Ratni Čekić

ponedjeljak, 05.04.2010.

danas umirem , ovo je priča o tome

Uvod u ludost

nakon one grobnice prije 3 tjedna sve mi se čini da je nešto izvan svojih normalnih granica ludila. sve se čini nekako promjenjeno.
nema ni Morrslieba na noćnom nebu. grad u kojem smo došli je je bio napadnut od strane goblina što nije uznemiravajuće , ono što je je to da oni nisu oćekivali napad i nisu imali opkop oko grada.
Jedan grad carstva još tako velik da nema opkopa?
i kažu da je čudno da goblini( bauci kako oni zovu) napadnu grad.
ne znam što ali stvari nisu na svom mjestu.

Ležim i utapam se u krvi s probijenim prsnim košem pri abdomenu.
no da se vratimo kako je došlo do toga.
krenuli smo neustrašivo prema dnu rudnika. iznenadio me taj vilenjak. hah nisam očekivao takovu dozu hrabrosti i srčanosti od te vucibabe i dangubice.



nagovorili smo još jednog rudara da nam se pridruži.
opremio sam ih s lukovima i svojim samostrelom. uzeo jedan kratki luk od drakea(vilenjak). od sad ga zovem zmaj i ako sam imao kakovih sumlji i nedoumica sve je nestalo.
hrabro smo se suočili zasjedi. hodnik je bio uzak kleknuo sam na jedno koljeno da jer sam imao mali luk te da bi otvorio mjesta za izvrsnog eksperta od luka drakea(zmaja) pod punim imenom zvanog Cael'ul'Mair Eldendrakea.
ubili smo jednog goblina drugi je pobjegao u tamo iz koje je došao. pred nama se stvorilo račvanje puteva.
ambroz iako ranjen je iznio mišljenje da ma snažan osjećaj da su žene na putu u desno , tojest da je čuo njihove krikove iz tog smjera. krenuli smo s odlučnim korakom. pred moim očima se tamni hodnik nakon dugo hodanja zamjenio prostranom prostorijom u kojoj su bile neke četri figure visoke oko tri i po stope s plaštevima i kapuljačama.
jurnuli su prema meni . zmaj vilenjak je jednog pogodio. došli su i pokazali svoje lice na svijetlu. divovski štakori kažem vam s crvenim očima. heh nasmijeh se sudbi , ispustih luk. mač se stvorio poput munje u rukama i stit ga pratio prilično poštenom brzinom. heh opet je sudba bila na mojoj strani upoznao sam dvojcu sa njihovim stvoriteljem kakov god on bio. dvojca su pobjegla pred mojim mačem i zmajevim strijelama. luki je nekako junački iskočio i tjerao ih do okna u koji su pala ostala dvojca. nagovorili smo spretnog lukya da ode dole s užetom i dizalo digne. uspio je u naumu ali je uganuo gležanj. ambroz je spretno i brzo vratio zglob i pomogao lukyju da hoda normalno(više manje).
krenuli smo niz okno u dizalu.
tama bijaše bogata tog dana jer da nije bilo baklji mrak bi nas pojeo i sažvakao i ispljunuo.
došli smo do vrata uz neko prepiranje s lukyjem. i on je mehanizam sredio. ostalo je samo na meni da ih otvorim.
bijahu 8 stupova u prostoriji. 24 djeve gole zavezane i oskvrnute. krv im je tekla niz bedra. nekakav krug je bio oko njega tisuću i jedna crna svijeća. neki mag je čarao zlu magiju pokraj njega je bio tamni vitez , u krugu je neki zeleni kamen davao zelenkastu svijetlost nad truplom nekim a iznad je lebdio neki demonski stvor. tamni vitez je krenuo polako prema nama no ja sam krenuo hrabro prema njihovom magu, ovaj isti je imao zube poput morskog psa.
puno svijeća sam porušio u nadi da obred neće moć nastaviti. iz sekunde u sekundu rezao sam mačem maga.
onda je neku zlu magiju bacio na mene i glava mi je bila spremna eksplodirat. rasjekao sam ga jednim divljim rezom na pola. no iz polovica su se stvorila dva demona. i onaj lebdeći demon me napao no ubrzo je shvatio da je mač tvrđi od njegove lubanje. molio me da prestanem. hah rekao mi je da će mi njegov gospodar dati 1000 zlatnika no ja sam mu odgovorio da ću mu dati samo jedan put k svome gospodaru u bezdan. pobjegao je kroz tajni prolaz. Zmaj je poviknuo da treba pomoć okrenuo sam se u potrčao u pomoć. on je trčao u susret i oboje ranjeni smo se spremili za nalet dvometarskog crnog i jezivo zlog viteza. borili smo se izbjegavali udarce zadavali ih no kao da mu je gospodar podario besmrtnost. štit mi je pukao kod drugog udarca pod silinom njegovog divovskog mača. našao je pukotinu u mome oklopu i udario svom silinom no neki crveni čekić se stvorio iz ničega i parirao silni udarac. zdao sam još nekoliko njih i tada je sudba bila kao uragan nemilosrdna. kaznio me za sve grijehe koje sam učinio prema njegovoj zloj braći . pao sam na tlo . Zmaj ga je napao al okop crni je bio kao tvrđava. i Zmaj je pao nakon svog plesa.
probio me je s mačem.
ležim i utapam s u krvi.
Sretan sam što sam upoznao vilenjaka.
ovako ja umirem sin od pustinje. gospodar putovanja. iskupljen od svih grijeha bar se ja tako nadam.

Kuran 5:33-34
Kazna za one koji protiv Boga i Poslanika Njegova kuju zlobu i koji nered na Zemlji čine jeste: da budu ubijeni, ili razapeti, ili da im se unakrst ruke i noge odsijeku ili da se iz zemlje prognaju.* To im je poniženje na ovome svijetu, a na onome svijetu čeka ih patnja velika,
ali ne i za one koji se pokaju prije nego što ih se domognete! I znajte da Bog prašta i da je milostiv.
bog to želi

05.04.2010. u 21:29 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< travanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Ožujak 2013 (2)
Studeni 2012 (1)
Travanj 2012 (1)
Ožujak 2012 (12)
Veljača 2012 (9)
Svibanj 2011 (1)
Travanj 2011 (1)
Ožujak 2011 (1)
Prosinac 2010 (2)
Studeni 2010 (3)
Listopad 2010 (5)
Rujan 2010 (2)
Kolovoz 2010 (1)
Svibanj 2010 (2)
Travanj 2010 (6)
Ožujak 2010 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Mnogo je stoljeća prošlo od osnitka Carstva, no sjena kaosa još uvijek leži na njemu. Svijet ljudi je na samrti, hoće li se uzdići ili propasti... Ovo je prića o sudbini mladih osoba koje sanjaju da postanu nešto više, da pronađu sebe i svoju sudbinu...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr