Red Moon D Watch

ponedjeljak, 30.07.2007.

Duga instalacija

Jos uvijek sam u firmi, ona instalacija SQL Servera se oduzila pa sam ostao paziti na instalatere koji su glumatali velike znalce, a samo su par puta kliknuli na Next i cijeli vrijeme gledali razne progres barove. Nakon SQL-a instalirali su patcheve, a onda su napravili upgrade aplikacije. Naravno najprije se aplikacija nije mogla spojiti na bazu, pa kad su konacno rijesili taj problem onda su shvatili da se dosta toga u aplikaciji raspalo, pa su onda fiksali podatke i tako to. Veselje.

Kako sam povremeno trebao provjeriti aplikaciju (svi na godisnjem pa morao ja) nisam obavio novu instalaciju na svojem kompjuteru. Ali malo sam zato proucavao statistiku i vidio sto ljudi koji dolaze na ovaj blog ukucavaju u Google. Pa da vam odgovorim...

vista kopira jako sporo

Pisao sam o tome, problem bi trebao rijesiti service pack, ali izgleda da su iscurili patchevi koji rjesavaju taj problem. Vise o tome procitajte ovdje: Fix Vista’s Slow File Transfer (Vista SP1 Beta Download?)

kako deinstalirati vistu

Instalirajte drugi operativni sustav. Vista nema opciju deinstall.

kao instalirati ubuntu 7.04 na apple

Pretpostavljam da pitanje zapocinje s kako? Bas sam isao pogledati i vidim da stvarno nema 7.04 verzije za Mac (ima 6.10). Cak doma imam i one orginalne Ubuntu cd-ove za Mac. Ali izgleda da je stvar u tome da ih nema na svim mirrorima. Pronasao sam tekst o instalaciji na Mac (Ubuntu 7.04 on a MacBook), a image se moze skinuti ovdje: Ubuntu 7.04 (Mac (PowerPC) and IBM-PPC (POWER5) desktop CD).

stripovi torrent

Koliko sam vidio skoro svi torrent trackeri imaju mogucnost za trazenje stripova (kljucna rijec comic). Npr. Demonoid ima i posebnu kategoriju za to, a imate i nasu binaries grupu na kojoj ima stripova.

key za vistu ultimate

Tim sportom se ne bavim.

navision torrent

Sto ce vam to? Za koristenje ne preporucam piratsku verziju, a ako hocete demo mozete ga dobiti.

povratak iz hibernacije

je ponekad jako tezak, pogotovo ako imate Vistu na laptopu. Ako ste hibernirani u stvarnom zivotu onda vam ne mogu pomoci, ali bilo bi lijepo kad bi nam rekli kojeg providera upotrebljavate za to.

windows se resetira kada sam na internetu

Meni to smrdi na problem s modemom. Pogledati u event log i vidjeti da li ima nesto. Promijeniti i staviti nove drivere. A mozda je i neki nametnik. Staviti neki virus koji radi provjeru prije kompletnog podizanja sustava (Avast to radi).

fud monkey

Link na tekst je tu lijevo u stupcu.

kako je linux besplatan

Tako sto jos uvijek ima dobrih ljudi na svijetu koji ne smatraju da treba za svaki posao odmah i neizostavno dobiti novac. A neki misle i da bi za promjenu mogli napraviti nesto dobro za druge ljude. Neke veseli rad na kernelu i distribucijama. To im dodje nesto kao hoby. Iako je naizgled Linux besplatan ipak na kraju krajeva netko plati za taj razvoj. Kao sto je slucaj i s drugim besplatnim stvarima. Ali besplatnost nije najveca odlika Linuxa. Sloboda i otvorenost su bolje od toga.

- 19:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #