četvrtak, 06.04.2006.

Svetih knjiga ima u obilju( za blogere koje čitam).

Jedan je čovjek u nevolji potražio rabina.
Dobrog i mudrog rabina,kao što se većinom oni trude biti.
Reće mu, ja sam nevrijedan čovjek.U više od 50% slučajeva ne uspijem učiniti ono što moram učiniti.
Pomozite mi mudrim savjetom.

Duboko se zamislivši,nakon duge stanke,rabin mu reče ovako:
Sine moj, evo ti mog mudrog savjeta.Pođi i pogledaj stranicu 930 Godišnjaka "New York Timesa" za godinu 1970, i možda ondje nađeš duhovni mir.
Ah, odahne čovjek i pođe i pogleda što mu je rabin rekao.

A evo što je našao;
Postotke pogotka u karijeri najpoznatijih igrača baseballa.Ty Cobb, najveći od velikih! Ukupan postotak 0,367.
Ni Babe Ruth se nije ne znam kako iskazao.

Pa se vrati rabinu i u nevjerici upita "Ty Cobb samo 0,367. Je li to moguće?
Tako je , reče rabin.Ty Cobb, 0,367!
Na svaka tri puta što je zamahnuo palicom, jedan je put pogodio loptu.
Dakle ni 50% slučajeva. Pa zašto onda ti očekuješ više od sebe.
Ah, reče čovjek koji je bio uvjeren da je nevrijedan zato što u 50% slučajeva nije uspijevao učiniti ono što je naumio.

Teologija je divna stvar, a svetih knjiga ima u obilju!!!

Napisah vam ovu priču iz knjige koju mi je poklonio moj otac, u mojim burnim životnim godinama kada sam tražila mnoge meni bitne odgovore i puteve kojima ću krenuti,otprilike bila sam izgubljena kao u pustinji.Gladna i žedna da spoznam prave vrijednosti se željom da nikako ne donesem krivu odluku.
I dva , zapravo tri su razloga tome.
Prvo, zbog ljepote same priče. Drugo, zato što si ja,a vjerujem i mnogi od vas često postavljamo prevelike ciljeve i onda smo nesretni i pod stresom zato što imamo prevelika očekivanja od sebe.
I treće, zato što se meni neki blogovi čine tako divni i zato što se u njima mogu pronači odgovori na razna pitanja.
Da,svetih knjiga zaista ima u obilju!!
!

- 14:15 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker