Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/projektbgo

Marketing

Strategy Canvas - BGO, Core Gym i Vita

Temeljem etnografskog istraživanja u fitnes centrima Core Gym, Vita Underground kao i Basic Gym One procijenjene su ključne stavke prijedloga vrijednosti.
Procjenom istraživača navedene su neke od ključnih stavki prijedloga vrijednosti (Slika).
Evidentan je, po kupca negativan, nesrazmjer u komponentama "cijena s parkingom", "dojam čistoće prostora za vježbanje", "intenzitet treninga" te "svlačionice i tuševi."
Također su evidentni po kupca pozitivni nesrazmjeri između BGO i preostalih fitnes centara, a očituju se u "odnosu s trenerom", "savjetodavnoj ulozi" i "dostupnosti termina."

Zelena - BGO; Plava - Core Gym; Narancasta - Vita Underground



Detaljnije o procjeni tijekom brainstorming seanse.

Post je objavljen 14.12.2016. u 18:12 sati.