Red Moon D Watch

četvrtak, 20.03.2008.

Šokiraš me, majke mi

Zbog tebe se počeh brijati u nedelju
Zbog tebe sam prestao ići gledat Želju
Zbog tebe sam kasnio daidži na dženazu
Tebi sam za dvjesto milja kupio vazu
A ti, a ti, a ti, a ti
Šokiraš me, majke mi

Nanosiš mi bol,
Nanosiš mi bol,
O šta ti je to...
Nanosiš mi bol...
Dok furaš open source...



Sigurno si je nešto slično zapjevao Tomica Bronzin kad je naišao (joj užasa) na Microsoft stranice koje populariziraju open source heroje koji koriste Microsoft tehnologiju. Zašto je domaćim Microsoft korisnicima open source toliki šok? I zar još nisu svjesni činjenice da će im uskoro biti nemoguće izbjeći open source?

IZVORI:
Tomica se šokirao
Open Source Heroes Home
Open source impossible to avoid, Gartner says

- 01:18 - Komentari (0) - Isprintaj - #