Brainstorming sesija – Petar (BGO), Stjepan i Tomislav

20 prosinac 2016

Nakon odrađenog istraživačkog dijela koji je uključivao dubinske intervjue s polaznicima fitnes centra BGO, etnografska istraživanja konkurencije (Vita Underground, Core Gym), antropološke istraživačke metode tokom i nakon treninga u BGO, analizu rezultata dobivenih iz anketnih upitnika starih polaznika (2014.) i sažimanje trendova u fitnes industriji sjeli smo s voditeljem fitnes centra BGO Petrom Jurinom kako bismo odradili brainstorming sesiju.



Prvotno smo dogovorili elemente koji će biti uključeni u sesiju. Elemente smo temeljem istraživačkog procesa podijelili na: a) Cijenu s parkingom, b) Odnos s trenerom & Info pult, c) Rekviziti, d) Dojam čistoće u centru, e) Intenzitet treninga, f) Organizacija treninga, g) Savjetodavna uloga i h) Dostupnost termina.

Zatim su elementi raspisani na bijelu ploču i ostavljeno je prostora kako bi za svaki element mogli zalijepiti što više ideja pomoću poste it-a.
Uslijedio je 15 minutni proces sažimanja ideja (svaki od sudionika za sebe) nakon čega su ideje zalijepljene na ploču i potom je uslijedila diskusija.

Kod cijene s parkingom diskusijom je uočeno da je cijena treninga koju nudi BGO, s obzirom na stanje svlačionica, previsoka, te je najistaknutija ideja bila ponuditi vlasniku paviljona 50:50 udio u svlačionice, dok su neke od ideja još bile da se iznos uložen u poboljšanje svlačionica prebije s iznosom mjesečnog najma.

Kod elementa „odnos s trenerom & info pult glavna je ideja bila jasno artikulirati i bilježiti ciljeve polaznika, odnosno poboljšati komunikaciju na relaciji trener – polaznik kako bi se ciljevi jasno definirali i bilježili, a shodno tome modificirao intenzitet treninga i opterećenje s kojim polaznici rade. Predloženi su stroži odnosi na relaciji trener – polaznik kako bi se naglasilo dosezanje postavljenih ciljeva. Predložena je i jača komunikacija između trenera i info pulta u svrhu ažuriranja informacija o ciljevima polaznika s obzirom da se treneri rotiraju i ne mogu svi pamtiti sve polaznike. Predloženi su i dodatni materijali za polaznike koje bi dobili na info pultu u obliku obrazaca za analizu prehrambenih navika polaznika. Nastavno, predlaže se razviti nekoliko osnovnih tipova prehrana (za povećanje mišićne mase, za mršavljenje i sl.) kako bi ih polaznici mogli uklopiti u svoje ciljeve. Sve prethodno navedeno predlaže se uklopiti u jedan info fascikl s osnovnim informacijama o tipovima treninga, uvjetima korištenja usluga fitnes centra, prehranom, praćenjem napretka, savjetodavnim segmentima i sl. Kao najveći doprinos predloženo je metričko praćenje napretka polaznika u obliku „Basic Gym One Lab-a“ gdje bi polaznici u mjernim jedinicama mogli pratiti napredak u smislu kilograma, centimetara kao i sam vizualan napredak. Na info pultu su predložene i vizualne preinake u obliku motivacijskih poruka za polaznike, kako na samom pultu, tako i na podu oko pulta i ulaza u BGO.

Element koji uključuje rekvizite potaknuo je neke kvalitetne ideje. Prvenstveno, predlaže se neka vrsta sredstva za čišćenje kako bi rekviziti bili dezinficirani. Možda bi bilo dobro uvesti dodatno uže, s obzirom da se radi o velikom prostoru, a velik broj grupa uzrokuje nedostatak nekih rekvizita. Predloženo je estetski i vizualno na „cool“ način osmisliti parkirno mjesto za girje po uzoru na jednu inozemnu teretanu. Ulaz u teretanu obojan je trenutno u plavo, što odstupa od BGO standardnih boja, te se predlaže ulaz prilagoditi vizualima BGO-a i nacrtati logo s upečatljivom porukom dobrodošlice na plohu iznad ulaznog prolaza. Kao dodatna vrijednost u sklopu centra potiče se razmisliti o uvođenju bidona vode. Predloženo je i vizualno rješenje zelene površine uz pult, koja je estetski i vizualno loša, a sama površina potpuno neiskorištena. Neki od prijedloga bili su sponzorirani transparenti, pri čemu bi oglašivački prostor bio na neprozirnoj ceradi te možda neki motivacijski plakati, kao i reklame na prozorima paviljona. Kao jednostavno, a korisno rješenje vezano za rekvizite predloženo je slaganje rekvizita prije treninga ovisno o broju stanica na treningu (pomoglo bi u organizaciji također). Također, jedno od idejnih rješenja je uvođenje posebne zone za zagrijavanje u sklopu fitnes centra, a dubljom diskusijom predložena je staza za trčanje od svlačionice do ulaza u BGO. Muzika u BGO mogla bi biti više u dance ritmu, a pomoglo bi sastavljanje playlista.

Kod dojma čistoće prostora, predložen je također dezinfekcijski sprej, kao i kod korištenja rekvizita. Zeleni tepih na koji se žalio veći broj polaznika predlaže se zamijeniti crnom gumom, koju je higijenski lakše održavati.

Što se tiče intenziteta treninga koji je od strane nekoliko polaznika bio kritiziran kao „preblag“ predlaže se na ploču uz vježbe staviti preporučene težine (umjereni intenzitet) za rekvizite s kojima se vježba te bi na taj način oni koji žele intenzivniji trening jednostavno trebali povećati težinu s obzirom na onu koja stoji na ploči. Jedan od prijedloga uključuje i završetak treninga 15 minuta prije početka idućeg, kako bi u tih 15 minuta bila ponuđena opcija „finisher“ ili „Challange“ za sve one koji osjećaju da imaju još snage za dodatni napor. Kod treninga izdržljivosti preporuča se povećati trajanje izvođenja vježbe s 40 sekundi na 60 sekundi kao i ubacivanje dodatnog (trećeg) kruga.

Kod organizacije treninga prijedlog je poraditi na komunikaciji trener – info pult kako bi trener prije samog treninga dobio ažurne podatke o polaznicima koji dolaze na termin i sukladno polaznicima posložio stanice kako bi intenzitet bio prilagođen polaznicima koji dolaze. Unutar samog treninga treneri bi se trebao aktivnije angažirati na način da uloži više vremena promatrajući izvođenje vježbi kod svakog od polaznika, kako bi unutar samog treninga pomogao kod potencijalnih modifikacija oko težina rekvizita. Prilikom svakog treninga predlaže se polaznike – početnike obilježiti diskretnim narukvicama (da se razlikuju od ostalih polaznika) kako bi treneri posebno mogli pratiti njihovo izvođenje vježbi i pomoći im ukoliko uoče nepravilnosti kod vježbanja.

Kod elemenata savjetodavne uloge predlaže se u sklopu web stranice otvoriti posebnu zonu, poput intraneta za postavljanje pitanja, razmjenu iskustava i sl. Također, na webu bi polaznicima mogli pomoći video materijali koji bi ukratko prezentirali trening koji se taj dan izvodi. Predlaže se organizirati „fit test“ u svrhu testiranja trenutnih sposobnosti kako bi polaznici mogli samostalno odrediti težinu rekvizita i određivati intenzitet vježbanja. Predlaže se praćenje napretka kroz aplikaciju (povezano s BGO Lab-om). Praćenje je periodično, svaka dva tjedna se predlaže ažurirati podatke. Kao dodatna potpora BGO Labu predlaže se održati testiranje netolerancije na hranu, kako bi se s popisa plana prehrane za svakog polaznika uklonile adresirane namirnice s testiranja. Time bi planovi prehrane dobile na većem značaju, a i metrika bi uz pridržavanje prehrane i prilagođavanje intenziteta vizualno kroz aplikaciju dala konkretne brojke vezane uz napredak (kile, centimetri, fotografije). Predložen je besplatan e-book za sve polaznike koji uključuje raspisivanje osnovnih savjeta, treninga, prehrane i motivacije. Kao prijedlog približavanja korisnicima, preporuča se detaljno praćenje ciljeva polaznika i shodno tome informiranje (putem facea, e-maila) o potencijalno zanimljivim radionicama u sklopu BGO centra.

Što se dostupnosti treninga tiče, predloženo je kvalitativno i kvantitativno ispitati potrebu za otvaranje dodatnih termina na većem uzorku. Neki od prijedloga su termini u 10:00 ili 11:00 radnim danima.

Customer Journey Map - Basic Gym One

15 prosinac 2016

Na temelju dubinskih intervjua korisnika BGO i analize njihovih odgovora, napravljena je mapa iskustva korisnika.
Putovanje korisnika se sastoji od nekoliko temeljnih koraka koji su detaljno opisani na mapi: 1) Svjest, 2) Istraživanje, 3) Inicijalni kontakt, 4) Susret s dvoranom, 5) Susret s info pultom, 6) Susret sa svlačionicom, 7) Trening i 8) Iskustvo nakon treninga.
Putovanje korisnika popraćeno je i njihovim emocionalnim stanjem koje se nalazi u dnu mape, pa se time prati i emocionalni put korisnika kroz određeno iskustvo (grupni treninzi u BGO).




Više o iskustvima korisnika raspravljat će se na brainstorming seseijama.

Strategy Canvas - BGO, Core Gym i Vita

14 prosinac 2016

Temeljem etnografskog istraživanja u fitnes centrima Core Gym, Vita Underground kao i Basic Gym One procijenjene su ključne stavke prijedloga vrijednosti.
Procjenom istraživača navedene su neke od ključnih stavki prijedloga vrijednosti (Slika).
Evidentan je, po kupca negativan, nesrazmjer u komponentama "cijena s parkingom", "dojam čistoće prostora za vježbanje", "intenzitet treninga" te "svlačionice i tuševi."
Također su evidentni po kupca pozitivni nesrazmjeri između BGO i preostalih fitnes centara, a očituju se u "odnosu s trenerom", "savjetodavnoj ulozi" i "dostupnosti termina."

Zelena - BGO; Plava - Core Gym; Narancasta - Vita Underground



Detaljnije o procjeni tijekom brainstorming seanse.

Etnografska analiza korisničkog iskustva (n=3) - Core Gym

Napravljena je etnografska analiza korisničkog iskustva u dvorani Core Gym na način da su tri polaznika (Stjepan, Ivan i Cvijeto) prošli cijeli proces probnog treninga, koji je procjenjen narativno te obogaćen fotografijama.

Za analizi će se za referentne točke korisničkog iskustva koristiti sljedeće: 1. dolazak, 2. prvi kontakt u dvorani, 3. ponuda u dvorani, 4. svlačionica, 5. prvi kontakt s trenerom, 6. trening, 7. tuširanje, 8. mogućnosti nakon treninga.

1. Dolazak

Besplatni parking je omogućen ispred dvorane.



Kada se dođe na destinaciju, jasno je naznačeno Core Gym.



Nakon ulaska u dvoranu, jasno je naznačeno gdje se nalazi recepcija.



2. Prvi kontakt u dvorani

Recepcija je uredna i ne može se pogriješiti. Cura na ulazu je bila pomalo nepristojna, ali je jasna bila.



Uputa pri ulasku u dvoranu.



3. Ponuda u dvorani

Cijena funkcionalnog treninga je 200 kn (studenti - neograničeno), 250 kn (neograničeno - regularni) ili 180 kn (neograničeno do 15 sati - regularni). Uz funkcionalni trening postoji i ponuda borilačkih treninga. Funkcionalni treninzi su u terminima 11, 19 i 20 h.

Dvorana je prostrana (ali manja od Basic Gym One i Vita-e) te djeluje čisto, a rekvizita ima više nego dovoljno.













4. Svlačionica

Svlačionica je prostrana s prostranim ormarićima. Također, svlačionica je čista.



5. Prvi kontakt s trenerom

Prvi kontakt s trenerom nije bio idealan, naime kako je cura na recepciji bila malo neprofesionalna, samo nas je uputila na svlačionicu i pokazala trenera. S obzirom da se mi onda nismo otišli javiti treneru, zapravo nije bilo "upoznavanja" nego smo odmah započeli trening (a trening je počeo 10 minuta kasnije).

S trenerom smo se upoznali nakon treninga, na našu inicijativu, ime trenera je Siniša (slika ispod). Trener je simpatičan i aktivan je cijeli trening. Anegdota s treninga: trener samo kaže muški žuta, ženske roza girja, pa tako radimo sve vježbe (koje se rade s girjom) zapravo s girjom od 16 kg, a neke vježbe koje smo na kraju odradili sigurno ne bismo uopće radili s tolikom kilažom u Basic Gym One.



6. Trening

Trening je bio funkcionalni, radilo se puno raznovrsnih vježbi, a po intenzitetu je značajno teži nego u Basic Gym One. Postoji nekoliko različitih krugova tijekom treninga, koji se ponavljaju po dva puta. Međutim krug nikada nema više od pet stanica. Cijeli trening je bio jedan od najtežih treninga koje smo svo troje ikada imali. Trener daje maksimalno jednominutnu pauzu nakon kruga.

Nakon treninga smo pričali s tipom koji je voditelj na televiziji i koji dolazi u Core Gym već mjesec ipo. Rekao je da je oduševljen treningom i da se rotiraju treneri, te da svaki ima neki svoj trening te da se nikada nije dogodilo da je isti trening.



Na početku se kao i u Vita-i zamole članovi da sami naprave 10 minutno zagrijavanje, zatim ide dinamičko istezanje sa štapovima (također kao u Vita-i), nakon čega slijedi trening. Istezanje na kraju treninga je dano članovima kao preporuka, međutim nije vođeno.

Kao što je to slučaj bio i u Vita-i, muzika je bila jako dobra te je ozvučenje dobro.

Bidon vode je dostupan polaznicima (voda stoji blizu mjesta treninga).

7. Tuširanje

Tuš kabine su bolje od onih u Basic Gym One, ali lošije od onih u Vita-i.





8. Mogućnosti nakon treninga

Mogućnosti nakon treninga su limitirane.

Razgovor s Cvijetom i Ivanom nakon treninga iznjedrio je sljedeće:

1. Oboje smatraju Core Gym boljim treningom (jer su se više umorili)
2. Core Gym je jeftiniji
3. Oboje će od siječnja krenuti u Core Gym

Vrijedi istaknuti nekoliko izjava: Cvijeto "ovi treninzi su slični onome što je bilo u Basic Gym One prošle godine" ili "kad sam izdvojio vrijeme, ovo je ono što mi treba, a to je da me netko gazi", Ivan "najbolji treninzi ikad".

Iz prethodnog je moguće zaključiti da postoji više persona kupaca, koji imaju različite motive, npr. vrijedi istaknuti da niti Cvijeto niti Ivan ne rade tijekom zime, pa je njima ovakav tip treninga odličan. Vrlo vjerojatno postoje persone, kojima je ovakav tip treninga prenaporan i ovo nije ono što traže. Ja sam osobno iscrpljen cijeli dan nakon treninga. Međutim, oboje (Cvijeto i Ivan) su odlučni promijeniti dvoranu.

Eksperiment u odlučivanju između dvije opcije (n=2)

13 prosinac 2016



Napravljen je eksperiment na jednom članu (Cvijeto) te još jednom polazniku (Ivan; međutim on dolazi besplatno). Ova dva polaznika su odabrana jer imaju najmanju vrijednost za Basic Gym One (tu su mjesec-dva godišnje).

Polaznicima je prezentirana ponuda i fotografije od Vita Underground te ih se pitalo, kako im se čini naspram Basic Gym One?

Oba polaznika su rekli da bi se prebacili tamo. Cvijeto se prvotno činio odlučan da će se prebaci tamo od siječnja, dok je drugi polaznik (Ivan) rekao da bi se prebacio tamo u slučaju da je duže u Zagrebu. Vrijedi istaknuti da se nakon eksperimenta, prvi polaznik izjasnio da zapravo ne bi mijenjao jer mu je dobra zafrkancija s trenericama (neka vrsta polu-flerta), na što se drugi polaznik složio.

Ipak, polaznicima se svidila raznolikost ponude u Vita Underground (CrossFit+SPA+teretana+promotivna ponuda) i cjelokupna svlačionica s tuševima.

Analiza korisničkog iskustva Basic Gym One (n=5)

12 prosinac 2016

Napravljena je analiza korisničkog iskustva treninga u 17:30 (endurance) u dvorani Basic Gym One, pri čemu sam (Stjepan) sudjelovao na treningu te kasnije potaknuo razgovor u svlačionici.

Trening je vodila Gabi. U raspravi su bili uključeni Stjepan, Cvijeto Moretić, Ivan Pavlina i tri dečka u svlačionici.

Korisnici su zadovoljni s parkingom. Nekoliko polaznika je bilo skeptično glede ostavljanja jakni i hlača u svlačionici, već preferiraju ostaviti stvari kod ormarića kraj recepcije.

Svih pet polaznika uključenih u raspravu imaju pozitivno mišljenje o trenerici.

Trenerici se zamjera što ne navodi koliko je sekundi ostalo prilikom vježbanja (npr. još 30 sekundi, još 15 sekundi).

Nekoliko polaznika je tražilo veći intenzitet treninga. Rasprava u svlačionici je dovela do većinskog konsenzusa (4 od 5) da je drugi trening (tzv. snaga) nedorečen (moguće je da treba imati puno bolje upute glede kilaže u prvih 15 minuta treninga). Glede treninga u 17:30, svi polaznici su zadovoljni, međutim polaznicima (3/5) se čini da ne dostaje još intenziteta ili još jedan krug (tipa treći krug opcinalno). Također (2/5) polaznika je izrazilo želju da se endurance trening omogući u 10:00 sati.

Cvijeto Moretić mi je kasnije rekao (1 na 1) da su bili intenzivniji treninzi prošle godine. Dojam je da bi trebalo možda ponuditi na kraju treninga opciju ljudima tko želi dodatno nešto odraditi (ili krug ili određene vježbe koje mogu sami odraditi ili slično).

U svlačionici je bilo nezadovoljstvo jer se nitko od 5 ljudi uključenih u raspravu nije mogao otuširati zbog vrele vode. Provjerio sam vodu i uistinu se nije moglo tuširati, svi polaznici su praktički smrdljivi obukli svoju robu u kojoj su došli. To bi se definitivno trebalo promjeniti, polaznici su rekli da se to već više puta desilo.

Sumarno, može se zaključiti sljedeće:

1. Trening snage je većini (4/5) nedorečen i trening treba modificirati.
2. Trening izdržljivosti treba proširiti (3/5) (opcija za one koji žele dodatno odraditi)
3. Svlačionice se trebaju modernizirati (u prvom redu tuš kabine)

Analiza kvalitativnog istraživanja provedenog u BGO

11 prosinac 2016

U svrhu dubinskog razumijevanja polaznika fitness centra Basic Gym One, odnosno njihovog zadovoljstva dobivenom uslugom naknadno su analizirani anketni upitnici iz svibnja 2014. godine. U istraživanju je sudjelovalo 46 ispitanika, a kako se tadašnje osoblje BGO promijenilo, ignorirane izjave o zadovoljstvu trenerskog osoblja, te su kao fokus analize uzeti socio-demografski podaci (spol, dob, mjesto stanovanja i radni status), izvor putem kojeg su polaznici čuli za BGO te presudan kriterij koji smatraju bitnim za odabir adekvatnog fitness centra. Također, u analizi je posebna pažnja posvećena otvorenim pitanjima u kojima su ispitanici sugerirali što bi izmijenili u sklopu BGO.
U istraživanju je sudjelovalo 30% ženskih (n=14) ispitanika te 70% muških (n=32) ispitanika. Prosječna starost ispitanika u uzorku iznosila je 30 godina, a starost po spolovima nešto se razlikovala, pa je prosječna starost žena bila 27 godina, a prosječna starost muškaraca 31 godinu. Raspon starosti kod ispitanika kretao se između 18 do 48 godina starosti.



Gotovo četvrtina ispitanika (24%) živi na području Novog Zagreba, što im je lokacijski pogodno, a 22% ispitanika živi u centralnom dijelu grada ili u obližnjim kvartovima (Trnje, Kruge, Medvešćak i sl.). U zapadnom dijelu grada (Malešnica, Gajnice, Stenjevec, Špansko i sl.) živi 17% ispitanika, dok ih 15% živi u kvartovima oko Jarunskog jezera (Jarun, Prečko, Vrbani i sl.). 11% ispitanika živi u istočnom dijelu grada, a čak 11% ih je iz drugih gradova (Samobor, Rakov potok, Velika gorica i sl.).



Čak 72% ispitanika za BGO je čula preko preporuke, dok su preostali kanali podjednaki (Web stranica 11%, Facebook 9%, ostalo 8%).



Ispitanici su se izjasnili da im je pri odabiru adekvatnog fitness centra najbitnija stručnost kadrova (treneri) i to čak u 43% slučajeva, a potom preporuka prijatelja, poznanika ili neke treće osobe (31% slučajeva). Preostali čimbenici krajnje odluke za odabir adekvatnog fitness centra su lokacija (17%) i cijena (9%).



Što su ispitanici rekli o prostoru za poboljšanje usluge BGO fitness centra

„Promijeniti tepih“
„Poboljšati svlačionice, prvenstveno riješiti problem higijene i grijanja u njima. Poboljšati disciplinu na samim treninzima jer se događa da određeni članovi proizvoljno biraju treninge, omalovažavaju trenere, ometaju druge vježbače itd.“
„Na treninzima su prevelike grupe, nema više basic i pro grupa pa je pala kvaliteta samog treninga.“
„Ponekad se stvaraju prevelike gužve koje uzrokuju da fali pokoja šipka ili box.“
„Poraditi na čistoći prostora“
„Higijena je loša, podloge su zmazane i hladno je u svlačionici“
„Zamijeniti bicikle i dodati koji rekvizit“
„Tepisi su grozni“
„Ogradu prema tenisu, omogućiti parking, približiti svlačionice, omogućiti programe prehrane za sve članove gratis“
„Crossfitu je potreban veći i prostraniji prostor, bolje svlačionice. Također morate riješiti mogućnost kartičnog plaćanja. Članske iskaznice bi trebalo riješiti preko čipa.“
„Zamijeniti neke rekvizite (jump roap, bicikl, veće medicinke za wall ball)“
„Uvesti usluge saune“

Etnografska analiza korisničkog iskustva (n=1) - Vita Underground

09 prosinac 2016

Napravljena je etnografska analiza korisničkog iskustva u dvorani Vita Underground na način da je polaznik prošao cijeli proces probnog treninga, koji je procjenjen narativno te obogaćen fotografijama.

Za analizi će se za referentne točke korisničkog iskustva koristiti sljedeće: 1. dolazak, 2. prvi kontakt u dvorani, 3. ponuda u dvorani, 4. svlačionica, 5. prvi kontakt s trenerom, 6. trening, 7. tuširanje, 8. mogućnosti nakon treninga.

1. Dolazak


Nakon što se polaznik iskrcao na tramvajskoj stanici Arena Zagreb, propješačio je do McDonaldsa cca 5 minuta te tamo pitao kako doći do dvorane Vita, koja je bila udaljena svega dvije minute dalje. Na zgradi je jasno pisalo ime dvorane pred vratima, a nakon ulaska je bilo jasno označeno gdje se treba ići za doći do recepcije (kao što je moguće vidjeti na sljedeće dvije slike).

Ulaz u zgradu



Upute unutar zgrade



Promidžbeni program na ulazu, koji se odnosi na Božične praznike. Ovisno o tome koji dan u prosincu platiš članarinu dobiješ dodatni poklon. Npr. ako platim 11.12. trening, dobijem besplatno parcijalnu masažu od pola sata.



2. Prvi kontakt u dvorani

Nakon što se polaznik popeo uza stepenice, došao je do prostrane, izrazito profesionalne recepcije, na kojoj su radile dvije cure. "Voditeljica" recepcije je bila jako ljubazna i imala je šašavu kapu na glavi. Bio je ugodan osjećaj razgovarati s osobom na recepciji.



"Voditeljica" recepcije me primila i pitala za što sam zainteresiran te mi objasnila što sve imaju u dvorani. Pitala me o formi i što me zanima, nakon što sam rekao da me zanimaju grupni treninzi, objasnila je da postoje dvije vrste funkcionalnih treninga: grupni fitness trening (više ženski) i "Underground" trening. Nakon što smo se upoznali, "voditeljica" recepcije me je upoznala s ponudom dvorane i cjenikom, nakon čega sam prošao kroz dvoranu. Dvorana ima i svoj lift, a dvorana obuhvaća prvi kat i podrum.

Iako nisam uspio fotografirati cijelu recepciju, moguće je primjetiti da imaju izrazito komforne fotelje u sklopu recepcije (na slici su samo jedne fotelje, a ima još jedne takve).



Ispod je moguće vidjeti dvije stranice cjenika. S obzirom da nas zanima usporedba s funkcionalnim grupnim treninzima fokus je na stavku "Underground" (iako treba napomenuti da postoje i grupni fitness treninzi, koji su više za žene i one koji žele manji intenzitet treninga). Mjesečna cijena je 200 kn za "Underground" trening, a "Undergroung plus" je 250 kn, što se odnosi na korištenje novih svlačionica, dok se opcija bez "plus" odnosi na korištenje svlačionica u podrumu. Također je moguće uzeti članarinu koja kombinira "Underground" trening s drugim opcijama, kao što su spa, teretana, drugi grupni treninzi, squash (on se posebno dodatno naplaćuje), masaže itd.

S obzirom da sam došao na probni trening, platio sam 50 kn.

3. Ponuda

Detaljne cijene moguće je vidjeti na slikama:





Vita također ima veliku teretanu.





Međutim, također ima i SPA, u kojem postoji bazen, crvena, turska i finska sauna.





Vrijeme održavanja grupnih "Underground" treninga:



4. Svlačionica

Svlačionica je usitinu jako čista i jako prostrana s velikim ormarićima (ključ dobiješ na recepciji).





5. Prvi kontakt s trenerom

"Voditeljica" recepcije me zatim odvela do "Underground" dvorane, do koje smo išli liftom te me upoznala s trenerom. Trener je bio izrazito profesionalan. Pitao me za dosadašnja iskustva u funkcionalnom treningu te opisao što ćemo raditi. Ime trenera je Bojan.



Dvorana izgleda izrazito impresivno.

















6. Trening

S obzirom da se radilo o maglovitom petku, na treningu je bilo svega 7 ljudi. Trening je bio jako dobar. Na početku (prije 19:00) polaznicima se preporuča trčanje u krug ili bicikl, a u 19:00 počinje vođeni "Underground" trening. Prvo je napravljeno dinamično istezanje (slično kao u Basic Gym One, samo je bio dodatak rada s drvenim štapovima), nakon čega se krenulo na nekoliko WOD-ova, prvi je bio s vlastitim tijelom, drugi je bio snaga sa šipkama (4 minute, 4 vježbe po 8 ponavljanja pa koliko uspiješ), nakon toga je bio opet 4 minutni WOD cardio, pa onda 4 minutni WOD snaga i za kraj ljestve (5, 4, 3, 2 ,1; girja clean and press, američki zamah, zgib i sklekovi). Trening je bio izrazito intenzivan, potiče se vrsta kompetitivnosti skroz skupljanje bodova unutar 4 minutnih WOD-ova. Trener konstantno ispravlja greške polaznika. Trening se ne objašnjava na početku treninga, već se svaki WOD objašnjava za sebe (vjerojatno jer bi ljudi zaboravili sve na početku), pri čemu su WOD-ovi sastavljeni od svega nekoliko vježbi. Cjelokupni trening je trajao u sekundu do 20:00. Nakon toga se ne radi zajedničko istezanje, jer kreće druga grupa, ali se predlaže ljudima da se istegnu.

7. Tuširanje

Nakon treninga odeš u svlačionice kod svog ormarića te na tuširanje. Tuševi su izrazito čisti, odvojene su kabine za tuširanje, a postoje čak i fenovi za kosu.







8. Post-trening i post-tuširanje

Nakon treninga sam pitao na recepciji da li je moguće popiti nekakav shake, na što su me uputili na kafić koji se nalazi 5 metara dalje od recepcije. U kafiću je širok odabir pića, poput izo toničnih napitaka, ali što je meni najinteresantnije, moguće je popiti shake.





S obzirom na pristranost polaznika (Stjepan) u korist Basic Gym One predlaže se testiranje osobe koja je već prisustvovala treningu u Basic Gym One (npr. Pavlina), da prođe kroz korisničko iskustvo u Vita-i, pa da zatim narativno procjeni predhodno navedenih osam točaka (Basic Gym One vs. Vita Underground).

Ipak, zaključno, moguće je tvrditi da su recepcija, svlačionice i tuševi izrazito bolji naspram Basic Gym One. Također jasno je da je značajno veća ponuda za fitness/welness dostupna u Vita-i.

Razgovor s polaznicima BGO

05 prosinac 2016

Martina (29)

Završila Pravni fakultet, trenutačno nezaposlena (prethodno radila u odvjetničkom uredu), priprema se za pravosudni ispit.
Motivi za fitness su zdravlje i zdrav život, bolji izgled i bolji osjećaj.

Zašto BGO?

Zbog programa koji su se nudili. Došla je na probni trening i jako joj se svidjelo. Primarno ju zanimaju programi koji se nude, zatim da se nalazi u nekom dijelu grada koji je njoj bliži (da se može parkirati), te potom atmosfera i treneri.

Inicijalni kontakt

Uslijedio je nakon pretrage po webu, gdje je naišla na BGO i prijavila se putem aplikacije na probni trening. Dolaskom na prvi probni trening Goran joj je omogućio sve informacije koje je tražila. Bila je zadovoljna informacijama koje je dobila.

Iskustvo prvog treninga

Na prvom treningu kaže da se osjećala zbunjeno jer su paralelno bile dvije grupe i nije znala u koju da ide, ali ju je bivši trener Andrej usmjerio gdje treba ići.

Dojam o prostoru

Prvi dojam o prostoru ju je ugodno iznenadio, a posebno joj se svidio koncept lockera zbog sigurnosti odlaganja stvari, i jako joj je dobro bilo što je se prostrano. Svlačionica zna biti dosta prljava, i često se zna desiti da nema sapuna i papira.

Analiza treninga „pros n cons“



O samom treningu kaže da se jako promijenilo danas s obzirom na prije šest mjeseci kada se ona upisala. Kaže da bi ona voljela da se više radi sa šipkama i ketbellovima i općenito da se generalno poveća izbor vježbi koje se rade sa spravama, unatoč tome što mnogi krivo izvode vježbe sa šipkama ona smatra da bi to bilo korisno i da ako nikad ne probaju da nikad neće niti naučiti. Sviđa joj se što je Marino uveo skill. Jako ju živcira što se dešavaju situacije da se na trening prijavi 15 ljudi, a dođe ih 20 u popodnevnim terminima, a BGO nema dovoljno opreme ni za ovih 15. Dodaje da shvaća da je oprema skupa da se treba riješiti problem gužvi u popodnevnim satima jer to utječe na kvalitetu treninga. Također ima osjećaj da se treninzi pretežno fokusiraju na izdržljivost, a manje na snagu, što bi ona promijenila, jer kaže kako je od svog dolaska u BGO u startu jako napredovala, a sada ima osjećaj da stagnira dulje vrijeme i to ju živcira.

Treneri „pros n cons“

Što se trenera tiče, ističe da ju najviše živcira što se treneri često mijenjaju, jer taman kad se navikne na stil jednog trenera, dolazi novi/a. Također više preferira muškog trenera, nema posebnog razloga, već jednostavno joj je tako bolje.

Dodatne vrijednosti u BGO

Nema saznanja o nekim dodatnim vrijednostima koje se nude od strane BGO, ali se pretjerano nije niti raspitivala. Smatra da je mentalni trening preskup pa nije išla. Sviđaju joj se seminari koje održava Marino (ako nisu preskupi) i skill četvrtkom.

Praćenje napretka

Svoj napredak prati postavljanjem određenih ciljeva. Odredila si je da mora napredovat do razine da napravi dva zgiba, te je uspjela u tome. Zato je i primijetila da nije dodatno napredovala, jer je broj zgibova ostao isti. Kada bi postojao neki objektivniji način za mjerenje napretka, bila bi izuzetno zainteresirana.

Melita

Majka dvoje djece, trenira mjesec i pol.
Motivi za treniranje su joj održavanje kondicije, bolji život, rasterećenje od životnih napora.

Zašto BGO?

Zbog prijateljice prvenstveno, natjerala ju je da dođe prva dva tri puta, a poslije joj se svidjelo.

Inicijalni kontakt

Došla je na preporuku prijateljice, upoznala se s trenerima, sa spravama i općenito s funkcioniranjem samog BGO i odmah je bačena u vatru.

Iskustvo prvog treninga

Prvi trening joj je bio jako bolan, ali zbog atmosfere i ljudi koji se ponašaju kao da je tu bila 10 – 15 puta bio je fenomenalan osjećaj, jer svi potiču jedni druge.

Dojam o prostoru

Super!

Analiza treninga „pros n cons“

Kod treninga joj sve paše, sve joj je odlično, a pogotovo pristup. Trening je prilagođen svima pa se stvara dojam da te nije frka ući u grupu s profićima i sportašima jer su svi tako dobri i otvoreni te se svi mogu uklopiti.

Treneri „pros n cons“

Svi su joj treneri dobri kaže kako ima osjećao kao da je na individualnom treningu. Svi su pristupačni i uzmu vremena da objasne ako što radiš krivo da si ne uništiš tijelo.

Praćenje napretka

Napredak što se tiče fizičkog izgleda joj je teško pratiti jer je početnik, ali osjeća da svaki put može više napraviti na treningu. Kada bi bio neki jednostavniji način praćenja probala bi ga.

Helena (37)

Trenira dva mjeseca, a motivi za fitness su joj kondicija, zdrav život, rješavanje stresa i isklesano tijelo.

Zašto BGO?

Imaju puno vježbi, timski rad koji nas potiče da povlačimo jedan drugoga.

Inicijalni kontakt

Došla je, upoznali su je sa svima, te sa vježbama, spravama i trenerima i krenula je s treningom.

Iskustvo prvog treninga

Prvi put kad je došla, mislila je da više nikad neće doći (zbog napora), ali kad je došla doma i kada je osjetila koliko ju manje leđa bole i neke druge stvari, odlučila je ponovno doći. Više ju ništa ne boli.

Dojam o prostoru

Velik, odličan, nema zamjerku!

Analiza treninga „pros n cons“

Smeta ju jedino što za vikend nema više termina, jer tokom tjedna radi pa bi ju vikend spasio. Sve ostalo po pitanju treninga je odlično, krenuvši od vježbi i pristupa prema polaznicima. Očekuje trbušnjake do proljeća.

Treneri „pros n cons“

Svaki trener je drugačiji i daje neki svoj dodir treningu. Svi su joj odlični.

Praćenje napretka

Napredak se zbilja vidi, pogotovo kada usporedi prvi i dvadeseti trening. Vidi po odjeći, skinula je četiri kile, smanjila masno tkivo i počeli su joj se formirati mišići, ali da ima opciju nekog jednostavnijeg praćenja napretka sigurno bi ga koristila svaka dva tri mjeseca.

Krešo (36)

Radi kao inženjer i bavi se sportom inače.
Motivi za fitness su da ne izgleda lošije od trenutnog stanja. Želi zadržati ovaj nivo forme da se može nastaviti baviti sportom (trenira kriket).

Zašto BGO?

Inače mu je bitno kod fitnessa da su grupni treninzi jer se lakše motivira, ali i da trening vode profesionalci koji znaju istezanje zagrijavanje i sl. Na BGO se odlučio jer je u sklopu paviljona igrao badminton i nije puno birao već se odmah odlučio za BGO. Preporučio ga je prijateljima i poznanicima i doveo je mnogo ljudi, ali zanimljivo je da su svi na kraju odustali.

Inicijalni kontakt

Ne sjeća se kako je to izgledalo, prije nije postojala aplikacija za prijavu, nego si dogovarao uplaćivanje određenog broja treninga, a danas je situacija drugačija što je puno bolje. Ne može se sjetiti prvog kontakta, jer je to bilo u samom početku nastajanja BGO-a.

Iskustvo prvog treninga

Ne sjeća se.

Dojam o prostoru

Dobro i prostrano, ali samo da se poradi na higijeni prostora. Svlačionica je okej, ali zna biti zagušljivo i treba se popraviti druga pipa. Po njemu skroz normalna svlačionica.

Analiza treninga „pros n cons“

Trening mu je dobar čak i kada je jači i kada je slabiji jer smatra da on nije stručnjak pa da zna što bi mijenjao u treningu. Možda samo da je malo čišće, i da bude bolji dotok zraka u prostoru. Smatra također da je program ozbiljan i da ako se ne radi redovito da se neće moći lako pratiti.

Treneri „pros n cons“

Što se tiče trenera savjetuje da bi se treneri trebali malo više fokusirati na početnika i objasniti im da ne rade sve vježbe do kraja kako bi spriječili potencijalne ozljede, i kako bi ih pravilno usmjerili na izvedbu vježbi. Ostalo sve super.

Praćenje napretka

Za njega je napredak u obliku održavanja forme i održavanja kilaže. Prilagodio je prehranu i ne osjeća se zakržljavije kako godine prolaze. Nije mu bitan broj kalorija i slično, bitno mu je da po osjećaju prati kako napreduje i da se prehranom prilagođava kako vrijeme odmiče.

Razgovor s direktorom

30 studeni 2016



Razgovor s direktorom dvorane na pitanja:

1. "Što bi htio da ti pomognemo promjeniti u poduzeću?"

1000 ljudi je prošlo kroz dvoranu, a 200-300 je aktivnih. Usmjerenost je na grupne treninge.

Htio bi proširiti ukupnu populaciju, jer su trenutno 90% ljudi od 25-35. Mlađima je problem cijena, a starijima je problem termina?

Zašto toliko ljudi cirkuliraju, zašto je veliki broj onih koji se ne vraćaju? Koji su konkretno razlozi?

2. "Što ne bi htio da mi analiziramo?"

Ne bi htio da analiziramo individualne treninge i seminare, već samo grupne treninge.

3. "Što misliš da su dobre strane tog segmenta kojeg želiš promjeniti?"

Ljudi su zadovoljni prostorom i različitošću treninga.

4. "Što misliš da su slabije strane tog segmenta kojeg želiš promjeniti?"

Svlačionice su odvojene. Parking je omogućen ljudima za 50kn mjesečno, nije moguće staviti reklamu na paviljon, već se treba opisati ljudima kako da pronađu paviljon. Treneri su mlađi.

5. "Da li imaš nekakve konkretne podatke, koje bismo mogli analizirati, a da se tiču segmenta kojeg želiš promjeniti?"

Petar će poslati bazu podataka danas, a mi ćemo analizirati tu isto bazu podataka.







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.