16

subota

svibanj

2020

Robotomija

Šta se babi tilo, to se babi snilo. Izreka stara ko zna kolko.

E pa ja sam noćas, iza nebrojenih sanjanih gluposti za koje nikad nisam uspjela ustanovit otkud uopće dolaze u san, konačno dočekala sanjat - pazi sad - glavom i bradom Erica Claptona. Osvano čovjek u krasnom tamnom odijelu i pase košulji, doista u nekom malo mlađem izdanju. Ispostavio se ko vrlo ugodno društvo, sve mi bilo žao kad sam se probudila. Nisam uopće htjela ić gledat po sanjaricama šta znači sanjat poznatu osobu, jer svaka sanjarica tjera svoju teoriju i onda ne znam koja je točna. I baš me briga šta znači san, ja sam čovjeka na spavajuć dovela u Štuku na ručak i razgovarala s njim.
Sad kad sam se pohvalila divnim snoviđenjem, idemo malo u realnost. Naime gledala sam na haerte četvorki neki prilog o robotima koje rade već par godina. Takozvanim multipraktik robotima, ak razumijete šta hoću reć. Znači za nekih deset hiljada američkih novaca naručiš silikonsku bebu robotskog tipa, odabereš sve šta ti se sviđa ( ono, boju kose, visinu, sve moguće gabarite koji ti padnu na pamet ) i nosiš je kući. Znači frajeri su patentirali animatroničku glavu na rotirajućem vratu. Pa najfriškija beba može treptat, podizat obrve i mijenjat izraze lica. Priča ko navijena ak hoćeš da priča, šuti ko zalivena ak hoćeš da šuti. Radi sve šta ti padne na pamet da radi.
Ljudi dragi, pa jeste vi svjesni koje je to čudo tehnike? Znači, za muškarce ono šta je najbitnije - nema migrene i verbalne delikte na rubu incidenta, namontira je da šuti i sve ide ko po loju; ne pita ga kad doglavinja kući - jel se sad dolazi, pa onda gluva misa idućih par dana. Ne prigovara zbog ćubljenja u kladari il birtiji. Samo zarotira svoju animatroničku glavu i počne treptat.
Za žene isto tako - nema skupljanja prljavih čarapa i mokrih ručnika, prigovaranja zbog tragova pjene za brijanje u lavabou, nabrajanja jer se nije izneslo smeće, svađanja zašto se nikad neće normalno obuć kad se nekud zajedno ide i svađanja namrtvo zbog ekipe koja ga uvijek uspije zajebat pa zaglave kojekuda.
Znači kad ti se komunicira - uključiš bebu. Kad ti se ne komunicira - robot beba spava u svom ćošku il kartonskoj kutiji. Pa jel može bolje? Bed jedino može nastat u slučaju greške na softveru il nedajbože hakiranja usljed spajanja na mrežu; ono, kreneš uključit kadli se animatronička glava počne okretat ko u Egzorcistu. Zato je najbolje imat sikiru pri ruci, ak tehnologija krene po zlu bubneš bebu sikirom par puta, pobereš dijelove i dekneš je u kontejner.

Znate šta ću vam reć? Blažena vremena dok nekom tamo lumenu nije palo na pamet prtljat po silikonu i spojit ga s robotikom.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.