja žena?", upita Bog.

"Da!" reče drvosječa.

Bog se naljuti: "Lažeš! To nije tvoja žena!"

Drvosječa odgovori: "Oprosti mi Bože, u pitanju je nesporazum. Vidiš, da sam rekao da Pamela Anderson nije moja žena, ti bi se pojavio s Catherine Zeta-Jones. Nakon što bih ja rekao da ni ona nije moja žena, ti bi se pojavio s mojom pravom ženom. I kad bih ja rekao da je to moja žena, ti bi mi dao sve tri. Bože, ja sam siromašan i ne bih se mogao brinuti o sve tri žene, i zbog toga sam rekao da je moja supruga Pamela Anderson!"



POUKA:

KAD GOD MUŠKARCI LAŽU, TO JE IZ DOBROG I ČASNOG RAZLOGA I ZA OPĆE DOBRO.


ZNAM DA JE STARO, ALI KADA JE VEĆ SVE POSVEĆENO NJIIMA, PA ETO DA PONOVIMO ŠTO BI ONI TREBALI PROĆI U SVOM FAKULTETSKOM OBRAZOVANJU ZA BRAK, VEZU ILI BILO KAKAV ODNOS SA ŽENOM...........yesyesyes

ali, oni su kao mačke, imaju 9 života i uvijek se dočekaju na noge.......imaju sreće, radi toga što mi viša bića od njih imamo puno problema u našim ženskim životima pa eto i razloga zbog kojih je njima znatno lakše....hm, neke stvari ne idu na čast ženama, ali Bože moj, pa nitko nije savršen......



Zašto je bolje biti muškarac?bang

· telefonski razgovori su gotovi za cca 40 sekundi
· na filmovima je gotovo uvijek žena gola
· za godišnji odmor do 5 dana ti treba samo jedan kofer
· tvoji frendovi ti NE seru svaki put kada smršaviš ili se udebljaš
· ne trošiš na frizere ogromne novce i stalno si nezadovoljan
· kada vrtiš kanale na TV-u, NE moraš zastati na svakom gdje netko plače
· tvoja stražnjica nije faktor u razgovorima za posao
· nijedan orgazam nije lažan
· ne moraš tegliti torbu beskorisnih stvari svuda kamo pođeš
· možeš se istuširati i spremiti za 15 minuta
· kod sexa NE moraš brinuti o svojoj moralnoj reputaciji
· tvoje donje rublje košta 10 eura za pakiranje do 3 komada
· ne moraš brijati ništa ispod brade
· ne moraš se svako jutro buditi pored dlakavog dupeta
· nitko i NE primijeti DA imaš 34 i DA si neženja
· sve na tvom licu može ostati u originalnoj boji
· možeš biti predsjednik
· tri para cipela je više nego dovoljno
· predigra nije neophodna
· možeš skinuti majicu kada je vruć dan
· mehaničari ti uglavnom govore istinu
· možeš sa prijateljem u tišini satima gledati nogomet, bez pomisli: možda je ljut na mene
· stalno si u jednom raspoloženju
· znaš najmanje 5 načina DA otvoriš flašu piva
· možeš sjediti raširenih nogu, bez obzira što si obukao
· daljinski upravljač je samo tvoj
· ljudi NE bulje u tvoje grudi, kada pričaš s njima
· možeš kupovati prezervative, a DA te prodavač NE zamišlja golog
· možeš racionalizirati svako ponašanje izrazom jebi ga
· povremeno sočno podrigivanje je očekivana gesta
· nikad se nećeš odreći sexa zato što nisi raspoložen
· pornići su napravljeni samo za tebe
· ne moraš zapamtiti svačiji rođendan
· to što NE voliš neku osobu NE predstavlja prepreku dobrom sexu
· kada ideš na WC, NE moraš se pretvarati DA se ideš osvježiti
· red ispred muškog WC-a je 80% kraći nego ispred ženskog WC-




namcoreto, sve vas volim, pa i muške, možete vi biti i bolji, samo mi se uvijek čini da su muški dobri svima, ali najmanje svojim ženama......zato nas valjda ožene, da uimaju topli dom, djecu, nekoga tko će im kuhati i prati i gdje će se moći odmoriti........headbang

niš, bolje da prešutim ovaj dan.......ako me nema duže, pročitajte crne kronike.....tko zna......hihihihihi.......šala, ima puno bolnijih i jednostavnijih načina......naughtynaughtynaughtynaughtynaughty

- 10:52 - Komentari (13) - Isprintaj - #

10.10.2007., srijeda

ha, mislili ste već da ste me se riješili!!!!

