Ratni Čekić

srijeda, 01.12.2010.

Napad na goblinski kamp -Setsuna abdul khalim

Dali se sjećate početka moje priće i otkuda mi tri ožiljka na licu?
nisam prije bio tako jak ratnik. nekoć davno sam bio jadno biće koje je imalo samo svoj bodež (jambia)


Uploaded with ImageShack.us
i nisam imao puno iskustva u ratovanju. Naućio me bijeli čovjek koji me spasio od goblina. onaj bijeli čovjek zvan Diedrich Klatt koji me prihvatio u karavanu i napravio ranika od mene me naućio kako da maćem napravim razliku u ovom prokletom i zaboravljenom svijetu. Ova pobjeda je za njega.
Vođeni Markom došli smo do goblinskog kampa. Misija je bila jednostavna ubiti svakog goblina koji nam stane na put. Držali su patuljka za taoca koji je posjedovao kartu koja nam je bila potrebna za doći do našeg konačnog cilja.
Kako smo bili glasni njihovi izvidnici su nas opazili i velika grupa njih nas je čekala na ulazu u njihovo selo. bili su spremni braniti svoj dom do kraja, ali na ovom svijetu ima mjesta samo za jednu stranu. Mark je krenuo u napad sa svojim konjem i dugim kopljem . pratio sam ga u stopu sa svojim kuburama, i ostali su vođeni našim primjerima krenuli u bitku hrabro. Nakon nekog vremena goblini su počeli bježat . no skriveni snajperisti visoko na stablima sijali su smrt. sakriveni u šumi poslali smo jako ranjenog vilenjaka da izvidi jer njegova gracioznost u skrovitosti su nadmašeni samo njegovom pohlepom . nekako je usmrtio jednog ili dva te izvidio situaciju.

svi osim mene su imali teške rane no krenuli smo dalje hrabro. dao sam svog Oštricu( konj ) marku pošto je njegov konj bio teško ranjen i poslao ga je doma. napunio sam kubure i krenuli smo u susret zelenoj plimi.
pred samim ulazom se grupa od desetak goblina i njihovog šefa koji je imao kuburu( kuburu!? zaboga od kuda goblinima kubura??) oko njega bila su dva tornjevita orka sa velikim dvoručnim sjekirama. goblin je htio pregovarati o našoj predaji. glupo stvorenje je skoro dobilo strijelu iz Caelovog luka , no ipak je pogodila onog jednog orka . U tom trenu počela je borba . sasjekli smo brzo gobline no orkovi su bili doista jaki. i sam šef njhov koji je vrlo spretno rukovao dvoručnim maćem ( imamo gma s puno mašte) je rezao malo po malo Marka. jednog orka smo sredili Cael i ja munjevito brzo i nakon svih ispucanih kubura isukao sam dugi mać i suoćio se s njihovim šefom koji je nedugao nakon podvio rep i pobjegao.
čak su pustili i vukove ali ni to na s nije zaustavilio. spasio sam patuljka. i dao mu svoj dvoručni mać .opet sam napunio kubure( ovaj put samo dvije jer su mi se ostale zaglavile , mora da je zbog blata) došli smo pred kolibu u kojoj se skrivao šef . rekoh theu da zapaali kuću i dok se on pripremao uperio sam pištolje prema vratima i opet uz veliku sreću i odlične reflekse usmrtio sam njihovog strašnog maga jednim razornim hitcem u glavu. patuljak ej ušao u kolibu gol i započeo klanje( da me bar poslušao za oklop) sve ih je ubio sam. nesto je bilo u sobi , nesto pokriveno. zle sumnje u meni su rasle i otkrih to zlo . ispred mene se nalazilo zrcalo sa neakakvim demonskim odrazom mene i Marka.

Uploaded with ImageShack.us

razbih to zrcalo kuburom i baš zbog toga zlo je postalo slobodno i jurnulo na nas . iako su bili iste kopije nas nisu bili ranjeni i nekako su bili življi nego orginalii. mark je od straha pobjegao. usmrtio sam svoju kopiju i krenuo prema Markovoj. nakon kratke borbe moje sječanje prestaje....

01.12.2010. u 13:37 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< prosinac, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Ožujak 2013 (2)
Studeni 2012 (1)
Travanj 2012 (1)
Ožujak 2012 (12)
Veljača 2012 (9)
Svibanj 2011 (1)
Travanj 2011 (1)
Ožujak 2011 (1)
Prosinac 2010 (2)
Studeni 2010 (3)
Listopad 2010 (5)
Rujan 2010 (2)
Kolovoz 2010 (1)
Svibanj 2010 (2)
Travanj 2010 (6)
Ožujak 2010 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Mnogo je stoljeća prošlo od osnitka Carstva, no sjena kaosa još uvijek leži na njemu. Svijet ljudi je na samrti, hoće li se uzdići ili propasti... Ovo je prića o sudbini mladih osoba koje sanjaju da postanu nešto više, da pronađu sebe i svoju sudbinu...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr