četvrtak, 13.04.2006.

Sve što možete protiv mene učiniti, učinite.Ne dajte mi ni trenutka predaha!

Da li znate zašto konj na spomeniku sa nekom poznatom ličnošću ima jednu nogu u zraku ili se propinje sa obje u zraku ili su mu obje na zemlji?!
Ja sam uvijek mislila da to ima veze sa umjetničkom vizijom kipara koji ga kleše.
Ali nije tako!
Postoji navodno pravilo koje kipar mora poštivati.
Ako je junak na konju umro u bici konj se propinje objema nogama.
Ako je junak umro od posljedica bitke nakon nje, samo je jedna noga konja u zraku.
A ako je umro od starosti, konj stoji sa obje prednje noge na zemlji.

Toliko o junacima i kiparskoj slobodi.
Dali ću ja na kraju ispasti junak ne znam, ali da se borim najbolje što mogu i znam to je sasvim sigurno.

«Sve što možete protiv mene učiniti, učinite. Ne dajte mi ni trenutka predaha»

Rečenica je to iz Kurana, koja trenutno dobro opisuje moj život u ovih par zadnjih dana.
Vi koji redovito čitate moj blog o tome kroz što prolazim ne znate ništa, nisam od onih koji glasno kukaju, oni koji me poznaju, na licu čitaju sve.
Valjda čekam da se samo u meni sve nakupi pa prelije kao mlijeko što zna prekipjeti kad se zaboravi i ostavi da predugo čeka na ognjištu.
Kako god, svaki dan nova bitka.
Znam to je život, ali takav iscrpio bi i jačeg, a kamoli jednu samostalnu ženu.
Kao da svaki dan stojim kao ratnik, sa oružijem skrivenim u rukavu,
sa skrivenom namjerom u sebi i čekam da krenem na ove životne izazove smiono ali i milostivo.
Osjećam da ne mogu ovako mirno još dugo, već odavno u sebi sam prepoznala ratnika.
I to onog koji najprije čeka i moli, a onda krene u bitku ne zadržavajući korak, ne osvrćući se.
Onoga koji sve spali, jer osjeća da ionako više ništa vrijedno ni nema.
To mi je sa materine strane, od oca sigurno nije on ni glas nije znao povisiti, a kamoli se mača lačiti.

p.s. Cijeli dan u glavi pjevušim pjesmu Tamare Obrovac «Daleko je…»
Za one koji nisu čuli ide..
«Pišem pismo tinta mi se proli, daleko je onaj ko me voli.O moj dragi, karamelo moja pitaj nane oču biti tvoja, voli, voli, daleko je onaj ko me voli….
»

- 21:58 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker