19

srijeda

rujan

2018

Dunja plus ginko, zaljubljeni par

Ovo će bit, nazovimo to tako, kombinatorika od priče. Jer će spojit svaštanešta. I jesen i pamćenje i kulinarstvo i ostale vrlo bitne teme.

Čekala ja kod doktora, pa mi dosadno pa kopam po mobitelu, a prek puta sjedi žena svojih šezdesetak godina i melje ko mlin čekićar o:
- Todoriću ( lopov, jebamupasmater, ja bi ga natjerala da travu pase )
- Trampu ( kakvo je to muško koje se farba i kaka mu je kosa dabožeoslobodi, sve bu nas pobio )
- reumi ( to bi meni bilo bolje grijat crep pa u krpu pa da vidiš kak bi prešlo, a ne ovak šta tu sjedim i štentam )
- vremenskoj prognozi ( ma kak bi oni to znali, otkud, to oni onak od oka vele pa ak pogode - dobro je )
- Sisvetama ( kaj vi mislite kolko ljudi sam za lampinjone daju peneza, a za onekaksezovu klizanteme tek, a sve se zmrzne i baci za par dana )...
Uglavnom melje o svemu - od dolaska Hrvata na more pa do danas. I za vraga spomene dunje i nemre se sjetit kak se zove sir od dunja.
- Joj kak ono, znam da je na k, ma nije to žele, kak ono, kitekat, kat, ket...
I ja se za vraga ubacim i velim kitnkez. Ona sva hepi.
- Ajme viš kak je to dobro kad neko zna za kitnkez, ja se ne bi sjetila do Božića. A volim kitnkez jako jest. Imala sam i recept al sam ga zametla, ne bi ga našla ni za lijek da mi treba.
- Pijte Ginko forte - velim ja.
- Kaki su to praški, za šta?
- Pa da bolje pamtite.
- A od čega se delaju?
- Pa ne znam, valjda od drveta, ima i u našem parku ginko biloba.
- Milo pa ne treba meni klupa da sjedim, a ni lišće ne bum žvegljala da morem pamtiti, i ko to more zapamtiti kak se zove i drvo i prašak.
I opet govor u vidu ekspozea od petnajst minuta. A sve krenulo s kitnkezom.

Znači, poveznica je skoro nikakva, al šta da radim, tim je tijekom išo dijalog. Ako nekog zanima, na fotkama je dunja ( od nje se radi kitnkez ) pa odma ide ginko biloba, iz petrinjskog parka, fotkan prošle godine u jesenskom kaputu ( nije za pravit klupe i ne znam jel se lišće može jest za bolje pamćenje, rađe kupite praške u ljekarni ).

I za kraj malo romantike - dunja je simbol ljubavi, sreće, plodnosti, pameti, ljepote, postojanosti i neprolaznosti ( izvor Wikipedija) ; pa ako vam neko pokloni dunju nemojte mu je bacit u glavu, pitajte da vam nabere jednu najlonkesu za kitnkez.



( kraljica jeseni, ujedno materijal za kitnkez)



( kralj jeseni, od kojeg se popravlja pamćenje)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.