rolleyesDa, ako su se neki pitali da sam nestala, e nisam.......nećete me se tako lako riješiti.....beljbeljbelj....mada se nekako potajno nadam da sam nekome i nedostajala rolleyes

Prošli tjedan sam ostala doma, i to mi je bilo baš super......odležala sam svoje bad-ove, obavila neke liječničke preglede, povisili mi terapiju i valjda će sada biti bolje....yes

Kako već znate imam svoju dalmatinku Boni..dok je bila mala spavala je s tarom u krevetu, na što se meni katkad dizala kosa na glavi i u principu ju je tara pozivala k'sebi kada ja nebi pazila...Free Image Hosting at www.ImageShack.us...ovaj tjedan ide na sterilizaciju....nadam se da će sve proći u redu....ali zašto započinjem post s njom...e pa ona je bila biće koje mi je prošli tjedan pomogla da se osjećam bolje...obzirom na svoju bolest, često imam napadaje panike da izađem van iz kuće. Imamo dvorište a i Boni se sama prošeta "sa svojom ekipom", ali najviše voli kada idemo u šetnju u maksimir.....uspijela sam se natjerati da to prošli tjedan činimo svakodnevno...moram priznati da mi je teško krenuti, trema krenuti sa svojih 100 kg tereta na nogama (zamišljenog naravno, kaj ste mislili da sam se toliko zdebljala eek), ali kada krenemo, kada ona vidi lajnu u mojim rukama, skače pola metra od zemlje od veselja.....maksimirska šuma nam nije daleko, dapače vrlo blizu, i uz to dva jezera oko kojih se prekrasno šetati, a i nije tako velika gužva...i prošli tjedan kao da je znala da sam jako loše, dok smo se šetale, stalni mi je bila blizu, lajala na sve koji bi nam se jako približili i onda bi me ponosno pogledala kao ono: vidiš kak' te čuvam?!!!.....onda malo potrči ispred mene, pa se vrati i poliže mi ruku da znam da je ona tu i da me pazi...ma predraga je...

i tako mi jučer otišle u šetnju, kako je bilo lijepo poslije podne, bilo je i šetača i to najviše penzića....tada obično stavim boni na lajnu jer se boje pasa, no boni mi je prije toga otrčala ispred mene i otišla prema dvijema bakicama koje su sjedile na klupi....ja za njom da ih ne prestraši a bakice se smješe i kažu da pustim, da se ne boje....kažem ja: "ispričavam se, jer znam da se mnogi boje pasa" i tako mi malo popričamo i pitaju one me: "jel' je ženka, jer ako je muško, slobodno ju pustite, nama tako i tako muški jako fale!!!"hihihihihii deadnutwinkzubosretan...slatko su se smijale.....a bome i ja kada sam se nastavila šetati....onda naiđem na klupicama i na veću "škvadru" penuića koji su se očito dobro zabavljali, i baš sam si pomislila kako bi bilo lijepo da se i one bakice njima pridruže (bilo je i muškaraca naughty).....inače mi je lijepo vidjeti vesele starčeke, nekako postanem i ja optimističnija i veselija kada ih vidim takve.....ne bojim se starosti kada ih vidim, jer očito ima života, samo trebaš ostati veseo.......

eto, kada imaš psa, ne samo da ti se netko iskreno veseli baš svaki dan, da imaš vjernog prijatelja, već uz te šetnje s njim uvijek doživiš nešto što ti uljepša dan....

a sada nešto uobičajeno....naravno neka šala...jest da je stara, ali mi je uvijek ju drago ponovno pročitati........hihihihi.....


Johnny je zelio kresnuti djevojku u svome uredu, ali ona je imala decka.

Jednog dana Johnny je bio toliko isfrustriran i iznerviran da je otisao

do nje i rekao: "Dat cu ti 1000 $ ako mi dopustis da te kresnem."


Ali je djevojka odgovorila: "NEMA SANSE!" Johnny je rekao: "Bit cu brz,

bacit cu novac na pod, ti se sagni dolje, ja cu zavrsiti dok ga ti

pokupis."

Zamislila se na trenutak i rekla da se zeli posavjetovati sa svojim

deckom.

Tako je zvala decka i ispricala mu pricu.

Ovaj je rekao: " Pitaj ga za 2000 $, pokupi novac vrlo brzo, on cak nece

stici ni skinuti hlace."

Ona se slozi i prihvati prijedlog.


