Ratni Čekić

srijeda, 06.10.2010.

cael 7

Tiho smo se suljali kroz sumu kako bismo iznenadili neprijatelja.


Uploaded with ImageShack.us

Sara i ja smo predvodili nasu grupu i uskoro naisli na gobline i orkove.Napeo sam strijelu tiho i odapeo je u glavu jednom od goblina.


Uploaded with ImageShack.us

Hahaha kako je samo pao na tlo. Sedam ostalih placenika iz nase grupe je napelo samostrijele i odalpelo jedan val boltova prije nego su se sjurili na neprijatelja. Setsuna se derao nekakva formacija i davao nekakve cudne naredbe koje mi nisu imale smisla pa sam ga po obicaju ignorirao i klao neprijatelja sto sam bolje mogao i stigao. Primjetio sam da zacudo orkovi imaju nadasve razlicite oklope na glavi.


Uploaded with ImageShack.us

Tko bi rekao da su sposobni za iakakvu kreativnost i uopce kovanje 2 razlicite stvari. Avandor je bio totalno opcinjen uletio je u borbu hrabro, ali glupo i nista sto sam se ja derao nije doprijelo do njega. Uskoro je bio opkoljen sa 4-5 orkova i cinilo mi se da ce pokleknhut pred njihovim napadima. Ali zacudo on je odoljevao njihovim napadima ia dapace ih sjekao jednog po jednog. Ja sam mu malo pomogao sa svojim strijeleama. Ambroz i luky su po obicaju stali iza nekog drveta sa stitovima i 'pokrivali' ostale od eventualnih napada. Setsuna je u zadnji cas uletio u borbu kod avandora i sasjekao ostale orkove. Luky i ambropz su takoder se pridruzili borbi kada su orkovi dotrcali do njih i poceli ih napadati. Cak su i uspjeli sasjec par na moje cudenje. Poceo sam uvjeravati druzinu da se vratimo do glavnog kampa i zalijecimo rane posto je avandor bio ozbiljno ranjen, a ni ostali nisu prosli bez ogrebotine. Avandor je bio vrlo tvrdoglav i nije se htio vratiti a setsuna je takoder navaljivao da kreenmo dalje. Pitao sam ga gdje dalje u smrt?? Budala arapska ponekad samo srlja ko muha bez glave u borbu. Jednog dana ce ga to kostati zivota. Na kraju sam ih uspio jedva nagovoriti da se vratimo i da nece druge druzine dalje doc jer nemaju saru da nas vodi ravno do neprijatelja.

06.10.2010. u 11:11 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< listopad, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ožujak 2013 (2)
Studeni 2012 (1)
Travanj 2012 (1)
Ožujak 2012 (12)
Veljača 2012 (9)
Svibanj 2011 (1)
Travanj 2011 (1)
Ožujak 2011 (1)
Prosinac 2010 (2)
Studeni 2010 (3)
Listopad 2010 (5)
Rujan 2010 (2)
Kolovoz 2010 (1)
Svibanj 2010 (2)
Travanj 2010 (6)
Ožujak 2010 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Mnogo je stoljeća prošlo od osnitka Carstva, no sjena kaosa još uvijek leži na njemu. Svijet ljudi je na samrti, hoće li se uzdići ili propasti... Ovo je prića o sudbini mladih osoba koje sanjaju da postanu nešto više, da pronađu sebe i svoju sudbinu...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr