21

četvrtak

svibanj

2020

Muvačina

Primim se ja jučer presađivanja nekog cvijeća; kiša sastavila ko biblijski potop pa računam da ću teglurine stavit na kišu, da ne moram puno zalijevat.

Pristavila ja kuvat neki čušpajz pa otvorila i prozor, da ne bude magla ko u Londonu od isparavanja tog tamo čušpajza na peći. Nabila rukavice i udri sa zemljanim aktivnostima. Pa me prekine poštar, trubeka na motoru. Skidaj rukavice, oblači jaknu, kisni do vrata i onda se ispostavi da je novi poštar i da je fulo kuću. Ajmo nazad u zemlju i u tegle. Jesam natakla rukavice - sjetim se čušpajza koji kipi. Skidaj rukavice i jurišno u kuhinjski prostor. Kad u kuhinji ko na aerodromu; zuji nekih pet muha, i to onih kapitalnih primjeraka. Ušle krmače kroz prozor malo se ugrijat i osušit, šta će bit na kiši kad je prozor na izvolte i mogu se razletavat i zunzat do mile volje. Meni zlo. Ne bi našla muvoklop da me ubiješ, a tri komada imam. Ko uopće može znat kud sam ih zametnula i kad sam zadnji put tamanila ta leteća govna po kući. Pa kopaj, pa traži; našla vestu za kojom kopam već danima, našla zagubljeni račun za vodu, našla sve al muvoklopa nigdje, ko da ga je pojelo.
Tu ja sfrčem one prospekte od katecea i plodina, reko mlaviću ih s time jer one se počinju bezobra zno ponašat, slijeću ko migovi po stolu, po svukuda, da mi sve slabo dolazi. Pa kad kresnem tim frkafuljkom sve odskakuje al muvu ne bi pogodila al nikako. Prevrnula i vazu sa božurima u naletu mlavljenja; ostavljaj priručni muvoklop i brže kupi vodu i bacaj božure i skidaj stolnjak. Valjda ne moram naglašavat da sam neznatno i psovala. Jedva ja s tim novinskim kilerom pobijem tih četri - pet muha, sva se preznojila od mlavljenja, i konačno se dočepam pogleda na čušpajz, kadli...u mom rođenom čušpajzu jedna muva pliva prsno. Biće je bila jako zimogrozna, pa krenula sjest na ranjglu i okliznula se pa dodala malo bukea povrtnoj pomutnji koja se kuvala.
Uzela ranjglu, zviznula čušpajz u vece školjku, ugasila peć i vratila se zemljanim radovima. Za ručak jela sira i vrhnja i pečena jaja, uz zatvoren prozor.

Pouka priče glasi:
1. ne otvaraj širom prozor kad kuvaš i pada kiša, jer prijeti opasnost da cijeli ešalon muha ubaulja u stambeni objekt i dovede te do pomračenja svijesti
2. ako već širom otvaraš prozor, onda nasandrči poklopac na ranjglu da neka iz ešalona ne upadne u varivo ko Ester Vilijams u bazen
3. kupi černajst muvoklopa i ravnomjerno ih rasporedi po svim prostorijama da uvijek budu nadohvat ruke, za slučaj kad širom otvoriš prozor pa leteća govna nesmetano ulaze ko na kolodvor
4. kad pada kiša, najbolje se zamotat u deku i gledat sapunjare na teveu, koje kuvanje i presađivanje cvijeća pa stalno van unutra

Eto korisnih pouka, da se i sama čudim kak sam ih tak elegantno posložila. A sve u cilju smanjenja mogućnosti da ti muhe forsiraju stambeni objekt u brišućem letu.



( photo by RTL )

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.