Pola sata je decko cekao njezin poziv. Konacno, poslije 45 minuta, decko

je nazove i upita: "sto se dogodilo? "

Ona je rekla: "Kopile je bacilo kovanice."eekeek


Lekcija iz menadzmenta: Uvijek razmotrite poslovnu ponudu u potpunosti,
prije nego pristanete na nju i zajebete se!fino


Grafiti





Bosanski grafiti

-Neću žvake, hoću svoj kusur! (na prodavnici u Prijedoru)

-Ratovanje za mir je isto što i tucanje za nevinost!

-Jebo učenje, uči jebanje! (na zgradi u Doboju)

-Žene pamet u glavu, a dole šta uleti! (Tuzla)

-Jedite govna, hiljadu muha ne može biti u zabludi! (Zenica)

-U alkoholu sigurno ima ženskih hormona, jer ja kad popijem ne znam voziti auto i počnem pričati gluposti .

-Ja nisam debela, ja sam žena i po! (na salonu za ulepšavanje u Sarajevu)



Beogradski grafiti

-Budi uz mene kad odem od tebe.

-Za lepršav hod i sjaj u očima, koristite kozmetiku "HEINEKEN".

-Neko nam je stavio drogu u heroin! (grafit na Voždovcu)

-Sta to znači ziveti u iluziji? Kad posle 25 godina braka primetiš, da ti žena nije strastvena nego astmatičar.

-Vozim kao grom! Svaki dan udarim u drvo!

-Himeniziramo vagine! (na Karaburmi)

-Hiljadu ljudi - hiljadu ćudi, hiljadu žena - 2000 sisa! (u Borči)

-Afrika ne može da bude daleko. Kod nas u firmi radi jedan crnac i na posao dolazi biciklom.

-Ako ne možete da živite jedno bez drugog, venčajte se pa ćete moći.

-Sida, sida, e pa šta je, ako je sida nije rak!

-Naš vazduh ima jednu prednost - vidimo šta udišemo!

-Proleće u Beogradu - ujutru se čuju ptice kako kašlju.

-Mene novac i slava ne zanimaju. Samo novac!

-Danas sam imao užasan dan: ukrali su mi auto, obili su mi stan, jedino pozitivno je HIV-test.

-Izgubio sam veru u sebe, veru u ljubav, veru u svet, jedinu nadu sam našao u igli, sad heklam i super mi je!

-Pas je čovekov najbolji prijatelj. Žena zauzima izvanredno drugo mesto.

-Svako "Zašto" ima svoje "bem li ga"!

-Nikad te neću zaboraviti, samo idi!





eto, toliko od mene, nadam se da ću imati vremena i da ću vam se brzo ponovno javiti........





- 08:16 - Komentari (11) - Isprintaj - #

01.10.2007., ponedjeljak

kakvi smo u krevetu?????

Kakvi ste u krevetu
Što je za koga seks, što od njega traži i što je spreman dati? Kakav je tko ljubavnik i kakve ljubavnike traži? Svi znakovi imaju nešto zajedničko i nešto osobito. Vjerojatno znate što vi želite, a možda vam ovaj tekst otkrije i ponešto o partneru





Ovan
Ovan je neustrašiv ljubavnik, koncentriran na fizički dio ljubavi, obdaren izdržljivošću za cijelu noć. Ne boji se eksperimentirati, što znači da mu je neophodan partner otvorenog uma. On ili ona ga mora biti sposoban zadovoljiti u potpunosti jer u protivnom Ovan odlazi. Strastveni i izuzetno zahtjevni Ovnovi žele još nešto – žele se osjećati sigurno u seksualnoj vezi. Ako to ne dobiju, u njima se budi gadna ljubomora!

Bik
Bik je sretan kad senzualni 'okršaji' traju cijelu noć. On je 'električni zeko' Zodijaka. Dani i noći seksualnih igrica također bi trebali biti isprekidani razgovorom, fantazijom, zavođenjem, dobrim jelom. Sve je to neophodno da bi se Bik dobro osjećao. Često mu seks služi kao sredstvo opuštanja od svakodnevice.

Blizanci
Blizanci ne traže puno, samo nekog tko će potaknuti njihov um. Pritom se žele dobro zabaviti. Ponekad može nešto 'nabrzaka' na zadnjem sjedištu auta, no češće na tu ideju s prezirom okreću glavu. Blizanci su uvijek u potrazi za savršenim ljubavnikom i savršenim seksualnim iskustvom. Kad ga nađu, željet će dobiti i dati potpuno zadovoljstvo svim osjetilima – vidu, sluhu i, najbitnije, dodiru.

Rak
Seksualni susret s Rakom nalikuje sporom plesu. Sve što se događa s Rakom, događa se na obostrano zadovoljstvo partnera. Intuitivan kakav jest, lako osjeti što partner želi. Seks izjednačuje s ljubavlju, domom i srcem. Svatko tko se upusti u vezu s ovim znakom oslobodit će erupciju njegove potrebe za senzualnim ugađanjem partneru. Kao vodeni znak, Rak voli seks u vodi i na plaži.

Lav
Lav prije svega želi akciju i cijeni tuđu inicijativu. Ako Lava želite navesti da se zaljubi, trebate mu laskati i tako ga dovesti u stanje ekstaze. On voli zavođenje i predigru. Dobro postavljeno ogledalo u spavaćoj sobi je uvijek dobro došlo kako bi se u njemu ogledala njihova zlaćana griva i mačkasti pokreti.

Djevica
Ljubavni žar se potiče sitnicama u seksu, a Djevica je majstor detalja. Ona je ljubavnik perfekcionist koji male stvari nikad neće previdjeti. Ako partneru uspije iz Djevice izvući na površinu njezinu pravu prirodu, kao nagradu dobit će najslobodoumnijeg ljubavnika/ljubavnicu. Hladna vanjština je samo krinka koja skriva Djevičinu divlju stranu, fantastičan svijet erotike sigurno umotan vrpcama koje treba odvezati.




Vaga
Seks je često nešto umno, psihičko za zračne znakove. Vaga nije izuzetak. Uvijek teži ravnoteži, pa tako i u seksu – često razmišlja o tome što je to što oba partnera žele. Voli zavođenje, predigru i puno razgovora koji vodi do vruće akcije. Vaga traži talentiranog i atraktivnog partnera jer smatra da s njom partner dobiva to isto. Vage su među Zodijačkim znakovima najsklonije seksualnim igračkama i pomagalima.

Škorpion
On je seks majstor Zodijaka! Seksualna hrabrost i poduzetnost mu je legendarna. Škorpion se zapali na svaki zavodljiv treptaj oka i tajanstven pogled. On ima gotovo nadnaravan libido. Voli partneru pružiti senzualno zadovoljstvo, mada uživa i u primanju. Raznolikost je začin života – to je zlatno pravilo Škorpiona.

Strijelac
Seks je najljepši čin za Strijelca. Njegov veliki libido najbolje se slaže s partnerom koji je umjetnički nastrojen. Nije stidljiv i kao što njegov znak predstavlja pola životinju, pola čovjeka, on je prava seksualna životinja. Strijelac razvija osjećaj obožavanja spram dostojnog ljubavnika.

Jarac
Ispod hladnokrvne površine Jarca skriva se užarena unutrašnjost koja čeka ljubavnika da je otkrije. Kod njega sreća u seksu ovisi o stupnju zaljubljenosti. S jedne strane mrze biti ovisni o svom partneru, a istovremeno obožavaju da ih partner tetoši, mazi, pazi i otkriva im nove stupnjeve naslade. Sa snažnim partnerom, jakog libida i punim razumijevanja, Jarčevi postaju obijesno veseli i eksplodiraju od užitka.

Vodenjak
Ako Vodenjaci mogu s partnerom raspravljati i podijeliti svoje misli, stvari u krevetu će se odvijati puno bolje. Njihova znatiželja tjera ih da eksperimentiraju! Pitanje uma i tijela – teško je reći što je Vodenjaku bitnije. Partner koji ga uspije uvjeriti da se odazove užicima oslobodit će Vodenjakovo seksualno biće.

Ribe
Seks je emotivna stvar za Ribe, kao i sve ostalo u njihovom životu. Imaju veliku seksualnu želju i vole kad su stvari nestalne i promjenljive. Ako se Ribin partner može prepustiti krilima mašte, imat će nevjerojatno uzbudljivu noć. Ribe vole zadovoljiti partnera, pa je veza s njima obostrano zadovoljstvo. Kao i Rakovi, najviše uživaju u seksu u vodi.


ovo nisam ja izmislila naravno......ima nešto u tim horoskopskim znakovima.....hmhmhm........da........

mislim da je nepotrebno reći da je moj dragi strijelac........dali vam je sada jasno zašto ga toliko volimmmm.............ma nije samo zato, on je moje zlato i jedna od većih dobrica koje poznam.......samo da je više doma.......
- 06:35 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (11)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (10)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (19)
Veljača 2007 (15)
Siječanj 2007 (19)
Prosinac 2006 (13)
Studeni 2006 (10)
Listopad 2006 (8)
Rujan 2006 (8)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (4)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (14)
Travanj 2006 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi