srijeda, 22.03.2006.

Tko kaže da ljudi nisu dobri?! (posveta svima onima koji su me zadužili isljučivo svojom dobrotom)

Prije otprilike 2g. u jednoj supijanoj noći u provodu sa mojim frendicama izgubila sam novćanik.
Nisam toga bila ni svjesna dok me ujutro nije probudio tel. poziv sa nepoznatog broja na moj mob. i priopcio mi da ima moj novcanik,novce i sve dokumente i kartice!!!
Nakon prvotnog soka,u kojem sam mladog gospodina pokusala uvjeriti da je to ne moguce on mi kroz smjeh izrecitira sav sadrzaj novcanika(a ja kao svaka prava zena imama 1000 nepotrebnih sitnica unutra) i svoju adresu uz poruku svratite kad vam bude uz put (citaj,kad se otrjeznis).
Dodoh popodne kod njega,frajer je blago receno izgledao kao Tomy Lee(bivsi muz Pamele Anderson,poznati roker).Udem ja u stan(ajme meni),a on mota joint,pristojno me ponudi
(ja odbih,nije to moja droga) i rece"izvolite novcanik".
Ja ga otvorim,proletim pogledom,sve je tu.
Uzeh sto kuna i ponudim mu ih.On najprije odbije,ja insistiram,on uzima i zahvaljuje.
I ja zahvaljujem i odlazim sretna.Bilo je puno vise love na karticama i na onima za koje ne treba pin pri kupnji o dokumentima da i ne govorim.
Ljutim se na sebe sto sam nocas bila tako neoprezna,jos vise sto sam iznenadena tudom dobrotom,
najvise sto sam iznenadena svojim predrasudama! (a onda se cudim ljudima koji imaju predrasude prema mojoj sexualnoj avokaciji).
Ponekad sam stvarno budala!!

Prolazi 10 dana,ja listam dnevne novine.
Ugledam njegovu sliku na osmrtnici!!!
U crnoj kronici clanak o njegovoj pogibelji na sportskom aerodromu.
Nije mu se otvorio padobran!!!!
Pise "iskusan padobranac",a kad ga covjek vidi ne bi mu dao da auto opere,a ne da slaze padobrane!
Opet predrasude s moje strane,ponekad se bas gadim sama sebi.burninmad

Dugo sam razmisljala o razvoju situacije,o tome sto sam sve naucila iz ove igre sudbine.
Razmisljala sam kako dobro djelo ima posljedice na covjeka nad kojim je izvrseno.
Puno puta poslje nasla sam se u situacijama da malom sitnicom pomognem neznanim ljudima.
To sam i ucinila,djelom i zbog tog mladica(33g.) o kojem nisam znala gotovo nista,ali cija me dobrota prosvjetlila i nagnala da razmisljam o mnogo toga.
Nekako me zavjetovao darom koji kolicinom nije bio velik,ali znacenje tog dara nadilazi svaku novcanu vrijednost i ja ga primama sa blagoslovom i spoznajom o svom dugu..

- 12:38 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker