subota, 29.04.2006.

73 minute iskonskog gušta


Neću vam sada pisati o tome kako je Giboni prevalio dug put iz Splita i došao u moju emisiju da bi uživo pustio po prvi put u hrvatskoj premijerno cili svoj novi album koji se zove
„Unca fibre-priručnik za brodolomce i anđele čuvare“.
Neću ni o tome kako i koliku nam je čast time ukazao.
Pisati ću vam o onome što se desilo nakon emisije i kako je to na mene djelovalo.
Otišli smo tražeći mir u jedan zabiti, zaboravljeni bar i podijelili sok gotovo šutke.
On je odjednom, kao da me čita iznutra rekao;
“Hoćemo do auta, pa da namiru odslušamo album“
Vožnja je trajala nešto duže od 73 minute koliko traje album i ja sam guštala cilim svojim bićem svaku sekundu.
Na licu pareza, smijem se cila i dobro da iman uši,jer bez njih smijala bi se oko glave.
Ono ludilo, ostvarenje sna.Nakon pet godina dočekala sam i taj dan da odslušam nov album i to još kako. Vozimo se u zalazak sunca, on piva uz cd i objašnjava mi koji instrumenti su upotrebljeni u kojoj pismi, ko je što odsvirao i zašto baš tako, kako je nastala koja skladba i zašto.
Ja guštam ričima neopisivo.
Ajme šta volim kad kod sebe prepoznam da me iskreno i jedino vesele u životu stvari koje se ne mogu kupiti novcima, koje su vridnije od bilo koje love i veće od bilo kakve nametnute veličine.

Par exkluzivnih detalja za one koji me čitaju i istinski su fanovi Gibine glazbe baš kao i ja;
Album izlazi 19.svibnja.(Prvo u t-comu i Konzumu)
Samo tisuću primjeraka albuma izaći će u LP izdanju i sadržavati će samo 7 skladbi sa albuma.
U petak(05. svibnja) u večernjem listu izaći će singl“Vrime je da se pomirin sa svitom“ kao poklon svim slušateljima.
Caver je mrak, dominira njegova ruka a on se samo u sjeni vidi pri kraju omota.

Još prije tri godine, recitiro mi je u jednoj šetnji riči pisme koja je tada tek nastajala u njegovoj glavi, meni je ona najbolja na albumu a ide ovako;

Kad sam nasamo sa njom
To više nije moja muzika.
Već neki daleki ton, hladan.
Kad sam nasamo sa njom
Ja nisam siguran što osjećam.
Kako bih nazvao to, ne znam
Možda –bezdan.

Znači ovo je tren kada čovjeku postane malo,
Kad u svemu što volim na njoj nešto pofali.
Znači ovo je tren kad sve tuđe mi izgleda slatko.
Kad sve ono što volim na njoj više ne volim.
Kad sam nasamo sa njom to više nije moja muzika.
Kako smo došli do tog zida,
Kad sam na samo sa njom
Nema ničega u jedrima
Polako napuštam brod bez vitra,bez vidra...


Mogla bi sa vama podiliti još tisuću stvari, ali žurim.
Cd u mom playeru je već krenuo, a ja u mislima već otplovila..
.


- 19:22 - Komentari (32) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker